اینستاگرام یک شبکه اجتماعی محبوب است که امروزه به دلیل ویژگی چند اکانتی، بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. این به این معنی است که شما می‌توانید با یک اپلیکیشن، همزمان چندین اکانت اینستاگرام داشته باشید و هرکدام را به شکل جداگانه مدیریت کنید. ایجاد حساب کاربری دوم و یا داشتن چندین اکانت اینستاگرام برای افرادی که از این شبکه اجتماعی برای اهداف مختلف استفاده می‌کنند و یا کسب‌وکاری دارند که نمی‌خواهند آن را در صفحه شخصی خود تبلیغ کنند، کاملا ایده‌آل است.

حساب چند کاربره اینستاگرام علاوه بر مدیریت بهتر اکانت‌ها، به شما اجازه می‌دهد به همه اکانت‌ها در یک اپلیکیشن دسترسی داشته باشید و بتوانید نوتیفیکشن‌های همه آنها را بهتر مدیریت کنید. در این مقاله میخواهیم به شما راهکار هایی را آموزش دهیم تا پاسخ چگونه بفهمیم یک نفر چند اکانت اینستاگرام دارد را بیابید.

تعداد اکانت های اینستاگرام با یک شماره

بیشترین تعداد اکانتی که شما می‌توانید با یک گوشی بسازید، پنج اکانت است و در صورتی که در همه این اکانت‌ها لاگین باشید، برای ساخت اکانت ششم، اینستاگرام پیامی مبنی بر داشتن حداکثر اکانت به شما نشان می‌هد و اجازه ساخت اکانت ششم را نمی‌دهد. البته راه‌حل این موضوع، این است که از یکی از اکانت‌ها خارج شوید (لاگین نباشید) و سپس اکانت ششم را بسازید.

در واقع محدودیت اصلی در تعداد اکانتی که می‌توانید بسازید نیست، بلکه در تعداد اکانتی است که می‌توانید همزمان در آنها لاگین باشید. برای مدیریت تمام حساب‌های خود می‌توانید به بخش setting بروید.

البته دقت کنید که برای باز کردن هرکدام از این اکانت‌ها به یک شماره تلفن و یا یک ایمیل جداگانه نیاز دارید. در واقع طبق قوانین اینستاگرام امکان ندارد با یک شماره تلفن بتواند بیشتر از یک اکانت داشته باشید. پس تعداد اکانت‌ های اینستاگرام با یک شماره، یک عدد است. همین موضوع باعث می‌شود برای اینکه بفهمیم یک نفر چند اکانت اینستاگرام دارد، هیچ راهی نداشته باشیم. زیرا اگر کسی چند اکانت داشته باشد، شماره تلفن و ایمیل همه آنها با هم متفاوت است و بنابر این نمی‌توان انتظار پیدا کردن اکانت با شماره تلفن را داشت.

نکته قابل توجه:

در نسخه جدید اینستاگرام محدودیت ساخت اکانت های مختلف در یک گوشی تغییر کرده است و افراد میتوانند در یک گوشی 10 اکانت مجزا داشته باشند. 

در نسخه جدید اینستاگرام شما میتوانید در هر گوشی 10 اکانت با یک شماره تلفن داشته باشید و محدودیتی برای استفاده از شماره تلفن برای ساخت اکانت اینستاگرام وجود ندارد.

اگر میخواهید بیشتر از 10 اکانت در یک گوشی با یک شماره تلفن داشته باشید میتوانید برنامه های duplicate اینستاگرام را نصب کنید. به این ترتیب شما میتوانید مجدد علاوه بر آن 10 اکانت، 10 اکانت جدید در همان گوی راه اندازی کنید و برای ساخت این 20 اکانت میتوانید از یک شماره تلفن نیز استفاده کنید.

البته شما باید این نکته را در نظر داشته باشید که تعداد اکانت های اینستاگرام با یک شماره که به 10 مورد ارتقا یافته است بیشتر در مورد کسب و کار هایی که بتوانند ادعا کنند برای کسب و کارشان به بیش از 5 اکانت نیاز دارند صدق میکند و در غیر این صورت اکانت ساخته شده به اصطلاح suspend میشود.

چگونه بفهمیم با شماره ما چند اکانت اینستا داریم

یکی دیگر از سوالاتی که در این حوزه بسیار پرسیده میشود این است که آیا راهی برای متوجه شدن تعداد اکانت های ساخته شده با شماره تلفن ما وجود دارد یا چگونه بفهمیم با یک شماره چند اکانت اینستا داریم؟

طبق آنچه گفته شد شما نمیتوانید متوجه شوید که با شماره موبایل شما چند اکانت اینستاگرام وجود دارد زیرا سیاست اینستاگرام به این صورت است که شما میتوانید در هر گوشی 10 اکانت با یک شماره داشته باشید و در صورتی که برنامه duplicate اینستاگرام نیز استفاده کنید میتوانید در هر گوشی دو برنامه اینستاگرام داشته باشید که با هر برنامه 10 اکانت و به این ترتیب 20 اکانت در یک گوشی با یک شماره داشته باشید.

چگونه تمام حساب های اینستاگرام را پیدا کنیم

چگونه تمام حساب های اینستاگرام را پیدا کنیم ؟ این یکی از سوالات متداول کاربران اینستاگرام است که در پاسخ میتوان گفت یکی از راه هایی که میتوانید تعداد حساب هایی که با اینستاگرام برای یک فرد ساخته شده است را پیدا کنید این است که نام هایی که احتمال میدهید این فرد به عنوان آیدی اینستاگرام خود انتخاب کرده باشد را در اینستاگرام سرچ کنید. این تنها راهی است که میتوانید تعدادی از حساب هایی که یک فرد برای خود در اینستاگرام ساخته است را پیدا کنید. به این ترتیب میتوان گفت برنامه و بخش خاصی در خود اینستاگرام وجود ندارد که شما بتوانید از قابلیت های آن برای یافتن حساب های اینستاگرام ساخته شده برای یک فرد استفاده کنید.

اگر میخواهید بدانید چه کسانی به اینستاگرام شما دسترسی دارند و یا اگر متوجه فعالیت مشکوکی در پیج اینستاگرام تان شدید و میخواهید جلوی هک شدن اینستاگرام تان را بگیرید حتما مقاله چگونه بفهمیم چه کسانی به اینستاگرام ما دسترسی دارند را مطالعه کنید.

چگونه بفهمیم یک نفر چند اکانت اینستاگرام دارد

اولین سوالی که شما را برای مطالعه این مقاله ترغیب کرده قطعا پاسخ بخ این سوال است که چگونه بفهمیم یک نفر چند اکانت اینستاگرام دارد و چگونه بفهمیم یک نفر چند اکانت اینستا دارد. همان طور که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم شما محدودیتی برای ساخت اکانت های مختلف در اینستاگرام ندارید و میتوانید با یک شماره تلفن و یا یک ایمیل تعداد نامحدود اکانت اینستاگرام ایجاد کنید.

برای آن که بتوانید تعداد اکانت هایی که یک نفر در اینستاگرام ایجاد کرده است را متوجه شوید نه برنامه خاصی وجود دارد و نه در خود برنامه اینستاگرام همچین قابلیتی اضافه شده است. به این ترتیب شما تنها راهی که برای یافتن تعداد اکانت های اینستاگرام دیگران دارید این است که آیدی های مختلفی که احتمال میدهید او برای خود انتخاب کرده باشد را سرچ کنید تا در نهایت تعدادی از پیج های ساخته شده توسط او را پیدا کنید.

البته قطعا افراد اکانت های مختلف را با آیدی های تقریبا یکسان نمیسازند و به همین دلیل این روش یک روش قطعی برای یافتن تمام اکانت های یک نفر نیست و صرفا شاید شما بتوانید تعداد محدودی از اکانت های او را پیدا کنید و یا شاید اصلا نتوانید اکانت درستی از او بیابید.

چگونه بفهمیم یک نفر چند اکانت اینستاگرام دارد

پیدا کردن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن

متداول‌ترین روش برای پیدا کردن افراد در شبکه‌های اجتماعی، جستجوی نام کاربری یا نام‌های رسمی آنهاست.

اما عموما این روش برای یافتن یک شخص آشنا کارآمد نیست؛ چون اولا افراد زیادی در شبکه‌های اجتماعی نام‌های مشابه دارند، دوما خیلی از افراد از اسم کامل خودشان برای حساب کاربری استفاده نمی‌کنند. بنابراین پیدا کردن یک شخث به این صورت، بسیار زمان‌بر است.

اما یک راه‌حل موثر می‌تواند پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام با شماره تلفن آنها باشد. اگر نام کاربری و یا نام کامل شخصی را در اینستاگرام به یاد ندارید، مشکلی نیست.  در صورتی که این افراد صفحه خصوصی نداشته باشند یا درخواست شما را برای فالو کردن قبول کنند، پیدا کردنشان امکان‌پذیر است.

برای پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام، روی گزینه منو در گوشه بالا سمت راست بزنید تا گزینه پروفایل نشان داده شود.  سپس گزینه Discover people را انتخاب کنید.

حالا در صفحه Find People، به قسمت مخاطبین رفته و روی دکمه Connect contacts بزنید.

در صورتی که برای اولین بار از این ویژگی برای پیدا کردن مخاطبین اینستاگرام استفاده می‌کنید، اینستاگرام از شما می‌خواهد که اجازه دسترسی به مخاطبین تلفن را به برنامه بدهید.

پس از این کار، اینستاگرام به طور خودکار شماره تلفن‌های شما را با اکانت اینستاگرام همگام سازی می‌کند و به این ترتیب همه حساب‌های اینستاگرام مرتبط با یک مخاطب دفترچه تلفن شما در قسمت Find / Discover ظاهر می‌شوند. اما اگر هیچ یک از شماره‌های تلفن موجود در لیست شما با یک حساب اینستاگرام مرتبط نباشد، پیام “مخاطب در دسترس نیست” نمایش داده می‌شود.

اگر نتوانستید مخاطب مورد نظر خود را از این طریق پیدا کنید، علت آن این است که شخص یا با استفاده از یک شماره متفاوت ثبت نام کرده‌ و یا اینکه اصلاً  شماره خود را به اکانت اینستاگرامش اضافه نکرده‌ است.

چگونه بفهمیم با یک ایمیل چند اکانت اینستا داریم

یکی دیگر از سوالاتی که در مورد تمام حساب های اینستاگرام من پرسیده میشود این است که چگونه بفهمیم با یک ایمیل چند اکانت اینستا داریم و محدودیت ساخت اکانت اینستاگرام با ایمیل به چه صورت میباشد.

در نسخه های قدیمی تر اینستاگرام محدودیت ساخت اکانت اینستاگرام وجود داشت و با هر گوشی میتوانستید 6 اکانت مختلف داشته باشید اما در نسخه های جدیدتر اینستاگرام شما میتوانید تا 10 اکانت مختلف اینستاگرام را در هر گوشی مدیریت کنید. برای ساخت این اکانت ها شما محدودیت استفاده از ایمیل نخواهید داشت و میتوانید برای همه این اکانت ها از یک ایمیل استفاده کنید.

برای آن که بفهمید شما با یک ایمیل چند اکانت اینستاگرام دارید راهی وجود ندارد چون هیچ محدودیتی برای ساخت اکانت با ایمیل وجود ندارد و شما راهی برای فهمیدن این موضوع نخواهید داشت.

سوالات متداول

  • چطور می‌توان دوستان فیسبوک را در اینستاگرام پیدا کرد؟ برای این کار در اینستاگرام در گزینه‌های گوشه بالا و سمت راست صفحه، گزینه Find Friends سپس گزینه Connected to Facebook را انتخاب کنید. سپس به اکانت فیس بوک وصل شوید تا بتوانید مخاطبان فیسبوک خود را پیدا کنید.
  • زمانی که چندین اکانت فعال در اینستاگرام داریم نوتیفیکیشن‌های دریافتی مربوط به کدام اکانت خواهد بود؟ این نوتیفیکیشن‌ها مربوط به اکانتی است که در صفحه آن حضور دارید.
  • برای ایجاد دو اکانت اینستاگرام در یک گوشی چه کاری باید انجام دهیم؟ برای ایجاد اکانت دوم اینستاگرام به یک آدرس ایمیل و یا شماره تلفن دیگر نیاز خواهید داشت. یعنی لازمه ساختن چند اکانت اینستاگرام داشتن ایمیل یا شماره‌های مجزا می‌باشد..
  • چگونه بفهمیم یک نفر چند اکانت اینستاگرام دارد؟ در این مقاله تمام روش هایی که میتوانید متوجه شوید تعداد اکانت هایی که یک نفر دارد و یا با یک شماره ثبت شده است را پیدا کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله را‌ه‌های فهمیدن اینکه یک نفر چند اکانت دارد و چطور می‌توان چند اکانت ساخت را بیان کردیم و در آخر نیز راه یافتن یک نفر از روی شماره تلفن را آموزش دادیم. اگر سوالاتی همچون چگونه بفهمیم یک نفر چند اکانت اینستاگرام دارد، تمام حساب های اینستاگرام من، تعداد اکانت های اینستاگرام با یک شماره، چگونه تمام حساب های اینستاگرام را پیدا کنیم، چگونه بفهمیم با یک شماره چند اکانت اینستا داریم، دو اکانت اینستاگرام با یک شماره تلفن، حداکثر تعداد اکانت اینستاگرام و ... دارید در این مقاله به طور کامل به آن ها پاسخ داده شده و شما میتوانید جواب کامل تمام این سوالات را در این مقاله مطالعه کنید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. 

مقالات مرتبط

دیده شدن در اینستاگرام

حذف فالوور فیک از پیج اینستاگرام

چگونه پست ما وارد اکسپلور شود