امروزه به دلیل گسترش فضای مجازی و همینطور افزایش کاربران برنامه اینستاگرام تمامی پیج های اینستاگرامی به خصوص پیج های کاری به دنبال خرید فالوور های فیک میباشند اما همان طور که می دانید فالوورهای فیک ممکن است باعث بسته شدن پیج کاری اینستاگرام به شما و یا عدم نمایش شما به دیگر کاربران شود پس بهتر است اگر فالوور فیک خریداری کرده اید هرچه زودتر به حذف آنها بپردازید.

در این مقاله سعی کرده ایم بهترین روش حذف فالوور فیک از پیج اینستاگرام را به صورت جامع قرار دهیم.

روش های حذف فالوور فیک از پیج اینستاگرام

قبل از شروع حذف فالوور فیک از پیج اینستاگرام بهتر است این و فالوور های خود را ابتدا شناسایی کنید برای شناسایی فالور فیک در اینستاگرام راه های متفاوتی وجود دارد که یکی از این روش‌ها گذاشتن لایو می باشد اگر میخواهید فالوور های فیک و همینطور فالوور های روح خود را شناسایی کنید هر روزه یک ساعت مشخصی یکی لایو برگزاری کنید.

به عنوان مثال از جمله پیج هایی که از فالوور فیک استفاده کرده‌اند پیج اکثر بلاگر ها می باشد که معمولاً وقتی لایو برگزاری می‌کنند افراد بسیار کمی بالای آنها می آیند پس می توان نتیجه گرفت آنها از فالوور فیک برای افزایش ریچ اینستاگرام خود استفاده کرده‌اند.

طبق قوانین جدید اینستاگرام خود برنامه اینستاگرام فالوور های فیک یک پیج را شناسایی کرده و اگر تعداد آنها زیاد باشند پیج مورد نظر را به صورت کامل می بندد به نوعی پیج را جریمه می‌کند.

اگر فالوور فیک زیادی در پیج اینستاگرام خود دارید ممکن است بخواهید تمامی آنها را یکجا حذف کنید اما باید به شما بگویم که این کار نیز باعث سقوط پیج اینستاگرام شما شده و دیگر به کاربران فعال و وفادار پیج تا نیز نمایش داده نخواهد شد.

پس بهتر است هر روز یک ساعت مشخصی را وقت بگذارید و فالوور های فیک پیج تان را ابتدا شناسایی کنید، یکی دیگر از روش های شناسایی فالوور فیک قبل از حذف فالوور فیک از اینستاگرام پست گذاری می باشد به نوعی که شما وقتی یک پستی را منتشر می کنید باید حداقل نسبت تعداد فالوور های تان کامنت بگیرید اگر می بینید این اتفاق برای پست منتشر شده شما نمی افتد متاسفانه پیج اینستاگرام شما دارای فالوورهای فیک زیادی می باشد که این اصلاً برای پیج شما خوب نیست و ممکن است در آینده خود شرکت اینستاگرام پیج شما را به صورت کامل حذف کند پس سعی کنید هرگز فالوورهای فیک را خریداری نکرده و وارد پیج کاری اینستاگرامی خود نکنید چرا که این کار به ضرر شما خواهد بود.

یکی دیگر از روش‌های حذف فالوور فیک از پیج اینستاگرام استوری ها می باشد.

بله شما با گذاشتن استوری می توانید فالوور های فیک و فالوور های روح پیج اینستاگرام تان را شناسایی کرده و به حذف تک تک آنها بپردازید.

روزانه ۳ الی ۴ استوری را در پیج اینستاگرام خود منتشر کنید و داخل استوری خود از فالوورهای خود سوال بپرسید سوال های جنجالی. تعداد کسانی که به سوالات شما پاسخ داده‌اند کاربران فعال و وفادار پیج اینستاگرام شما هستند که همواره پست های شما را لایک کرده و در پیج شما فعالیت انجام میدهند. پس تمامی افرادی را که می‌بینید شرکتی در نظرسنجی هایی که داخل استوری خود قرار می دهید و یا سوالاتی که از آنها می پرسید نمی کنند فالوور های فیک شما هستند پس هر چه سریعتر این فالوورها را حذف کنید.

یکی دیگر از روش های حذف فالوور فیک از پیج اینستاگرام دایرکت دهی به آنها می باشد. سر کنید روزی به ۵۰ نفر از فالوورهای خود یک پیامی را داخل دایرکت ارسال کنید. اگر پیج شما کاری و بیزینسی باشد می توانید یک پیام کاری را برای آنها ارسال کنید به عنوان مثال می‌توانید در دایرکت آن ها پیام خوشامد بفرستید.

ترفند حذف فالوور فیک از پیج اینستاگرام

اگر از اکثر این افراد پاسخی دریافت کردید خوشبختانه پیج شما دارای فالوور فیک زیادی نخواهد بود اما اگر تنها از تعداد کمی از این افراد و کاربران پاسخ دریافت کردید بدانید که پیج شما به دلیل بالا بودن تعداد فالوور های فیک آن به زودی توسط شرکت اینستاگرام بسته خواهد شد.

اگر می خواهید فالوورهای فیک پیج کاری اینستاگرام خود را حذف کنید ممکن است بخواهید از نرم افزارهایی که به صورت ربات گونه این کار را برای پیج تان انجام می دهند استفاده کنید. پیشنهاد ما به شما این است که هرگز از هیچگونه است این نرم‌افزارها استفاده نکنید چرا که تمامی ای ربات ها توسط برنامه اینستاگرام شناخته شده و برای پیج تان مضر خواهد بود. پس پیشنهاد می کنیم که خودتان روزانه یک ساعت مشخصی را برای حذف فالوورهای پیج اینستاگرام خود کنار بگذارید و با توجه به روش‌هایی که بالاتر گفته شد اقدام به حذف این فالوورها و شناسایی آنها بکنید.

مقالات مرتبط

دیده شدن در اینستاگرام

چگونه پست ما وارد اکسپلور شود

چگونه بفهمیم یک نفر چند اکانت اینستاگرام دارد ؟