اگر به دنبال پاسخی برای این سوال بزرگ که چگونه پست موارد اکسپلور شود هستید پیشنهاد می‌کنیم تا آخر مقاله با ما همراه باشید در این مقاله سعی داریم تمامی راه های ورود پست اینستاگرامی به اکسپلور را به صورت کامل و جامع آموزش دهیم.

یکی از راه های ورود پست به اکسپلور اینستاگرام زمان انتشار آن پست می باشند شما باید قبل از انتشار هر پست داخل پیج اینستاگرام خود ابتدا ساعت فعال بودن فالوور های خود را در بخش آنالیز اینستاگرام خود بدانید و دقیقاً پست مورد نظرتان را در همان ساعات منتشر کنید.

راه های ورود پست به اکسپلور

دومین راه ورود  پست اکسپلور اینستاگرام سیو و همینطور Share بالای پست می باشد. همانطور که می دانید اکسپلور اینستاگرام جایگاهی در اینستاگرام می باشد که تمامی کاربران جهانی اینستاگرام در آن وجود دارد پس برای اینکه بخواهید بیشتر برند خود و یا پیج شخصی خود را معرفی کنید اینکه در اکسپلور اینستاگرام باشید بهترین فرصت برای شما می باشد.

پس از فالورهای پیج اینستاگرام خود بخواهید که پستی که منتشر کردید را حتماً سیو کرده و برای دیگر کاربران اینستاگرام ارسال کنند که در نتیجه اینتر اکشن پست زیاد شده و شانس قرار گرفتن آن در اکسپلور نیز افزایش پیدا کند.

یکی از اصلی ترین راه های ورود پست شما به اکسپلورر کاور پست می باشد اگر اکسپلور اینستاگرام خود را باز کنید سرشار از پست های ویدیویی و یا تصویری می باشد که دارای نوشته های بزرگ که معمولاً از رنگ‌های ازجمله قرمز و یا زرد استفاده شده است قرار دارد. شما نیز سعی کنید برای پست اینستاگرامی خود یک کاور جذاب در رنگ قرمز و یا زرد استفاده کنید پیشنهاد می‌شود کاور پست های اینستاگرام تا را به صورت اختصاصی طراحی کنید یعنی از جایی کپی برداری نشده باشد.

برای طراحی کاور پست های اینستاگرام تان می توانید از نرم افزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ و یا ایلاستریتور استفاده کنید که این کار طراحی گرافیکی پیج شما را نیز قوی و حرفه ای تر نسبت به دیگر پیج ها خواهد کرد و همین باعث می‌شود پست شما بیشتر وارد اکسپلور اینستاگرام شود.

یکی دیگر از روش های ورود پست اینستاگرام به اکسپلور نوآوری می باشد اگر دقت کرده باشید پیج هایی که همواره یک نوآوری در بین کاربران دارند در اینستاگرام از محبوبیت بالاتری برخوردار خواهند شد پس کنید همواره یک چیز جدید را به کاربران اینستاگرام و همینطور فالوور های خود اضافه کنید و یک نوآوری داشته باشید.

روش ماندن در اکسپلور

پس تا اینجا به این نتیجه رسیدیم که برای ورود پست اینستاگرام به اکسپلور شما نیاز به یک هنر طراحی کاور خوب و همین طور فالوور های فعال و یک ذهن خلاق دارید.

روش دیگر برای ورود پست به اکسپلور اینستاگرام هشتگ گذاری صحیح می باشد، شما حتی اگر فالورهای زیادی نداشته باشید اما از هشتگهای صحیح و مفید در بخش کپشن پست خود استفاده کرده باشید شانس شما برای ورود به اکسپلور بسیار زیاد خواهد بود.

برای اینکه با استفاده از هشتگ ها پست شما وارد اکسپلور شود باید هشتگ های معروف و پربازده را بدانید که در این قسمت تعدادی از این هشتگ ها را برای شما عزیزان قرار داده ایم:

اگر پیج کاری دارید که در زمینه سالن زیبایی فعالیت می کنید بهتر است در زیر پست اینستاگرام خود از این هشتگ ها استفاده کنید.

هشتگ های مهم اینستاگرام

#سلامت پوست #پوست

#پوستشفاف #زیباییپوست

#مراقبتپوست  #درمانجوش

#درمانلک #آبرسانیپوست

#آکنه #چروک_صورت

#سلامت_پوست

#صورتزیبا  #زیباییصورت

#زیباییزنان  #زیباییصورت_مراقبت

#زیباییصورتپوست_طبیعی

#زیباییصورتبدن

#زیبایی صورتپوست#مو #مویسالم #مویبلند #سلامتمو

#مدلمو #کمپشتیمو #کمپشتیمو

#کاشتمو #مویفر #مویصاف #صافیمو

#تقویتمو #رشدمو  #ریزشمو #موخوره _شورهمو #مدل_مو

#آرایشمو #اکستنشنمو #اکستنشن

#کراتینهمو  #دکلرهبدونآسیب #کراتینهموهایآسیبدیده #رنگ_مو 

#آمبرهمو #دکلرهمو  امبره_مو

همینطور اگر پیج اینستاگرام شما سالن زیبایی نمی باشد و یا در حوزه دیگری فعالیت می کنید بسیاری از سایت ها هستند که هشتگ های مهم و همینطور پربازده را برای شما به صورت رایگان قرار داده اند که می توانید از آنها در زیر پست اینستاگرام خود استفاده کنید تا شانس خود را برای ورود به اکسپلور بالاتر ببرید.

تا به اینجا تا حدودی متوجه شدیم که چگونه پست ما وارد اکسپلور شود، اما در این قسمت قرار است با یکدیگر آموزش ببینیم که چطور داخل اکسپلور بمانیم.

برای آنکه که بیشتر داخل اکسپلور بمانیم و به کاربران اینستاگرامی بیشتری نمایش داده شویم بهترین راه تبادل می باشد.

حتماً آلارم گوشی خود را تنظیم کنید که بعد از پست گذاری به شما یادآوری کند که وارد هشتگ های آخرین پست خود شده و برای تمام کسانی که در بخش  Top هشتگ ها نمایش داده می شوند لایک گذاشته و یک کامنت انگیزشی در بخش کامنت های پس آنها منتشر کنید. این کار باعث می شود که تعامل شما با کاربرانی که در قسمت برترین‌های هشتگ ها هستند افزایش یافته و پست شما مدت زمان بیشتری در اکسپلور بماند.

مقالات مرتبط

دیده شدن در اینستاگرام

حذف فالوور فیک از پیج اینستاگرام

چگونه بفهمیم یک نفر چند اکانت اینستاگرام دارد ؟