فروشگاه اینترنتی چیست؟ آنلاین شاپ چیست؟ مزایا و معایب خرید از آنلاین شاپ چیست؟ روزانه هزاران سوال مشابه این سوال ها ذهن شما را درگیر خواهد کرد. گسترش علم و صنعت سبب شده تا چهره کسب و کارها نیز تغییر یافته و از شیوه سنتی به شیوه های مدرن و امروزی مبدل شوند. در این میان، بسیاری از کسب و کارها در قالب فروشگاه های اینترنتی یا آنلاین شاپ ها جای خود را در زندگی افراد پیدا کرده و سبب تغییر ماهیت و کاربری اکثر کارگاه های تولیدی و فروشگاه های کوچک و درشت شده است.

اگر شما هم به دنبال جواب این سوال هستید که چگونه آنلاین شاپ بزنیم و یا اصلا آنلاین شاپ چی بزنم حتما به شما در ابتدا استفاده از خدمات ساخت سایت رایگان را پیشنهاد میکنیم. شما میتوانید با خرید قالب های آماده سایت در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه آنلاین شاپ خود را راه اندازی کرده و کسب درآمد از آن داشته باشید.

آنلاین شاپ چیست

اگر به اطراف خود دقت کرده باشید؛ کمتر کسی یافت می شود که از فروشگاه های اینترنتی تجربه خرید نداشته باشد. اکثر افراد بدلیل صرفه جویی در وقت و هزینه گزینه خرید آنلاین را ترجیح داده و به راحتی در منزل یا سرکار خود، سفارش مورد نظر را از آنلاین شاپ های معتبر خریداری می کنند.

فضای مجازی یا اینترنت در گذشته واژه ای خنده دار محسوب می شد و حتی افرادی که برای گسترش کار خود از آن استفاده می کردند، دچار تمسخر اطرافیان خود می شدند اما، امروزه اینترنت و فضای مجازی شکلی نوین از ارتباطات و کسب و کارها بوده که تصور زندگی بدون آن کمی دشوار به نظر می رسد. اگر قصد آشنائی با ماهیت کلی و راه اندازی یک آنلاین شاپ موفق را دارید؛ با ما همراه باشید.

آنلاین شاپ چیست

اما به نظر شما آنلاین شاپ یعنی چی؟

معنی آنلاین شاپ از یک کلمه لاتین گرفته شده است. آنلاین به معنای در دسترس و به صورت فضای مجاز و شاپ در واقع همان فروشگاه است. آنلاین شاپ در کل به فروشگاه ها یا پیج های اینترنتی که مسئول ارائه یک نوع محصول به صورت آنلاین هستند؛ گفته می شود. آنلاین شاپ ها حیطه خریداری و فروش اجناس در حوزه های مختلف را برای افراد فراهم خواهند کرد.

اگر از آن دسته افراد هستید که همگام با پیشرفت تکنولوژی و علم در زندگی قدم برمی دارید؛ آنلاین شاپ بهترین گزینه برای پیشرفت کسب و کارهای کوچک یا حتی بزرگ است. دنیای وسیع فضای مجازی، فاصله ها را مبدل به یک کلیک کرده و به راحتی می توان در سراسر دنیا رابط های خاص خود را برای پیشرفت اصول کاری خود داشت.

در جواب انلاین شاپ یعنی چی باید به زبان ساده بگوییم آنلاین شاپ یک فروشگاه مجازی در بستر اینترنت است که فرد به صورت مجازی هزینه کالا را پرداخت کرده و کالا را چند روز بعد درب منزل تحویل میگیرد.

چگونه آنلاین شاپ بزنیم

بسیاری از افراد مبتدی در این راه، هراس راه اندازی یک آنلاین شاپ موفق را دارند. بهتر است بدانیم برای اینکه چطور آنلاین شاپ بزنیم، ابتدا به قوانین و اصول راه اندازی آنلاین شاپ در فضای مختلف مجازی آشنا شوید. کسب و کارها در فضاهای سنتی، محدود بوده و مشتری کمی دارند اما با راه اندازی اصولی یک آنلاین شاپ می توان دایره ارتباطات را به صورت موفقی گسترش داد.

راه اندازی یک آنلاین شاپ یا فروشگاه اینترنتی کاری چندان دشوار نبوده و با داشتن یک کامپیوتر و یک اتصال اینترنتی می توان بدون نیاز به یک مهارت خاص اقدام کرد. در مرحله اول برای راه اندازی یک آنلاین شاپ بایستی حوزه فعالیت خود را مشخص کنید.

حوزه فعالیت اشخاص با یکدیگر متفاوت است. برخی از افراد با استعدادهای ذاتی خود کسب درآمد کرده و برخی دیگر بواسطه هنرهای دستی و حرفه های خاصی که در آن ها مهارت دارند، آنلاین شاپ را راه اندازی می کنند. در این میان، بسیاری از افراد نقش واسطه داشته و بدون نیاز به یک مهارت خاص در یک حوزه فعالیت داشته و مسئولیت تبلیغ آن را بر عهده دارند.

پس از مشخص کردن حوزه فعالیت خود، یک پیج اینستاگرام و یا صفحه شخصی در سایر فضاهای مجازی راه اندازی کرده و پلتفرم آن را بر اساس نوع فعالیت خود چیدمان کنید. بارگذاری یک صفحه در فضای مجازی هماهنگ با قوانین و ضوابط هر یک از بسترهای اینترنتی برای شناسائی هدف مخاطبان و توسعه کسب و کارها از اهمیت بالائی برخوردار است. به طور مثال، برای راه اندازی آنلاین شاپ در اینستاگرام باید محدودیت ها و ضوابط این اینستاگرام در مورد نحوه پست گذاری و ... را رعایت کنید.

چگونه آنلاین شاپ بزنیم

آنلاین شاپ چی بزنم

چه آنلاین شاپی بزنم؟ آنلاین شاپ چی خوبه؟ آنلاین شاپ چی بزنم؟ کدوم آنلاین شاپ در فضای اینستاگرام فروش بالائی داره؟ 

اگر قصد راه اندازی یک آنلاین شاپ را دارید، سوالات بالا، نمونه ای کوچک از سوالاتی است که ذهن شما را درگیر خواهد کرد. مشخص کردن مهارت یا حرفه خود برای کسب درآمد کمی دشوار است. افراد هر یک مهارت های ذاتی و اکتسابی بسیاری داشته که با تکیه و تمرکز بر هر یک از آن ها می توانند راه موفقیت خود را طی کنند.

برخی از افراد به آنلاین شاپ لباس، برخی برای آموزش انواع هنرهای دستی یا حتی دسته ای دیگر برای فروش وسایل و لوازم الکتریکی علاقه و مهارت دارند. اکثر افراد بدلیل ترس از سرمایه اولیه و قرارگیری در جلوی دوربین، قید راه اندازی یک آنلاین شاپ را زده و به همان شیوه سنتی اکتفا می کنند.

برای جواب به سوال" آنلاین شاپ چی بزنم؟" تصور کنید دنیای مجازی یک بازار بزرگ است. شما برای فروش ایده و مهارت های خود بایستی ابتدا مشتریان خود را مشخص کرده و سپس جایگاه کسب و کار خود را تعیین کنید. رشد یک مهارت به مهارت های نرم فردی بستگی دارد. این نوع مهارت ها سبب کسب درآمد نشده اما در عین حال، درصد فروش و موفقیت را افزایش خواهد داد.

انتخاب یک زمینه یا شاخه فعالیت با در نظر گرفتن میزان سرمایه اولیه برای راه اندازی یک نوع خاص از آنلاین شاپ بسیار اهمیت دارد. به عنوان مثال، راه اندازی یک آنلاین شاپ فروش لباس در مقایسه با آنلاین شاپ هنرهای دستی به سرمایه اولیه یکسان نیاز نداشته و به طور حتم هر یک از حرفه ها متناسب با شرایط بازار، سرمایه اولیه متفاوتی خواهند داشت.

به طور کلی، برای راه اندازی یک آنلاین شاپ در ابتدا به نوع فعالیت و حرفه مورد علاقه خود، استعداد و مهارت خاص، میزان سرمایه اولیه و مهم تر از همه هدف مخاطبان خود دقت کنید.

در پاسخ به سوال آنلاین شاپ چی بزنم باید به شما بگوییم شما باید علاقه  میزان سرمایه خود را در نظر داشته باشید و با تحقیق در  حوزه ای که میخواهید آنلاین شاپ خود را راه اندازی کنید سعی کنید از مسیری که سریعتر شما را به موفقیت در راه اندازی آنلاین شاپ میرساند استفاده کنید.

بهترین آنلاین شاپ ها در ایران بیشتر در حوزه لباس و خوراکی میباشد و اگر شما هم به فکر سود بیشتر از آنلاین شاپ ها هستید پیشنهاد ما به شما راه اندازی آنلاین شاپ های لباس و موادغذایی میباشد.

البته آنچه سبب موفقیت شما در راه اندازی آنلاین شاپ میشود کیفیت محصولات، سرعت در تحویل، قیمت مناسب، پشتیبانی از خدمات و کیفیت بسته بندی و ارسال مطمئن میباشد و شما صرفا با راه اندازی یک آنلاین شاپ نمیتوانید به سود بالایی برسید بلکه با جلب اعتماد مشتریان و رعایت این نکات گفته شده میتوانید به موفقیت برسید.

اولین کاری که میتواند موفقیت شما را سریع تر امکان پذیر کند این است که یک وب سایت حرفه ای برای خود راه اندازی کنید. داشتن یک وبسایت میتواند شروع باقدرتی برای شما باشد و اعتماد مردم را برای خرید از آنلاین شاپ بیشتر جلب کند.

به شما پیشنهاد میکنیم برای انتخاب بهترین نوع وبسایت برای آنلاین شاپ تان حتما مقاله وب سایت چیست و انواع آن را مطالعه کنید.

آنلاین شاپ چی بزنم

دوره راه اندازی کسب و کار آنلاین

امروزه، کسب و کارهای اینترنتی و فروشگاه های آنلاین یکی از جذاب ترین حرفه های دنیا است. شما می توانید در هر شرایطی کسب و کار مربوط به خود را داشته باشید. راه اندازی یک آنلاین شاپ موفق دشوار نبوده اما، دانستن قوانین و ضوابط سبب شده تا در کنار راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی، سودی چند برابر نیز عایدتان شود. بسیاری از افراد با وجود داشتن یک آنلاین شاپ و هزینه بالا، سودی نداشته و در کوتاه ترین زمان ممکن دچار شکست می شوند.

آنلاین شاپ در اینستاگرام به یک سری تولید محتوای جذاب و اصول و قواعدی نیازمند بوده که فرد با رعایت هر یک از آن ها می تواند مهارت شخصی خود را برای فروش بیشتر رشد دهد. وب سایت های بسیاری بوده که در این زمینه به افراد کمک کرده تا با برگزاری یک دوره راه اندازی کسب و کار آنلاین، فرد را برای راه اندازی و موفقیت فروشگاه شخصی خود در بستر اینترنتی کمک کنند.

دوره راه اندازی کسب و کار آنلاین برای افرادی که قصد راه اندازی یک آنلاین شاپ موفق دارند؛ ضروری است. سرفصل های مهم در دوره راه اندازی کسب و کار اینترنتی شامل آشنائی با اصول تولید محتوا جذاب، راه اندازی وب سایت یا صفحات کاری اینستاگرام، شیوه های ارتباط با مشتری، گسترش پیج و صفحات کاری از طریق تبلیغات هدفمند، سئو و موتورهای جستجوگر، نحوه انتخالب قالب وردپرس، بازاریابی در شیکه های مجازی و ... است. شما می توانید با یادگیری این سرفصل ها و رعایت ضوابط کلی یک آنلاین شاپ یا فروشگاه اینترنتی عالی داشته باشید.

تیم بزرگ تله تیچرز در این راستا فعالیت چشمگیری انجام میدهد و هم در زمینه آموزش اینستاگرام و هم آموزش ساخت سایت و پشتیبانی سایت کارآموزانی فعالی را وارد عرصه آنلاین شاپ میکند. شما میتوانید برای شروع راه اندازی سایت برای آنلاین شاپ تان یادگیری وردپرس را در برنامه کاری خود قرار دهید.

میتوانید برای یادگیری وردپرس به صفحه فیلم آموزش طراحی سایت با وردپرس مراجعه کنید و با مشاهده فیلم های آموزشی رایگان ساخت سایت آنلاین شاپ تان را آغاز کنید.

چگونه آنلاین شاپ بزنیم در اینستاگرام

اینستاگرام یک شبکه مجازی با ارتباطات گسترده بوده که اغلب افراد برای به اشتراک گذاشتن لحظات شاد زندگی خود در این مجموعه فعالیت دارند. گسترش ارتباطات در این شبکه مجازی سبب شده تا افراد از اینستاگرام به عنوان یک منبع درآمد نیز استفاده کنند. در سال های اخیر، آنلاین شاپ های متعددی در بستر اینستاگرام فعالیت خود را آغاز کرده و رشدی چند برابر داشته اند.

پیش از راه اندازی کسب و کار مورد نظر خود در بستر اینستاگرام، بهتر است نوع فعالیت خود را بررسی کنید. هدف شما از راه اندازی یک پیج کاری چیست؟ بازخورد و عکس العمل مخاطبان و دنبال کنندگان باید به چه صورتی باشد؟ آیا هدف مخاطبان خود را می شناسید؟ اگر کاربران از پلتفرم کاری شما رضایت نداشته باشند، راه حلی برای تغییر ایده های خود دارید؟

برای راه اندازی یک آنلاین شاپ در اینستاگرام به یک پیج یا صفحه کاری نیاز دارید. هنگامی که یک صفحه با پلتفرم های محصول مورد نظر خود طراحی کردید؛ بهتر است به دنبال فالوور یا دنبال کننده باشید. اساس روابط اینستاگرام بر پایه تعداد دنبال کننده یافالوور است. شما باید فالوورهای خود را برای خرید محصول مورد نظر مشتاق کرده و با یک تولید محتوای جذاب، آنان را برای خرید ترغیب کنید.

رمز موفقیت اکثر آنلاین شاپ ها در واقع به نوع اسم و عملکرد صفحه کاری در محدوده اینستاگرام است. شما بایستی از یک اسم واقعی برای آنلاین شاپ خود استفاده کنید. اسم آنلاین شاپ به نوعی یک برند محسوب شده که با تکرار آن می توان برند یا نام آنلاین شاپ را تثبیت کرد.

هنگامی که پلتفرم صفحه کاری شما بر اساس نوع مهارت و محصول مورد نظر چیدمان شد، می توانید برای تبلیغ به کسب و کارهای بزرگ درخواست دهید. فضای اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن تصاویر و ویدئو بوده و در صورتی که چیدمان این تصاویر و ویدئو به صورت کاملا خلاقانه انجام شود، دنبال کنندگان حس خوبی نسبت به پیج کاری شما داشته و برای خرید از محصولات شما اقدام خواهند کرد.

توجه داشته باشید که برای یک آنلاین شاپ موفق در اینستاگرام به نوع نوشتار خود دقت کنید. شما بایستی به توضیحات کوتاه بسنده کرده و از تصاویر با کیفیت فوق العاده استفاده کنید. لازمه یک آنلاین شاپ در بستر اینستاگرام، رعایت اصول و قواعد اینستاگرام است.

اگر میخواهید در اینستاگرام حضور فعالی داشته باشید و در زمان کوتاهی پیشرفت چشمگیری داشته باشید به شما ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام را پیشنهاد میکنیم. شما میتوانید در این صفحه ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام به طور کلی نکات و روش های جلب کاربران اینستاگرام با ساخت تیزر تبلیغاتی را یاد بگیرید.

چگونه آنلاین شاپ بزنیم در اینستاگرام

چگونه آنلاین شاپ لباس بزنیم

آیا صاحب یک فروشگاه لباس در گوشه ای از شهر هستید؟ صاحب برند خاصی در زمینه لباس هستید؟ روزانه چه تعداد از افراد برای خرید لباس به فروشگاه شما مراجعه خواهند کرد؟ 

افرادی که در حوزه فروش لباس فعالیت دارند به دو دسته کلی تقسیم می شوند. دسته اول مربوط به افرادی بوده که با سرمایه اولیه یک فروشگاه حضوری لباس داشته و هزینه فروشنده را به همراه سایر هزینه های جانبی تقبل می کنند. دسته دوم مربوط به افرادی بوده که به صورت غیر حضوری اجناس و پوشاک را تهیه کرده و مطابق با سفارش مشتری از سایر فروشگاه های بزرگ خریداری می کنند. این افراد در واقع نقش واسطه را ایفا خواهند کرد.

راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی یا آنلاین شاپ لباس، یک ایده بسیار خوب برای این دو دسته از افراد است. لباس از جمله ملزومات زندگی افراد بوده که هیچ گاه تقاضای خود را در بازار از دست نمی دهد. به همین جهت، فعالیت در این حوزه سود خاص خود را برای صاحب برند به همراه دارد.

برای راه اندازی یک آنلاین شاپ لباس بایستی ابتدا به نوع فعالیت خود دقت کنید. تامین محصول یک گزینه مهم در راه اندازی آنلاین شاپ لباس است. برخی از افراد خود خیاط بوده و مدل ها مختلفی از لباس را به صورت غیر حضوری فروخته و برخی دیگر با سفارش از برندهای ترکیه ای، لباس ها را به مشتریان داخلی می فروشند.

انتخاب قالب فروشگاه اینترنتی، نحوه تبلیغات و هدفمندی آن، تعیین شاخه فعالیت و حوزه تولیدی، تکنیک های فروش و بازاریابی دیجیتال و نماد اعتماد آنلاین شاپ از مهم ترین گزینه ها برای راه اندازی یک آنلاین شاپ لباس است.

تجربه آنلاین شاپ

آنلاین شاپ نیز همانند سایر شاخه های حرفه ای فعالیت در جامعه دارای یک سری قواعد و قوانین خاص است. افرادی که قصد راه اندازی یک آنلاین شاپ موفق در بستر اینترنت یا حتی فضای اینستاگرام را دارند؛ بایستی پیش از اقدام به راه اندازی صفحه شخصی خود به نوع فعالیت خود دقت کرده و تمامی اطلاعات را بررسی کنند.

بسیاری از افراد بدون تجربه آنلاین شاپ و اطلاعات مورد نیاز اقدام به راه اندای یک فروشگاه اینترنتی کرده و در مدت زمان کوتاهی با دریافت عکس العمل های نامناسب از سمت مخاطبان خود، دچاز یاس و ناامیدی در حرفه خود می شوند. در صورتی که تنها با در نظر گرفتن تجربه آنلاین شاپ های مختلف می توان رمز موفقیت در این فضای گسترده را پی برد.

تجربه آنلاین شاپ در زمینه اینستاگرام و سایر فضاهای مجازی نشان داده که شیوه هایی هم چون هشتگ های هدفمند و مطابق با نوع محصول، مشتری مداری، تقویم زمان بندی مناسب برای ارائه و نشان دادن محصولات داخل پیج و قواعد دیگر در افزایش رشد پیج و نرخ فروش محصول تاثیر بسیار خوبی دارد.

سایت آنلاین شاپ

در راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی و فروشگاه آنلاین، طراحی سایت را جدی بگیرید. سایت فروشگاهی در واقع نمادی از اعتبار و اصالت یک فروشگاه آنلاین است. بسیاری از دنبال کنندگان پیج های آنلاین شاپ برای اطمینان بیشتر به دنبال خرید از سایت بوده و به گزینه هایی هم چون دایرکت یا واتساپ توجهی ندارند.

بهره گیری از یک سایت آنلاین شاپ معتبر برای پرداخت ایمن و انتخاب محصولات به صورت مستقیم، مهم ترین نکته برای قرار گرفتن آنلاین شاپ مورد نظر شما در مسیر موفقیت است. قدمت یک آنلاین شاپ با تاریخ تاسیس سایت مشخص می شود. شما می توانید با یک بار پرداخت هزینه مربوط به طراحی و پیاده سازی وب سایت مربوط به آنلاین شاپ خود، سودی چند برابر را عاید فروشگاه اینترنتی خود کنید.

طراحی و پیاده سازی اصول فنی و سئو در سایت های مربوط به آنلاین شاپ ها کاری حرفه ای بوده و زیر نظر کارشناسان و تیم های طراحی سایت انجام می شود. شما می توانید به راحتی از تیم های طراحی سایت و سئو کمک گرفته و ویترین آنلاین فروشگاه خود را چیدمان کنید.

شما میتوانید برای ساخت سایت آنلاین شاپ از تخصص همکاران ما در تله تیچرز کمک بگیرید. تیم ظراحی سایت تله تیچرز برترین طراحان سایت ایران را گرد هم آورده است و هر سایتی که در نظر دارید را برای شما خواهیم ساخت.

راه اندازی آنلاین شاپ ترکیه

چگونه می توان با یک سرمایه اولیه کم، فروشگاه اینترنتی راه اندازی کرد؟ چگونه آنلاین شاپ بزنیم؟ 

اگر در فضای اینستاگرام و شبکه های مجازی جست و جو کرده باشید؛ به طور حتم با نام و اصطلاح آنلاین شاپ ترکیه آشنا هستید. اما نحوه راه اندازی آنلاین شاپ ترکیه به چه صورت است؟ برای راه اندازی این نوع آنلاین شاپ به چه نوع محصولاتی نیاز است؟

بسیاری از افراد با یک سرمایه کم اقدام به تاسیس فروشگاه اینترنتی لباس می زنند. این نوع افراد با یک رابط مستقیم در ترکیه قرارداد بسته و اجناس ترک به صورت آنلاین و با سفارش مشتری خریداری شده و به ایران ارسال می شود. این نوع آنلاین شاپ یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی بوده که به میزان کمتری از سرمایه اولیه در مقایسه با سایر فروشگاه های اینترنتی نیاز دارد.

آنلاین شاپ لباس، آنلاین شاپ لوازم آرایشی، آنلاین شاپ کفش و ... از مهم ترین آنلاین شاپ های ترکیه بوده که در حوزه یک پیج یا صفحه کاری در ایران فعالیت دارند. شناخت کالای اصل در این نوع آنلاین شاپ از اهمیت بالائی برخوردار است.

راه اندازی آنلاین شاپ ترکیه

مزایا خرید از آنلاین شاپ

دنیای وسیع ارتباطات سبب شده تا افراد به خرید آنلاین رغبت بیشتری داشته و شیوه های سنتی رایج برای خرید انواع لوازم شخصی خود را فراموش کنند. در این میان، خرید از آنلاین شاپ های اینترنتی یا در فضای اینستاگرام بهترین گزینه برای کاهش زمان و هزینه مورد نظر است. برای آشنائی با مزایا خرید از آنلاین شاپ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جذب مشتری بیشتر

دسترسی آسان و راحت یک آنلاین شاپ سبب شده تا افراد در هر شرایطی امکان خرید و سفارش محصول مورد نظر خود را داشته باشند. از همین رو، تعداد مشتریان آنلاین در مقایسه با گذشته افزایش داشته و افراد بسیاری این شیوه از خرید را ترجیح می دهند.

  • امکان مشاهده ویژگی ها و مشخصات محصول

تصور کنید برای خرید یک لباس به یک فروشگاه حضوری مراجعه کرده باشید. شما بایستی مشخصات لباس و جنس و قیمت آن را پیش از خرید از فروشنده بپرسید. این کار در نظر برخی از افراد ناپسند بوده و تمایل کمی برای سخن گفتن با افراد غریبه دارند. با این شرایط، شما می توانید با یک کلیک، محصول را در میان آنلاین شاپ های مختلف پیدا کرده و مشخصات مربوط به آن را مشاهده کنید.

  • صرفه جویی در زمان

برای خرید اینترنتی نیاز نیست که یک روز کامل خود را برای رفتن به یک فروشگاه خاص سپری کنید. تنها کافی است در خانه و با یک کلیک به راحتی محصول مورد نظر را بررسی کرده و انتخاب نمائید.

  • قابلیت امکان مقایسه

با جستجوی محصول مورد نظر در آنلاین شاپ های مختلف می توانید کیفیت و قیمت مربوط به هر یک را بررسی کرده و مقایسه کنید.

  • تنوع بسیار زیاد

محصولات موجود در آنلاین شاپ ها معولا برندهای مختلفی داشته و از تنوع بالائی برخوردار هستند.

معایب خرید از آنلاین شاپ

  • تاخیر در ارسال

یافتن محصول مورد نظر در میان آنلاین شاپ ها مختلف ممکن است حداکثر یک ساعت طول بیانجامد اما، پروسه ارسال سفارش ها بیش از یک روز طول کشیده و برای افرادی که عجله دارند و یا جنس مورد نظر را در مدت زمان کوتاهی نیاز دارند، خرید از آنلاین شاپ گزینه مناسبی محسوب نمی شود.

  •  غیر قابل لمس بودن اجناس

خرید از یک آنلاین شاپ بر پایه عکس و ویدئو است. شما قابلیت لمس و ارزیابی کیفیت محصول مورد نظر را ندارید. بسیاری از مواقع افراد پس از ثبت سفارش و تحویل کالا اعلام نارضایتی کرده و بدنبال وجه پرداختی خود هستند.

  • غیر قابل تعامل بودن روابط

در فروشگاه های سنتی اغلب افراد برای قیمت و نوع جنس با یکدیگر مذاکره داشتند اما، در فروشگاه های آنلاین قیمت مقطوع بوده و هیچ گونه رابطه تعاملی میان مشتری و خریدار وجود ندارد.  

  • امکان کلاهبرداری

این شیوه مدرن امکان کلاه برداری از صاحبان مشاغل را افزایش می دهد.

جمع بندی

در این مقاله به بررسی ماهیت آنلاین شاپ چیست؟ چگونه آنلاین شاپ بزنیم؟ پرداختیم. آنلاین شاپ نیز همانند سایر فناوری های نوین بشری، دارای معایب و مزایای خاص خود است. اگر اهل هماهنگ شدن با ایده خود هستید، فرصت راه اندازی آنلاین شاپ اینستاگرام را از دست ندهید. این بستر اجتماعی تاکنون بیش از هزار برند یا اسم آنلاین شاپ را به صورت رسمی وارد حیطه تجاری کرده و مسیر موفقیت را برای صاحبان مشاغل مختلف فراهم کرده است.

سوالات متداول

آنلاین شاپ چیست؟

در جواب انلاین شاپ چیست باید به زبان ساده بگوییم آنلاین شاپ یک فروشگاه مجازی در بستر اینترنت است که فرد به صورت مجازی هزینه کالا را پرداخت کرده و کالا را چند روز بعد درب منزل تحویل میگیرد.

انلاین شاپ چی بزنم ؟

همه چیز به علاقه و سرمایه شما و بازار تقاضا در منطقه ای که قصد راه اندازی آنلاین شاپ را دارید بستگی دارد ولی به طور کلی راه اندازی آنلاین شاپ لباس و مواد غذایی با رعایت نکاتی که در مقاله توضیح داده ایم میتواند شما را سریع تر به موفقیت و سوددهی بالا برساند.

مقالات مرتبط

چرا اینستاگرام من ریلز نداره

اندازه استاندارد عکس و ویدیو در اینستاگرام

بهترین شرکت ارائه دهنده هاست در ایران

آموزش ساخت منو در وردپرس

فعال کردن جاوا اسکریپت

وبلاگ های معروف

ساخت وبلاگ رایگان

ساخت سایت رایگان

مدیر سایت کیست؟

وبلاگ چیست؟

پیشخوان وردپرس

وب سایت چیست؟

افزایش سرعت وردپرس

وردپرس چیست؟

روانشناسی رنگ ها در طراحی سایت

راهنمای خرید هاست و دامنه ( host و Domain )‌

بوت استرپ چیست

css چیست و چه کاربردی دارد