زمانی که اپلیکیشن تری دی مکس را نصب می کنید احتمالا به ارور پایین برخورد می کنید:

راه حل اجرا نشدن تری دی مکس

برای حل مشکل اجرا نشدن تری دی مکس, وارد پوشه مقابل شوید: C:UsersYourUserAppDataLocalAutodesk3dsMax

در این قسمت ورژن برنامه را پیدا کنید و ۶۴bit را به عبارت “Backup” تغییر دهید  و سپس تری مکس را دوباره اجرا کنید.

مشکل در نصب 3d max 2020   

مشکل در نصب 3d max 2020 یکی از پر تکرار ترین جستجو های گوگل در نرم افزار تری دی مکس می باشد، در ادامه مقاله به مشکل در نصب 3d max 2020 و همینطور مشکل در نصب تری دی مکس خواهیم پرداخت.

تنظیمات بالا تنظیمات یوزر تری دی مکس را به حالت پیشفرض تغییر خواهد داد، اگر با تنظیمات بالا ارور همچنان باقی ماند ، تنظیمات زیر را انجام دهید:

ارتقای درایور کارت گرافیک به بالاترین سطح

ابتدا درایور تصویر خود را به بالاتربن ورژن ارتقاع دهید.

به قسمت کنترل پنل ویندوز رفته و روی گزینه Add and Remove Programs کلیک کنید، سپس تری مکس را انتخاب کرده و گزینه (Repair) یا تعمیر را بزنید.

اگر باز هم مشکل همچنان ادامه داشته و ارور اجرا نشدن برنامه را دریافت کردید دکمه win به علاوه R را نگه داشته و ابزار dxdiag Direct diagnostics برای سرچ کردن ارور را اجرا کنید.

اگر ارور های directx وجود داشته باشند نیاز است که پکیج نرم افزار را به طور صحیح دوباره دانلود کنید و به صورت صحیح روی سیستم نصب کنید.

برای رفع ارور script controller در مکس نیز مانند مراحل بالا باید مرحله به مرحله عمل کنید. 

   

برطرف کردن ارور اجرا نشدن تری دی مکس با اجرای openGl

به عنوان یک راه حل موقت برای مشکل اجرا نشدن ترید دی مکس با اجرای openGI و همینطور مشکل گرافیکی تری دی مکس می توانید تری دی مکس را توسط openGl اجرا کنید برای انجام اینکار نیاز است که به قسمت استارت ویندوز رفته و گزینه change graphics mode را بزنید.

سپس گزینه lagacy openGl را انتخاب کنید.در این صورت درایور گرافیکی که روی سیستم شما نصب شده است برای تری دی مکس اجرا خواهد شد.

 

سایر مشکلات رایج اجرا نشدن تری دی مکس و رفع مشکل file open failed در مکس

 

در بعضی از موارد مسیر نصب نرم افزار غیر از پوشه C می باشد.

در این صورت باید محل دقیق نصب نرم افزار را با کلیک راست و انتخاب گزینه Open File Location پیدا کرده و در مسیر نصب فایل اجرایی قرار دهید.

در این صورت می توانید با ما تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان در حل مشکل اجرا نشدن تری دی مکس شما را راهنمایی کنیم.

اساتید مجرب آموزشگاه آریا تهران با سال ها تجربه و سابقه در آموزش نرم افزار های کامپیوتری به شما در رفع مشکلات نرم افزار ها کمک خواهند نمود.

مقالات مرتبط