اگر به دنبال روشی برای دیده شدن در اینستاگرام هستید باید به شما بگویم که این مقاله مخصوص شما نوشته شده است تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا تمامی روش های دیده شدن در اینستاگرام را با یکدیگر مورد بررسی قرار دهیم.

مواردی که در این مقاله قرار است با یکدیگر یک به یک مورد بررسی قرار دهیم عبارتند از:

  1. اکانت اینستاگرام خود را بهینه کنید .
  2. یک تقویم محتوای ثابت داشته باشید.
  3. از قبل برای پست های اینستاگرام برنامه ریزی کنید.
  4. از شرکا و طرفداران برند برای ارسال محتوای شما استفاده کنید.
  5. از خرید فالوورهای فیک اینستاگرام خودداری کنید.
  6. اینستاگرام خود را در همه جا به نمایش بگذارید.
  7. فالولرهایتان را با محتوای پست  های خود وفادار نگه دارید.
  8. تعامل بین کاربران را شروع کنید.

مراحل دیده شدن در اینستاگرام

اولین قدم برای بیشتر دیده شدن در اینستاگرام لینک دهی پروفایل اینستاگرام به سایر شبکه‌های اجتماعی خود می باشد. به عنوان مثال اگر اکانت فیس بوک و یا واتساپ دارید پیشنهاد می کنیم حتما پروفایل اینستاگرام تان را به این دو اکانت دیگر اجتماعی خود لینک دهی کنید برای اینکه اکانت واتساپ و یا فیسبوک خود را بر پروفایل اینستاگرام تان قرار دهید مراحل زیر را دنبال کنید.

نمایه خود را در برنامه تلفن اینستاگرام باز کنید و به تنظیمات → حساب → اشتراک گذاری در سایر برنامه ها بروید.

برای دنبال کردن خودکار تمام حساب‌های اینستاگرام مخاطبین تلفن خود، نمایه خود را باز کنید و به تنظیمات → حساب → همگام‌سازی مخاطبین بروید. امیدوارم مخاطبین شما را دنبال کنند!

پس از لینک دهی دیگر حساب شبکه های اجتماعی خود در پروفایل اینستاگرام تان وارد بخش سرچ اینستاگرام خود شده و افراد معروف را فالو کنید.

روزانه 100 تا 200 حساب را دنبال کنید. فالو کردن حساب‌ها راهی آسان برای بازگرداندن تعداد زیادی فالوور است، اما اگر این ویژگی را اسپم کنید، اینستاگرام ممکن است حساب شما را به حالت تعلیق درآورد. اکثر حساب‌ها می‌توانند با خیال راحت تا 200 نفر را در روز دنبال کنند، اگر آن‌ها در طول روز پخش شوند. برای یک حساب کاربری جدید، با 50 فالو در روز شروع کنید و به تدریج راه خود را افزایش دهید.

بهترین مواردی که دنبال می‌شوند حساب‌هایی هستند که به محتوایی مشابه شما علاقه دارند. فیدهای Explore و Reel را بررسی کنید و کلمات کلیدی و هشتگ های مرتبط با سرگرمی ها و علایق مورد علاقه خود را جستجو کنید.

بهترین روش دیده شدن در اینستاگرام

یکی دیگر از روشهای دیده شدن در اینستاگرام کامنت گذاری زیر پست هایی که مربوط به حوزه کاری شما میباشند میباشد.

در مورد پیج های محبوب نظر دهید. افراد مشهور، برندها و هر حساب فعال و محبوبی را که فکر می کنید دنبال کنندگان شما نیز به آنها علاقه مند هستند را دنبال کنید. با نظر دادن مرتب روی پست های آنها توجه کاربران را به پیج خودتان جلب کنید. این نظرات می توانند شوخ، شیرین یا بداخلاق باشند اما بهتر است آنها را کوتاه نگه دارید.

ارسال  کامنت هایی مانند "لطفا پیج ما رو دنبال کنید!" احتمالا کار نخواهد کرد چیزی بنویسید که مردم دوست داشته باشند، آنها قطعا پیج شما را بررسی خواهند کرد.

برای دیده شدن در اینستاگرام کسانی را که پست های شما را لایک میکنند دنبال کنید هنگامی که از هشتگ ها استفاده می کنید متوجه این قضیه خواهید شد که بسیاری از پیج های غریبه پست های شما را لایک می کنند وقتی پیج را دیدید که پست شما را لایک کرده است حتما آن پیج را دنبال کنید و پست‌های آن را لایک کرده و برای آنها کامنت گذاری کنید اگر میبینید پیجی کاربر وفادار در صفحه اینستاگرام شما شده است با آن ارتباط برقرار کنید و سعی کنید تعامل خود را بیشتر کنید و برای عکسهای آنها یک و یا چند کامنت بگذارید و آنها را لایک کنید این کار فقط یک الی دو دقیقه برای شما طول خواهد کشید اما نتیجه آن گرفتن فالوور های فعال می باشد.

آموزش دیده شدن در اینستاگرام

برای دیده شدن در اینستاگرام بهتر است نشان دهید که یک فرد واقعی هستید و پیج شما توسط ربات مدیریت نمی شود پس حتماً با کاربران اینستاگرامی تعامل داشته باشید و برای آنها کامنت گذاری کنید و در دایرکت از آنها برای فالو کردن شما تشکر کنید.

همینطور برای بیشتر دیده شدن در اینستاگرام تبادل باپیج های هم سطح میباشد.

به دنبال فرصت های تبادل باشید. اگر بتوانید نوع مناسبی از اکانت ها را برای شما پیدا کنید این کار می تواند ارزش یک مشت فالوور مناسب را داشته باشد! در اینجا چند توصیه برای نحوه انجام این کار در زمانی که شما شروع به کار می کنید آورده شده است:

به سایر حساب‌ها پیام دهید و از آنها بپرسید که آیا آنها به تبادل علاقه دارند یا خیر. اگر هر دو محتوای مشابهی داشته باشید و تقریباً تعداد فالوورهای یکسانی داشته باشید، بهترین کار تبادل می باشد. (اگر حساب دیگر 1000 برابر بزرگتر از حساب شما باشد، معامله منصفانه ای نیست.)

هر چند وقت یکبار به فالوورهای خود وقتی در مورد چیزی مرتبط با پیج شما پست می‌کنند، تبادل بزنید.

مقالات مرتبط

حذف فالوور فیک از پیج اینستاگرام

چگونه پست ما وارد اکسپلور شود

چگونه بفهمیم یک نفر چند اکانت اینستاگرام دارد ؟