بعد از خواندن این مقاله سریعا نرم افزار اینستاگرام را باز کرده و به دنبال پیدا کردن این تغییرات خواهید رفت!

بروزرسانی اینستاگرام 2021

اینستاگرام یکی از آن دسته اپلیکیشن هایی میباشد که همواره در خال اعمال تغییرات ریز و درشت از جمله اضافه کردن افکت ها در استوری و تعویض مکان قرارگیری آیکون ها و ... می باشد.

البته میتوان گفت یکی از چیز هایی که اینستاگرام را نسبت به سایر اپلیکیشن ها محبوب تر کرده است نیز همین امر می باشد، چرا که کاربران هر هفته و حتی هر 3 روز در میان شاهد تغییرات جدید و همینطور اضافه شدن قابلیت های جدید در اینستاگرام می باشند.

طی جدیدترین بروزرسانی اینستاگرام که به بروزرسانی ارژدها معروف است شاهد تغییرات بسیار زیادی هستیم، به عنواهن مثال اگر بخواهید ویدیو هایی را داخل صفحه اینستاگرامتان منتشر کنید که بیشتر از 1 دقیقه هستند دیگر نیازی به قرار دادن آن به صورت IGTV نخواهید داشت و مستقیما وارد REELS کرده و در صفحه خود بارگزاری خواهید کرد.

آپدیت کردن اینستاگرام

تغییرات آپدیت جدید اینستاگرام 2020 یکی از برترین تغییرات اعمال شده در این نرم افزار می باشد، میگویید چرا؟ بیایید کمی باهم آپدیت 2020 اینستاگرام را مرور کنیم :

اولین تغییر اعمال شده بر روی اینستاگرام در سال 2020 اضافه کردن بخش GUIDE یا همان بخش راهنما در اینستاگرام بود. این تغییر کمک بسیار زیادی به پیج ها و صفحه های بیزینسی اینستاگرام کرده و راه را برای کاربران اسان کرد.

طی این تغییر دیگر نیازی نبود تمام پیج مورد نظرتان را جستجو کنید و بگردید تا موضوع مد نظرتان را پیدا کنید! این قابلیت در اصل یک دسته بندی برای پیج های کاری و بیزینسی بود که میتوان گفت یکی از بهترین و کارامد ترین تغییر بود.

تغییرات آپدیت جدید اینستاگرام 

در طی تغییرات آپدیت جدید اینستاگرام 2021 شاهد جابجایی آیکون ها و همینطور تعویض نحوه پست گزاری خواهیم بود.

اگر اینستاگرام خود را به تازگی آپدیت کرده باشید حتما متوجه تغییر indight در اینستاگرامتان شده اید.

همانطور که میدانید insight یا اینسایت در اینستاگرام یک گزارش کلی از فعالیت شما و همینطور فعالیت فالورهایتان را به شما ارائه میدهد. این آپشن در اینستاگرام برای پیج های public و یا همان پیج هایی هست که پرایویت نیستند و حالت بیزینسی دارند و به شما کمک میکنند تا آمار پیج اینستاگرام خود را به صورت کامل و ذره بینی داشته باشید.

ظی آخرین اپدیت اینستاگرام 2021، اینسایت حالت متفاوتی را به خود گرفته است، به طوری که در طی این تغییر شما میتوانید ببینید چند نفر از کاربران اینستاگرامی جدید وارد پیج شما شده و از پست های شما دیدن کرده اند.

تنظیمات اینستاگرام در آپدیت جدید

تنظیمات اینستاگرام در آپدیت جدید و تغییرات آپدیت جدید اینستاگرام 2021 هیچگونه تفاوتی با تنضیمات قدیمی ندارد تنها مکان قرار گیری گزینه ها در این بروزرسانی کمی تغییر یافته است که باید نیم ساعت از روزتان را به یادگیری دوباره این آپشن ها اختصاص دهید تا دوباره جای قرارگیری این گزینه ها را به خاطر داشته باشید.

طی آپدیت جدید اینستاگرام در سال2021 و تغییرات آپدیت جدید اینستاگرام 2021، افکت های بسیار زیادی که باعث زیباتر نسان دادن صورت و همینطور تصویر می باشند قرار گرفته شده است. این افکت ها با انتقاد های بسیار زیادی همراه بوده اند چرا که حالت طبیعی صورت را تغییر داده و چهره را به یک شکل دیگر تبدیل میکنند.

اما با این وجود اینستاگرام هنوز کاربران خود را دارد و روزانه بیش از 300 هزار نفر کاربر جدید دارد که به تازگی با این اپلیکیشن محبوب اشنا شده اند.

 

مقالات مرتبط

افزایش سرعت اینترنت کامپیوتر

دارک وب چیست

سیستم عامل چیست

حق بیمه تامین اجتماعی 1401

افزایش حقوق سال 1401

تغییر زبان اینستاگرام

تفاوت کابل vga با hdmi و dvi

چگونه بفهمیم چند نفر در اکانت اینستاگرام ما هستند

نحوه اتصال موس وایرلس بدون دانگل

قوانین جدید اینستاگرام 2021 و محدودیت های آن