واتساپ یکی از پیام رسان های پر استفاده در دنیا میباشد که خیلی ها فکر میکنند نمیتوان این برنامه را هک کرد چرا که از لحاظ امنیتی این برنامه بسیار قوی میباشد. در ادامه همراه ما باشید تا جواب این سوال ها را بگیرید و این آموزش را از دست ندهید.

آیا واتساپ هک میشود؟

این برنامه توسط شرکت سهامی واتس‌اَپ ساخته شده و مؤسس شرکت و سازندهٔ این برنامه یان کوم است. همانطور که شنیده اید این برنامه از لحاظ امنیتی بسیار قوی میباشد اما به هر حال هربرنامه ای چند باگ امنیتی دارد که بشود آن را هک کرد اما اینطور هم نیست که ما بتوانیم خود برنامه واتساپ را هک کنیم، این کاربرای هکر های حرفه ای هم بسیار کار دشواری است. در ادامه میخواهیم روش های هک این برنامه را برایتان توضیح دهیم فقط در نظر داشته باشید که هک کردن واتساپ شخصی افراد هم از لحاظ قانونی و هم از لحاظ اخلاقی بسیار کار ناپسندی میباشد و هک کردن واتساپ حتی همسر خود از لحاظ قانونی جرم سنگینی دارد، اما خیلی وقت ها والدین برای کنترل فرزندان خود در فضای باز اینترنت بطوری که خود فرزند متوجه این موضوع نشود قصد هک کردن واتساپ فرزند خود را دارند. در ادامه همراه ما باشید تا ترفند های هک واتساپ را به شما آموزش دهیم.

روش های هک واتساپ از راه دور

استفاده ازIKEYMONITOR

برای نظارت کنترل بر پیام ها و برنامه های زیادی وجود دارد که یکی از بهترین های آن برنامه ikeymonitor میباشد. 

یکی از بهترین روش ها برای هک واتساپ برنامه ikeymonitor می باشد. روش نصب ikeymonitor بسیار ساده است به این گونه که شما می توانید برای دانلود برنامه ikeymonitor از گوگل پلی کمک بگیرید یا با مراجعه به سایت ikeymonitor.com و همینطور ثبت نام در حساب ikeymonitor به راحتی این کار را انجام دهید.

یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار این است که شما علاوه بر هک واتساپ شخص مقابل می توانید به حساب کاربری فیسبوک، اسکایپ و دیگر برنامه های شبکه اجتماعی دسترسی داشته باشید.

شما بعد از نصب این برنامه و متصل شدن به اینترنت می توانید اکانت شخص مورد نظر را به راحتی هک کنید. این روش یکی از بهترین راه هایی است برای والدینی که نگران فرزندانشان هستند و می خواهند به گونه ای بر روی فعالیت فرزندانشان نظارت داشته باشند.

این برنامه در دو نسخه ساخته شده است. نسخه اول شما می توانید این برنامه را بر روی تلفن شخص مقابل نصب کرده و آن را فعال کنید. نگران نباشید چرا که این برنامه بعد از نصب کاملا مخفی می شود و طرف مقابل به هیچ وجه متوجه این موضوع نخواهد شد.

در نسخه دیگر شما می توانید این برنامه را در نسخه spy24 نصب کرده و روی فعالیت شخص مقابل نطارت داشته باشید. یکی از قابلیت های این برنامه این است که شما به راحتی می توانید ایکون این برنامه را به راحتی تغییر دهید و لینک ان را برای شخص مقابل بفرستید. با کلیک شخص مورد نظر بر روی این لینک شما می توانید به اکانت شخص مورد نظر دسترسی داشته باشید.

روش نصب ikeymonitor

نحوه استفاده ازین برنامه بسیار ساده است تنها کافی است که شما در سایت ikeymonitor ثبت نام کنید و بعد از آن سایت یک برنامه رایگان در اختیار شما میزارد که باید آن را در گوشی طرف مقابلتان نصب کنید و بعد از آن شما امکان نظارت بر پیام ها تماس های صوتی و تصوری را دارید. توجه داشته باشید که علاوه بر واتساپ این برنامه قابلیت کنترل دیگر نرم افزار های اجتماعی از جمله اسکایپ ، فیسبوک و وی چت را نیز دارد.

شاید شما دسترسی به گوشی طرف مقابل خود را نداشته باشید و یا شاید فرزند شما ازینکه این برنامه را روی گوشی او نصب کردید متوجه کنترل شما شود؛ اگر شماهم همین مشکل را دارید پس روش بعدی هک واتساپ را حتما مطالعه فرمایید.

اموزش استفاده از ikeymonitor

به طور کلی نحوه استفاده از ikeymonitor به این صورت است که شما پس از نصب آن نرم افزار هنگام دسترسی گوشی به اینترنت می توانید بر کلیه مجوز هایی که گوشی برای آن نرم افزار تایین کرده است دسترسی داشته باشید.

از جمله مزایای استفاده از این نرم افزار ikeymonitor این است که می توان از این نرم افزار بر فعالیت های فرزندتان در دنیای گوشی همراه مطلع شوید.

هک واتساپ از طریق واتساپ وب

واتساپ دارای یکی از امن ترین سرور های جهان می باشد که می توان تا حدودی آن را غیرقابل هک دانست. اگرچه این نرم افزار غیرقابل هک است اما هنوز هم راه هایی برای هک شدن شما در واتساپ وجود دارد که یکی از آن ها واتساپ وب می باشد.

شاید شما هم با این اسم اشنا باشید یا حداقل یکبار از ان استفاده کرده باشید. درواقع واتساپ وب به شما امکان دسترسی به واتساپ خود از طریق لپ تاپ یا کامپیوتر را می دهد؛ اما مشکل اینجاست که در بعضی مواقع بعضی افراد از طریق واتساپ وب می توانند به واتساپ شما دسترسی پیدا کنند.

واتساپ برای مقابله با این امر زمانی که شما یا شخص دیگری به اکانت وصل هستید به شما هشدار داده و شما را از این امر باخبر می کند و بعد از اینکه متوجه شدید می توانید شخص هکر را به راحتی از حساب کاربری خود بیرون کنید.

همچنین بخوانید: نحوه کرک نرم افزار

هک واتساپ بدون کد با ترموکس

ترموکس یکی از ابزار های مهم برای هک کردن در لینوکس می باشد. همانطور که می دانید لینوکس بعد از ویندوز بعنوان یکی از محبوب ترین سیستم عامل های دنیا برای برنامه نویس ها شناخته شده است.

با استفاده از ترموکس شما می توانید اکانت های مختلف را هک کنید. به این صورت که ابتدا این برنامه به راحتی رمز ها را کرک کرده و در صورت بروز نبودن پیام رسان آن ها را هک می کند.

ترموکس با استفاده از کدهای خاصی می تواند اکانت اشخاص را هک کند. شما با استفاده از این کدها می توانید در صورتی که اکانت اشخاص امن و بروز نباشد ان ها را با استفاده از شماره همراه و کدهای زیر هک کنید.

  1. pkg install git
  2. pkg install python
  3. pkg install python 2
  4. git clone https://github.com/Bl4ckDr460n/HxWhatsApp
  5. is
  6. cd HxWhatsapp
  7. is
  8. Python2 HxWhatsapp.py
  9. شماره شخص مورد نظر

بعد از انجام مراحل بالا باید گزینه enter را بزنید، سپس پیام successfull برای شما ارسال می شود که نشان می دهد اقدامات شما با موفقیت انجام شده است.

هک واتساپ با شماره

یکی از ساده ترین روش ها برای هک واتساپ استفاده از شماره تلفن شخص مورد نظر می باشد که برای این کار از دو طریق می توان ان را انحام دهید.

روش اول : هک واتساپ با شماره از طریق spoofing

اسپوفینگ نوعی حمله سایبری است که در این روش فقط با داشتن تلفن همراه می توانید اکانت واتساپ شخص مورد نظرتان را هک کنید. اسپوفینگ به شما این امکان را می دهد تا با تغییر دادن دستی ادرس ip یا mac سیستم خود، خود را جای فرد دیگری نشان دهید و سیستم هدف را گول بزنید.

در این روش با استفاده از اطلاعات جزئی میتوانید به واتساپ فرد مورد نظر دسترسی پیدا کنید. در این روش ابتدا باید واتساپ را از گوشی خود حذف کنید. سپس باید ادرس مک گوشی طرف مقابل را بیابید.

کافیه به تنضیمات وای فای بروید و از منوی بالای تنظیمات وای فای گذینه advanced یا پیشرفته را انتخاب کنید سپس قسمتی را که بالای آن MAC address نوشته شده است را یادداشت نمایید. در ادامه باید برنامه های busy box  و terminal emulator را از گوگل پلی دانلود کنید و ادرس مک گوشی خود را با استفاده از این برنامه به ادرس مک گوشی طرف مقابل تعقیر دهید.

در مرحله اخر کافیست واتساپ را در گوشی خود دوباره نصب کنید و با وارد کردن شماره طرف مقابل کدی را که در یافت میکنید وارد کنید و به واتساپ آن دسترسی پیدا کنید.

روش دوم : هک واتساپ با شماره با استفاده از سایت ها و برنامه های هک

روش دیگری که شما می توانید برای هک واتساپ با شماره بدون کد انجام دهید با استفاده از سایت ها و نرم افزارهایی می باشد که قابلیت هک کردن دارند اما این روش دو مشکل اساسی برای شما به همراه دارد.

اولین مشکل این است که تشخیص واقعی بودن این برنامه ها یا سایت ها برای هک کردن شبکه های اجتماعی مانند واستاپ کار بسیار دشواری است و به همین دلیل اطمینان به این سایت ها مشکل است.

مشکل دوم این است که بسیاری از این نرم افزار ها یا سایت ها رایگان نیستند و شما برای هک اشختاص باید مبلغی پول پرداخت کنید.

سوالات متداول

چگونه می توانیم واتساپ دیگران را هک کنیم؟

برای هک واتساپ روش های مختلفی وجود دارد که در مقاله همه روش ها را بررسی کردیم. یکی از روش ها استفاده از برنامه ikeymonitor می باشد که به راحتی این امکان را به شما می دهد تا بتوانید اکانت شخص مقابل را هک کنید.

چگونه می توان با استفاده از شماره افراد واتساپ ان ها را هک کرد؟

همانطور که گفتیم برای این کار دو روش وجود دارد. روش اول از طریق spoofing است که به نوعی حمله سایبری گفته می شود و شما می توانید با استفاده از این روش به راحتی به اکانت شخص مورد نظر دسترسی داشته باشید وروش دوم استفاده از سایت ها و نرم افزارهایی است که به شما امکان هک کردن می دهند.

روش نصب ikeymonitor برای هک کردن چگونه است؟

نصب برنامه ikeymonitor بسیار ساده است. شما می توانید برای این کار از گوگل پلی کمک بگیرید یا به سایت ikeymonitor.com مراجعه کنید.

مقالات مرتبط

گیت هاب چیست

پروکسی چیست