اگر میخواهید برای آزمون اتوکد فنی و حرفه ای آماده شوید و به بانک جامع سوالات اتوکد دسترسی پیدا کنید همین حالا روی شروع آزمون کلیک کنید و با شرکت در آزمون آنلاین اتوکد سطح مهارت های خود را بسنجید.

شروع آزمون

آزمون اتوکد

اتوکد یکی از نرم افزار های پرطرفدار برای طراحی های سه بعدی و دو بعدی می باشد که این نرم افزار در صنایع مختلف مورد استفاده قرار میگیرد و میتوان از آن برای رشته های معماری و عمران و نقشه کشی و حتی رشته های برق و طراحی صنعتی از این نرم افزار استفاده کرد.

یادگیری نرم افزار اتوکد می تواند ورود شما را به بازار کار راحت تر و سریع تر کند و شما با یادگیری کار با نرم افزار اتوکد می توانید به کسب درآمد هر چه بیشتر در این حوزه برسید.

دارا بودن مدرک معتبر برای ورود به بازار کار و کسب درآمد یکی از فاکتور های مهم است به همین دلیل افراد سعی در شرکت در آزمون اتوکد فنی و حرفه ای دارند تا علاوه بر آن که سطح آموخته های خود را بسنجند مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای دریافت کنند و از مزایای این مدرک برای ورود به بازار کار و کسب درآمد استفاده کنند.

در همین راستا آزمون اتوکد فنی و حرفه ای در سایت های مختلف با در اختیار داشتن نمونه سوالات فنی و حرفه ای شبیه سازی می شود و شما می توانید با استفاده از این نمونه سوالات شانس قبولی خود را در آزمون فنی و حرفه ای بیشتر کنید.

آزمون اتوکد

آزمون آنلاین اتوکد فنی و حرفه ای

یکی از راه هایی که می توانید برای آزمون فنی و حرفه ای اتوکد آماده شوید این است که این آزمون را شبیه سازی کنید. آزمون آنلاین اتوکد فنی و حرفه ای بهترین گزینه برای آماده سازی برای این آزمون است.

تیم تله تیچرز برای آن که شما عزیزان بیشترین شانس قبولی در آزمون فنی و حرفه ای را داشته باشید آزمون آنلاین اتوکد فنی و حرفه ای را ارائه داده است که سوالات این آزمون مطابق با جدیدترین سوالات آزمون فنی و حرفه ای بوده و شما با شرکت در آزمون آنلاین فنی و حرفه ای می توانید به بانک نمونه سوالات اتوکد دسترسی پیدا کنید.

آزمون آنلاین اتوکد فنی و حرفه ای در سایت تله تیچرز شامل 40 سوال می باشد که شما برای قبولی در این آزمون نیاز است به 50٪ این سوالات یعنی به 20 سوال پاسخ صحیحی بدهید.

در پایان آزمون آنلاین اتوکد پاسخ های صحیح به شما نمایش داده می شود و شما می توانید متوجه شوید به کدام سوالات پاسخ درست داده اید و پاسخ کدام سوالات اشتباه بوده است.

اگر سوالی در مورد آزمون آنلاین اتوکد قرار داده شده در این صفحه دارید می توانید در قسمت نظرات مطرح کنید تا اساتید ما در سریع ترین زمان پاسخ شما را بدهند.

آزمون آنلاین اتوکد فنی و حرفه ای

نحوه برگزاری آزمون آنلاین اتوکد AutoCad

برای شرکت در آزمون آنلاین AutoCad شما باید روی دکمه شروع آزمون قرار داده شده در اول صفحه کلیک کنید. در این مرحله شما به صفحه آزمون اتوکد وارد میشوید و به صورت مرحله به مرحله به سوالات پاسخ می دهید. در پایان آزمون شما با کلیک روی پایان آزمون می توانید کارنامه آزمون تان را مشاهده کنید.

در کارنامه شما می توانید سوالات و پاسخی که شما داده اید و پاسخ صحیح را مشاهده کنید. به این ترتیب می توانید با در اختیار داشتن سوالات و پاسخ های درست می توانید جامع ترین بانک نمونه سوالات اتوکد فنی و حرفه ای جدید را در اختیار داشته باشید و با استفاده از این بانک نمونه سوالات برای آزمون های استخدامی نیز آماده شوید.

آزمون اتوکد برای استخدام

برای ورود به بازار کار و کسب درآمد بالا نیاز است در آزمون های استخدامی نمره قبولی را کسب کنید. آزمون اتوکد برای استخدام از دیگر خدماتی است که در سایت تله تیچرز برای علاقه مندان به این حوزه ارائه شده است.

شما می توانید با شرکت در این آزمون با جدیدترین سوالات استخدامی اتوکد با جواب آشنا شوید و برای آزمون های استخدامی و مصاحبه های کاری آماده گردید.

آزمون اتوکد برای استخدام به گونه تدوین شده است که شما در پایان آزمون می توانید پاسخ صحیح سوالات را مشاهده کنید و با در اختیار داشتن این سوال و جواب ها می توانید با آمادگی کامل در آزمون های استخدامی شرکت کنید و با حداکثر نمره موفق به قبولی در آزمون شوید.

اگر سوالی در مورد آزمون آنلاین اتوکد فنی و حرفه ای دارید می توانید در قسمت نظرات سوال تان را مطرح کنید تا اساتید ما در سریع ترین زمان پاسخ شما را بدهند.

ارائه جامع ترین و جدیدترین آزمون آنلاین اتوکد به شما این امکان را می دهد که شانس خود را برای موفقیت در آزمون فنی و حرفه ای چند برابر کنید. به این ترتیب با قبولی در این آزمون می توانید مدرک بین المللی فنی و حرفه ای دریافت کنید و از مزایای این مدرک برای ورود به بازار کار و یا مهاجرت به کشور های خارجی استفاده کنید.

سوالات متداول

آزمون آنلاین اتوکد تله تیچرز شامل چیست؟

در این صفحه آزمون انلاین اتوکد برای شرکت در آزمون فنی و حرفه ای اتوکد و آزمون های استخدامی شبیه سازی شده است و میتوانید با شرکت در این آزمون شانس قبولی خود را در این آزمون ها بیشتر  کرده و با نمونه سوالات بیشتری آشنا شوید. در انتهای این آزمون میتوانید کارنامه و پاسخ های صحیح و غلط خود را مشاهده کنید.

مزیت آزمون اتوکد آنلاین چیست؟

شما با شرکت در آزمون انلاین اتوکد قرار داده شده در این صفحه میتوانید مهارت های کسب شده خود را بسنجید و با دریافت کارنامه و مشاهده جواب سوالات آزمون میتوانید به جامع ترین بانک اطلاعات اتوکد دسترسی پیدا کنید.

مقالات مرتبط

ارور ۱۶۰۳ در نصب اتوکد ۲۰۲۰

دانلود فونت فارسی اتوکد - دانلود فونت کاتب - آموزش نصب فونت اتوکد

آموزش نصب اتوکد - آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار اتوکد تصویری

معرفی دستورات و فرمان های اتوکد

رفع مشکل فونت فارسی اتوکد - جدا شدن حروف فارسی در اتوکد

حل مشکل بسته شدن اتوکد - مشکل باز نشدن اتوکد

آموزش افزایش سرعت اتوکد

دستور و فرمان خط چین در اتوکد - نحوه رسم و کشیدن خط چین در اتوکد