اگر به دنبال روشی برای نصب جاوا اسکریپت بر روی سیستم خود می باشید باید به شما بگوییم که این مقاله کاملا برای شما نوشته شده است انواع روش های نصب جاوا .

اسکریپت و همینطور فعال سازی جاوا اسکریپت را به شما عزیزان آموزش بدیم پیشنهاد می کنیم حتما تا انتهای مقاله همراه ما باشید.


قبل از شروع آموزش نحوه فعال سازی و نصب جاوا اسکریپت با این زبان شیرین برنامه نویسی آشنا شویم و یک معرفی کوتاهی از جاوا اسکریپت داشته باشیم.


همانطور که می دانید جاوا اسکریپت یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی می باشد که از تمامی شیوه های متفاوت برنامه نویسی پشتیبانی می کند.

زبان برنامه نویسی برای برنامه نویسی سمت سرور مانند اپلیکیشن های موبایل و همینطور بازی سازی و اپلیکیشن های دسکتاپ استفاده کنید پس می‌توان گفت که زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت یکی از برترین ها در لیست زبان های برنامه نویسی دنیا قرار دارد.


فعال سازی جاوا اسکریپت


برای فعال سازی جاوا اسکریپت ابتدا برروی سختی که در قسمت بالا سمت راست مرورگر کروم شما وجود دارد کلیک نمایید سپس گزینه استینگ و همان تنظیمات را انتخاب کنید پس از انتخاب گزینه تنظیمات کروم بر روی گزینه show advanced settings  را انتخاب کنید

پس از انتخاب این گزینه برروی زیر عنوان Privacy گزینه ی content setting را انتخاب کنید شما در این مرحله می توانید بعد از باز شدن پنجره مورد نظر به دنبال عبارت جاوا اسکریپت گشته و سپس بر روی دکمه ok کلیک کنید.
اکنون میتوانید جاوا اسکریپت را مشاهده نمایید.


نصب جاوا اسکریپت اندروید

برای نصب جاوا اسکریپت برروی موبایل خود که از اندروید پشتیبانی می کند ابتدا مرورگر مورد نظر خود را باز کرده و بر روی سه نقطه موجود در بالا سمت راست صفحه کلیک کرده و در آن عبارت Content setting را جستجو کنید تا این گزینه برای شما نمایش داده شود .

پس از کلیک کردن بر روی آن عبارت منوی Advanced را جستجو نمایید و گزینه فعال کردن جاوا اسکریپت را کلیک کنید تا جاوا اسکریپت بر روی تلفن همراه شما نیز فعال شود.

مقالات مرتبط

آنلاین شاپ چیست

چرا اینستاگرام من ریلز نداره

اندازه استاندارد عکس و ویدیو در اینستاگرام

بهترین شرکت ارائه دهنده هاست در ایران

آموزش ساخت منو در وردپرس

وبلاگ های معروف

ساخت وبلاگ رایگان

ساخت سایت رایگان

مدیر سایت کیست؟

وبلاگ چیست؟

پیشخوان وردپرس

وب سایت چیست؟

افزایش سرعت وردپرس

وردپرس چیست؟

روانشناسی رنگ ها در طراحی سایت

راهنمای خرید هاست و دامنه ( host و Domain )‌

بوت استرپ چیست

css چیست و چه کاربردی دارد