اگر اینستاگرام خود را به روز کرده باشید، ممکن است هنگام تماشای ویدئوهای اینستاگرامی با نوشته Reels مواجه شوید. این یکی از قابلیت های جدید اینساگرام است. اگر به دنبال دلیل و پاسخ این سوال هستید، ما به شما پیشنهاد میکنیم برای یافتن پاسخ خود تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

 پیشنهاد می کنیم پیش از مطالعه این مقاله مقاله های قوانین اینستاگرام و چگونه بفهمیم یک نفر چند اکانت اینستاگرام دارد را مطالعه فرمایید. 

چرا اینستاگرام من ریلز نداره؟

امروز میخواهیم به شما  Instagram Reels را معرفی میکنیم: راهی جدید برای ایجاد و کشف ویدیوهای کوتاه و سرگرم کننده در فضای اینستاگرام میباشد.Reels  برای شما این امکان را فراهم میکند تا فیلم های سرگرم کننده ای ایجاد کنید تا با دوستان خود یا هر کسی در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. ضبط و ویرایش فیلم های چند کلیپی ۱۵ ثانیه ای با صدا، جلوه ها و ابزارهای خلاقانه جدید. Reels in Explore به هرکسی این فرصت را میدهد که در اینستاگرام خالق شود و در سطح جهانی به مخاطبان جدید دسترسی پیدا کند.

یکی از دلایلی که میتوان در پاسخ به سوال چرا اینستاگرام من ریلز نداره ارائه داد این است که نسخه اینستاگرام شما قدیمی است و به همین دلیل این قابلیت برای شما نمایش داده نمیشود.

یکی دیگر از دلایلی که ممکن است ریلز برای شما نمایش داده نشود این است که این قابلیت برای حساب کاربری شما در کشور شما فعال نشده باشد که باید صبر کنید تا اینستاگرام این قابلیت را برای کشور شما نیز فعال نماید.

بهترین کار این است که اینستاگرام اصلی را از منابع معتبر مانند google play و یا app store دانلود کنید تا هم امنیت پیج شما به خطر نیفتد و هم بتوانید از قابلیت های اصلی این برنامه استفاده کنید.

چرا ریلز برای من فعال نیست؟

یکی از دلایلی که ریلز برای برخی از افراد فعال نیست، به دلیل به روز رسانی نشدن اینستاگرام آن هاست. همچنین لازم است شما به مدت دو الی سه روز با شماره آمریکا درون اینستاگرام لاگین کنید تا این ویژگی برای شما فعال شود. اگر در حال ضبط یک ویدیو با صداگذاری یا گفتگو هستید، حتماً زیرنویس های بسته را به ویدیوهای خود اضافه کنید. نه تنها برای کسانی که فیلم های شما را بدون صدا مشاهده میکنند مفید است، بلکه برای کسانی که ناشنوا یا کم شنوا هستند نیز مفید است.

قابلیت ریلز در اینستاگرام یکی از امکانات جدیدی است که در ابتدا باید برای شما فعال شود و خیلی از افراد هنوز درگیر این سوال هستند که چرا اینستاگرام من ریلز نداره و یا اینکه چرا ریلز فعال نمیشه؟

برای فعال شدن ریلز دو روش وجود دارد. یکی از روش ها این است که شما باید یک الی دو ماه با آی پی آمریکا وارد شوید و از آی پی دیگری استفاده نکنید چرا که هر ویژگی یا امکانات جدیدی که به اینستاگرام اضافه می شود ابتدا برای آی پی آمریکا فعال می شود. در این صورت و بعد از گذشت مدتی به طور حتم این ویژگی برای شما فعال خواهد شد.

اما روش دیگری که وجود دارد این است که باید به بخش استوری بروید و در قسمت پایین صفحه استوری یکی از افکت های خارجی را انتخاب کنید و دکمه مشاهده صفحه جلوه را انتخاب کنید و سپس در صفحه جدید استفاده از جلوه را بزنید. با انجام این مراحل کار تمام است و شما می توانید از قابلیت reels استفاده کنید.

چرا ریلز برای من فعال نیست؟

درست کردن reels

ابتدا در پایین دوربین اینستاگرام Reels را انتخاب کنید. انواع ابزارهای ویرایش را در سمت چپ صفحه خود مشاهده خواهید کرد که به ایجاد حلقه شما کمک میکند، از جمله:

بخش صوتی : آهنگ مورد نظرتان را از قسمت موسیقی اینستاگرام جستجو کنید. شما همچنین میتوانید با ضبط یک صدا در همین بخش از برنامه از صدای ضبط شده خود استفاده کنید. وقتی یک reels را با صدای اصلی به اشتراک می گذارید، صدای خودتان برای خودتان نسبت داده میشود و اگر حساب پابلیک دارید که در این صورت افراد میتوانند با انتخاب “Use Audio” از حلقه شما با صدای شما reels ایجاد کنند.

جلوه های : AR یکی از جلوه های متعدد موجود در گالری جلوه های ویژه است، که توسط اینستاگرام و سازندگان در سراسر جهان ایجاد شده است را انتخاب کنید تا چندین کلیپ با جلوه های مختلف ضبط شود.

تایمر و شمارش معکوس: تایمر را میتوانید طوری تنظیم کنید که هر یک از کلیپ های خود را به بدون دست و به صورت هندزفری  ضبط کند. هنگامی که ضبط را فشار میدهید، قبل از شروع ضبط برای مدت زمانی که انتخاب کرده اید ، شمارش معکوس ۳-۲-۱ رامشاهده خواهید کرد.

تراز کردن : اشیاء کلیپ قبلی خود را قبل از ضبط بعدی ردیف کنید تا در لحظاتی مانند تغییر در لباس یا افزودن دوستان جدید به کلیپ خود به ایجاد تغییرات بدون هیچ اتفاقی کمک کند.

سرعت: سرعت بخشیدن یا کند کردن ویدئو یکی از امکاناتی است که میتوانید با این برنامه انجام دهید. این ویژگی میتواند به شما کمک کند در یک سطح باشید یا فیلم های آهسته یا تند تهیه کنید.

reels ها را میتوان در یک سری کلیپ یک جا یا با استفاده از بارگذاری ویدیو از گالری خود ضبط کرد. با فشردن و نگه داشتن دکمه ضبط ، اولین کلیپ را ضبط کنید. هنگام ضبط ، علامت ضبط را در بالای صفحه مشاهده خواهید کرد. برای پایان دادن به هر کلیپ، ضبط را متوقف کنید.

فعال سازی ریلز برای اندروید

با استفاده از Reels ، میتوانید با کلیپ های ضبط شده خود را با فالوور های خود به اشتراک بگذارید و توسط جامعه بزرگ و متنوع اینستاگرام در Explore کشف شوید. اگر پیج پابلیک دارید، میتوانید reels خود را در فضایی خاص در Explore به اشتراک بگذارید ، مکانی که این شانس را دارد که توسط جامعه بزرگ اینستاگرام دیده و کشف شود.

همچنین میتوانید با ارسال آن در پیج خودreels  خود را با فالوور های خود به اشتراک بگذارید. وقتی reels هایی با آهنگ ها ، هشتگ ها یا جلوه های خاص به اشتراک میگذارید ، ممکن است وقتی شخصی روی آن آهنگ ، هشتگ یا جلوه کلیک میکند ، reels شما در صفحات اختصاصی ظاهر شود.

اگر پیج پرایوت دارید، تنظیمات حریم خصوصی شما را در Instagram دنبال میکند. می توانید در Feed به اشتراک بگذارید تا فقط دنبال کنندگان شما بتوانند reels شما را ببینند. مردم نمیتوانند از صدای اصلی reels های شما استفاده کنند و افراد نمیتوانند reels های شما را با دیگران که شما را دنبال نمیکنند به اشتراک بگذارند.

هنگامی که reels شما آماده شد ، به صفحه اشتراک گذاری بروید ، جایی که میتوانید پیش نویس reels خود را ذخیره کنید ، تصویر کاور را تغییر دهید ، زیرنویس و هشتگ اضافه کنید و دوستان خود را تگ کنید. بعد از اینکه reels خود را به اشتراک گذاشتید ، روی برگه reels جداگانه در نمایه شما قرار میگیرد ، جایی که افراد میتوانند reels هایی را که به اشتراک گذاشته اید پیدا کنند.

اگر شما نیز در Feed خود به اشتراک بگذارید ،  reels شما در فضای اصلی پیج شما ظاهر میشود ، اگرچه گزینه حذف آن را دارید. چه یک حساب پرایوت یا پابلیک داشته باشید، میتوانید reels خود را در استوری، دوستان نزدیک یا در یک پیام مستقیم به اشتراک بگذارید.

اگر این کار را انجام دهید ، reels شما مانند یک داستان معمولی رفتار میکند – در Reels در Explore به اشتراک گذاشته نمیشود، در نمایه شما ظاهر نمیشود و پس از ۲۴ ساعت ناپدید میشود.

روش دوم فعالسازی ریلز برای اندروید

همانطور که می دانید قابلیت ریلز برای گوشی های اندروید فعال نیست و شما می توانید با استفاده از روشی که در ادامه توضیح می دهیم ریلز را برای گوشی اندروید خود فعال کنید.
برای اینکار ابتدا شما یک مرورگر کروم و یک لپ تاپ یا کامپیوتر لازم دارید. اگر مرورگر کروم را نصب ندارید باید در قدم اول مرورگر کروم را نصب کنید. بعد از نصب کروم نیاز دارید که افزونه Inssist را روی کروم خود نصب کنید. بعد از نصب افزونه Inssist گزینه Add to Chrome را بزنید تا به کروم شما اضافه شود.
بعد از نصب این افزونه، در سمت راست بالای صفحه روی گزینه پازل کلیک کنید و افزونه Inssist را انتخاب کنید.
در قدم بعد گزینه OK,Let's Go را انتخاب کنید و مشخصات اینستاگرام خود را شامل نام کاربری و رمز عبور وارد نمایید.
بعد از وارد شدن به اکانت خود علامت + که در وسط صفحه در قسمت پایین قرار گرفته را بزنید و گزینه Reels را انتخاب کنید. با اینکار می توانید ویدئو مورد نظر خود را بارگذاری کنید.
در مرحله آخر می توانید با نوشتن کپشن و کلیک روی گزینه Share ریلز خود را منتشر کنید.

فعال سازی ریلز برای اندروید

نحوه فعال سازی ریلز در ایفون

نحوه فعال سازی ریلز در آیفون به این صورت است که در قدم اول باید اینستاگرام خود را باز کنید و وارد قسمت استوری شوید.
روی یکی از افکت های خارجی کلیک کرده و گزینه view effect page را انتخاب کنید.
با انجام دادن این مراحل مشاهده خواهید کرد که ریلز هایی در صفحه نمایش داده می شود که باید یکی را انتخاب کنید.
در این مرحله روی آیکون دوربین در قسمت راست بالای صفحه کلیک کرده تا بتوانید به ریلز اینستاگرام متصل شوید.
در اینجا می توانید روی دکمه ای که علامت ریلز دارد کلیک کنید و ریلز خود را ضبط کنید.
زمانی که ریلز خود را ضبط کردید گزینه Next را بزنید.
در مرحله آخر می توانید به ریلز خود هشتگ، کپشن، لوکیشن یا کپشن اضافه کنید و در آخر دکمه share را فشار دهید.

مطالعه مقاله ساخت تیزر تبلیغاتی و تغییر زبان در اینستاگرام از فارسی به انگلیسی در فراگیری اینستاگرام به شما کمک می کند. 

 طریقه گذاشتن ریلز

 Reels in Explore بهترین کلیپ های پرطرفدار در اینستاگرام را به نمایش میگذارد. مجموعه ای جالب از reels های ساخته شده توسط هرشخصی را به راحتی میتوانید مشاهده کنید. همچنین میتوانید آن را به راحتی لایک کنید ، نظر دهید یا با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

همچنین تعدادی reels با عنوان “ویژه” مشاهده خواهید کرد. اگر reels شما در Explore نشان داده شده است ، یک اعلان دریافت خواهید کرد reels .های برگزیده مجموعه ای از reels های عمومی هستند که توسط اینستاگرام انتخاب شده اند تا به شما در کشف محتوای اصلی کمک کنند، امید واریم شما را سرگرم کرده و الهام بخش باشد.

Reels  روش های جدیدی را برای ابراز وجود به مردم ارائه میدهد، چیزهای بیشتری را که در اینستاگرام دوست دارند کشف میکند و به هرکسی که آرزوی دیده شدن دارد کمک میکند.

اگر میخواهید کلیپ هایی را که فیلم برداری کرده اید کوتاه یا حذف کنید ، روی پیکان عقب در سمت راست دکمه ضبط ضربه بزنید. کلیپ فردی را که میخواهید ویرایش کنید فشار دهید.

وقتی روی گیره دلخواه خود ضربه میزنید ، یا برای قیچی روی قیچی و برای حذف سطل زباله ضربه بزنید. هنگامی که از نتیجه راضی هستید ، میتوانید از ابزارهای رسم و متن استفاده کنید و از بین تعدادی از برچسب های Instagram انتخاب کنید.

چگونه ریلز را غیر فعال کنیم

ابتدا باید به شما بگوییم که در اینستاگرام تا کنون هیچ گزینه ای رسمی برای غیرفعال کردن ریلز وجود ندارد و تنها شما می توانید برای غیر فعال کردن این قابلیت شما نسخه بروز اینستا خود را حذف کنید و یک نسخه قدیمی را دانلود و نصب کنید تا این قابلیت برای شما غیرفعال شود.
حال سوال خیلی از افراد این است که چطور Remix Reels را برای یک پست خاص در اینستاگرام خاموش کنیم؟
برای پاسخ به این سوال باید گفت ابتدا وارد پست مورد نظر شوید و روی آیکن سه نقطه در بالای صفحه کلیک کنید.
گزینه های زیادی به شما نمایش داده می شود که شما باید Disable Remixing را انتخاب کنید.
سپس اینستاگرام از شما می پرسد که آیا برای انجام این کار اطمینان دارید یا خیر که شما برای تایید باید روی دکمه Disable کلیک کنید.
اما اگر بخواهید ریمیکس ریلز را برای همه پست ها غیرفعال کنید این روش متفاوت است. شما باید وارد اکانت خود شوید. روی آیکن سه نقطه کلیک کرده و وارد قسمت تنظیمات شوید. سپس گزینه Privacy را انتخاب کنید.
در نهایت به بخش Reels بروید و گزینه Enabla Remixing را غیرفعال کنید.

سایز ریلز

اندازه ویدئو کلی برای یک اینستاگرام Reel پیکسل به نقطه ۱،۹۲۰ پیکسل است، که یک نسبت ابعاد ۹: ۱۶ است. این همان چیزی است که در اینستاگرام، IGTV، TikTok و یوتیوب وجود دارد.

شما میخواهید با یک ویدئو در این اندازه شروع کنید، اما سپس برنامه ‌ریزی کنید که محتوای شما براساس سه ویژگی مهم دیگر در پایین قرار داده شود.

یک نکته مهم، در بعضی از تلفن‌ها، لبه‌ ها در حدود ۳۵ نقطه از لبه راست قطع میشوند. این شامل آیفون XS و چند تلفن با سایز متوسط دیگر ‌میشود. شما میخواهید ویدئو خود را در تمام نظرات خود برنامه ‌ریزی کنید تا این کار را انجام دهید.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که در بعصی از گوشی ها لبه ها در حدود ۳۵ نقطه از لبه راست قطع شده که این موضوع شامل گوشی هایی از جمله آیفون XS و چند مدل دیگر می شوند. شما می توانید ویدئو خود را در مدل های مختلف بررسی کنید و سپس اینکار را انجام دهید.
نکته دیگری که باید به آن دقت داشته باشید این است که اگر برای تولید محتوای خود خارج از سایز استاندارد عمل کنید ممکن است با برش و یا زوم از سمت اینستاگرام مواجه شوید. پس بهتر است قبل از اینکه اینستاگرام اندازه محتوای شما را تبدیل به یک اندازه استاندارد کند خودتان اندازه و ابعاد درست را برای محتوای خود تنظیم کنید.

چرا ریلز صدا ندارد

خیلی اوقات این اتفاق برایمان پیش می آید که یک پست یا کلیپ در اینستا یا یک ریلز را نگاه می‌کنیم اما هیچ صدایی ندارد و روی علامت صدا یک ضربدر وجود دارد و این مورد شاید سوال خیلی از افراد باشد که در چنین شرایطی چه باید کرد تا صدا برایمان فعال شود که در ادامه قصد داریم به آن بپردازیم.

یکی از دلایل قطع بودن صدا برای افرادی که از محصولات اپل مانند ایرپادها استفاده می‌کنند، بررسی متصل بودن یا نبودن آن هاست.
ممکن است فراموش‌کرده باشید که حجم بلندگو خاموش‌است و صدا را از جای دیگری باید بشنوید.

برای برطرف کردن این مشکل ابتدا باید به قسمت setting رفته و بعد وارد بخش bluetooth شوید. سپس در این بخش speaker/headphone را انتخاب کنید.

برای قطع کردن اتصال باید روی گزینه مورد نظر کلیک کرده و گزینه disconnect را بزنید.

یکی‌از روش های دیگری که می‌تواند در رفع این مشکل به شما کمک کند ریستارت کردن گوشی است چرا که با این کار پردازش هایی که ناقص انجام شده اند مجددا بارگذاری شده و مشکلات را برطرف می کنند.

سومین کاری که به شما در رفع این مشکل کمک می کند به روز رسانی کردن برنامه اینستاگرام است. خیلی از افراد با مشکلات متعددی در ایستاگرام روبرو هستند و اینستاگرام سعی دارد با انتشار آپدیت های جدید این برنامه مشکلات را برای کاربران رفع کند.

حال اگر‌مدت زیادی است که اینستاگرام خود را به روز رسانی نکرده اید پس وقت آن رسیده که به سراغ آن بروید.

گاهی اوقات هم می توانید با بروز رسانی کردن سیستم عامل دستگاه خود و همیطور رفع مشکلات سخت افزاری این مسئله را حل کنید.

چرا ریلز پست نمیشه

یکی از روش هایی که به شما کمک می‌کند ریلز اینستاگرام خود را فعال کنید استفاده از فیلترشکن غیر رایگان است. با فعال کردن این فیلتر شکن شما می توانید ip خود را به یکی از کشور هایی که در لیست کشورهای فعال شده ریلز قرار دارند تغییر دهید که کشور آمریکا و هلند برای شما بهترین گزینه هستند.

پس از انجام این کار و بعد از گذشت مدت یک هفته الی ده روز صبر کنید تا ریلز برای شما فعال شود.
این نکته را در نظر بگیرید که برای فعال کردن ریلز اینستاگرام باید با فیلترشکن روشن وارد اکانت خود شوید چرا که تا زمانی که فیلترشکن شما روشن است ریلز هم برای شما فعال است.
یکی از روش های ساده ای که می‌توانید برای فعال کردن ریلز اینستاگرام از آن استفاده کنید اکستنشن کروم می‌باشد.
در این روش باید وارد مرورگر کروم سیستم کامپیوتر خود شوید و بعد اکستنشن Inssist را دانلود کنید و آن را به کروم خود اضافه کنید.
بعد از دانلود اکستنشن گزینه add to chrome را انتخاب کنید. در نهایت در کادر باز شده add extension را بزنید تا مراحل به طور کامل انجام شود.
پس‌ از انجام این مراحل کروم اکستنشن به کروم شما اضافه شده و در نوار ابزار قسمت بالای کروم نمایش داده می‌شود.
روی اکستنشن مورد نطر کلیک کرده و پسورد اینستاگرام خود را وارد کنید و وارد برنامه اینستاگرام شوید. سپس می‌توانید ریلز را انتخاب کرده و اولین ریلز خود را منشتر کنید.

 چرا ریلز پست نمیشه

چرا ریلز ویو نمیخوره

افزایش بازدید ریلز دغدغه بسیاری از افرادی است که در این زمینه فعالیت دارند. شاید این سوال را بارها از خود پرسیده اید که چرا ریلز دیده نمیشه و یا اینکه چرا ریلز ندارم؟
برای اینکه ریلز ما بیشتر دیده شود در قدم اول باید محتوای جذابی داشته باشیم و طریقه گذاشتن ریلز باید بطور مستمر و منظم باشد تا در دسترس و مورد پسند مخاطبان قرار بگیرد.
یکی از روش های افزایش بازدید ریلز خرید لایک reels می باشد.
این روش بیشتر به کسانی توصیه می شود که تازه وارد اینستاگرام شده اند و هنوز تعداد فالورشان کم است.
اما به این نکته مهم دقت کنید که بهتر است ریلزهای خلاقانه و زیبا درست کنید تا هزینه ای که برای خرید لایک reels می کنید برایتان نتیجه بخش باشد و به افزایش بازدیدکنندگان شما کمک کند.
دومین روشی که در بازدید ریلز شما کمک می‌کند استفاده از موسیقی های ترند و جذاب برای ریلز است. قابلیت ریلز این امکان را به شما می دهد که بتوانید صدا یا موسیقی جذاب به پس زمینه ویدئو خود قرار دهید.
استفاده از موسیقی های ترند و محبوب الگوریتم های گوگل را ترغیب می کند که به طور خودکار ریلز شما را به کاربران نمایش دهد. به طور کلی‌ با این روش شانش دیده شدن ریلز های شما بیشتر خواهد شد.
روش دیگری که بازدید ریلز شما را بیشتر می‌کند استفاده از هشت های مرتبط است.
این روش یکی از روش های کاربردی و عالی برای افزایش بازدید ریلز اینستاگرام و بیشتر دیده شدن توسط کاربر می باشد.
این هشتگ ها در واقع نقش سئو در وب سایت ها را ایفا می‌کنند چرا که الگوریتم های هوشمند گوگل هشتگ های شما را بررسی کرده و طبق آن ها محتوای شما را به کاربر نمایش می دهد.

مشاهده اینسایت ریلز اینستاگرام

اینسایت یکی از قابلیت های مهم و کاربردی است که می‌تواند اطلاعات بیشتری در اختیار مخاطب قرار دهد و کاربران از این طریق می‌توانند پست ها و محتواهای خود را برای بازدید بیشتر بهبود دهند.
این بخش به شما این امکان را  می دهد که بتوانید تعداد کامنت ها، سیوها، لایک ها، اشتراک گذاری یا شیر و تعداد اکانت های ریچ شده را مشاهده کنید همچنین می توانيد بررسی کنید که چند بار محتوای شما پخش شده است و بررسی کنید که آیا این محتوا برای کاربرد مفید و جذاب بوده یا خير.
به طور کلی‌ Insight به شما این امکان را می دهد که بتوانید به طور دقیق محتوای خود را از نظر بازدهی بررسی کنید.
علاوه بر این قابلیت insight باعث می شود که پست ها بر اساس Reach و نوع اکانت هایی که تعامل کرده اند رتبه بندی شوند و به شما اطلاعات بسیار مهمی در رابطه با اینکه چه محتوایی تولید کنید بهتر است می دهد تا شما بتوانید بازدید پیج خود را افزایش دهید.
جالب است بدانید که اینستاگرام قصد دارد در آینده ای نه چندان دور قابلیت جدیدی برای insight اضافه کند تا کاربران بتوانند در بازه های زمانی ۷ تا ۳۰ روز پیج خود را آنالیز کنند که این قابلیت در آینده به نسخه دسکتاپ اضافه خواهد شد.
هم اکنون این قابلیت در دسترس همه کاربران اینستاگرام وجود ندارد اما به زودی همه کاربران این شبکه به آن دسترسی پیدا خواهند کرد و از این قابلیت جدید بااستفاده می کنند.
اینستاگرام قصد دارد با افزودن چند قابلیت جدید محبوبیت خود را میان کاربران افزایش دهد و نیاز کاربران خود را پاسخگو باشد.

استاندارد ویژگی اینستاگرام:

نسبت ارتفاع به ارتفاع به نسبت ارتفاع به ارتفاع ۹: ۱۶

Instagram Reels  با دقتی به اندازه تصویر و نسبت منظری

به خاطر داشته باشید که دنبال کنندگان شما میتوانند ویدئوی کامل را در Reels مشاهده کنند، برخلاف IGTV که تنها بخش کوتاهی از ویدیو منتشر شده شما باز میشد و سپس کاربر را وادار به باز کردن آن میکرد.

اینستاگرام Reels Spec Spec Feed:

  • نسبت ارتفاع به ارتفاع ۴: ۵ نسبت به ارتفاع ۴: ۵
  • تصویر پروفایل spec Instagram  
  • صفحه نمایش پروفایل Spec Reels:
  • نسبت ارتفاع به ارتفاع به نسبت ارتفاع به ارتفاع ۱: ۱

سوالات متداول

چرا اینستاگرام ریلز ندارد؟

دلایل مختلفی برای این موضوع وجود دارد که تمام موارد در مقاله ذکر شده است اما رایج ترین علت فعال نبودن ریلز در اینستاگرام شما این است که از نسخه قدیمی این برنامه استفاده میکنید و باید آن را آپدیت نمایید و مجدد امتحان کنید.

تفاوت ریلز با سایر ویدئو های اینستاگرام چیست؟

ریلز به طور کلی ویو بسیار بالاتری نسبت به سایر ویدئو های اینستاگرام دارد چرا که به اکسپلور اینستاگرام میرود وهمچنین محیط کاربردی آن بسیار کامل تر و جالب تر است.

تفاوت ریلز و تیک تاک چیست؟

در تیک تاک میتوانید ویدئو هایی با حداکثر زمان 1 دقیقه ضبط کرد. اما ریلز به تازگی از چندین ثانیه به یک دقیقه ارتقا پیدا کرده است.

آیا ریلز برای بالا بردن بازدید پیج مفید است؟

بله با استفاده ریلز به راحتی میتوانید ویوی خود را به درون اکسپلور ببرید و میتواند باعث شود کسب و کارشما ارتقای زیادی پیدا کند.

جمع بندی

ما در این مقاله در مورد ویژگی Reels در برنامه اینستاگرام و اهمیت و مزایای آن صحبت کردیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. همچنین اگر سوالی در این زمینه داشتید میتوانید در قسمت نظرات، سوال خود را بیان کنید تا ما بتوانیم در اسرع وقت پاسخگوی شما باشیم.

مقالات مرتبط

آنلاین شاپ چیست

اندازه استاندارد عکس و ویدیو در اینستاگرام

بهترین شرکت ارائه دهنده هاست در ایران

آموزش ساخت منو در وردپرس

فعال کردن جاوا اسکریپت

وبلاگ های معروف

ساخت وبلاگ رایگان

ساخت سایت رایگان

مدیر سایت کیست؟

وبلاگ چیست؟

پیشخوان وردپرس

وب سایت چیست؟

افزایش سرعت وردپرس

وردپرس چیست؟

روانشناسی رنگ ها در طراحی سایت

راهنمای خرید هاست و دامنه ( host و Domain )‌

بوت استرپ چیست

css چیست و چه کاربردی دارد