اگر به دنبال بهترین آزمون آنلاین اکسل فنی و حرفه ای هستید و میخواهید برای آزمون استخدامی آماده شوید روی شروع آزمون کلیک کنید و با نمونه سوالات بیشتری آشنا شوید.

شروع آزمون

آزمون آنلاین اکسل حقوق و دستمزد

یکی دیگر از آزمون هایی که در سایت بزرگ تله تیچرز اقدام به برگزاری آن نموده ایم آزمون آنلاین اکسل حقوق و دستمزد می باشد. یکی از بیشترین کاربرد های نرم افزار اکسل در بازار کار ایران در مورد حقوق و دستمزد می باشد و به همین دلیل متقاضیانی که درخواست قرار دادن این آزمون در سایت تله تیچرز را داشتند روز به روز در حال افزایش می باشد.

آزمون آنلاین اکسل حقوق و دستمزد شما را برای ورود به بازار کار و مصاحبه های کاری و همچنین برای شرکت در آزمون فنی و حرفه ای آماده میکند. شما با شرکت در آزمون آنلاین اکسل حقوق و دستمزد می توانید قبولی خود را در این آزمون ها و برای ورود به بازار کار و کسب درآمد تضمین کنید و با نمونه سوالات بیشتر برای تسلط کافی بر این آزمون ها آشنا خواهید شد.

شروع آزمون آنلاین اکسل حقوق و دستمزد

آزمون آنلاین اکسل

اکسل یکی از بهترین نرم افزار های حسابداری است که با یادگیری کار با این نرم افزار می توانید به سرعت وارد بازار کار شده و از آموخته های خود کسب درآمد کنید.

در صورتی که آموزش شما در یک آموزشگاه معتبر انجام شده باشد می توانید با یادگیری جدیدترین تکنیک ها برای آزمون فنی و حرفه ای اکسل آماده شوید.

در صورتی که بخواهید مهارت های آموخته خود را بسنجید و برای دریافت مدرک بین المللی فنی و حرفه ای آماده شوید می توانید از منابع مختلف استفاده کنید اما یکی از بهترین منابع آزمون آنلاین اکسل می باشد.

آزمون آنلاین اکسل یکی از راه هایی است که شما می توانید دانش فنی خود را بسنجید و با نمونه سوالات بیشتری آشنا شوید.

شما با شرکت در آزمون آنلاین اکسل می توانید برای آزمون های استخدامی نیز آماده شده و با دریافت نمونه سوالات بیشتر آزمون واقعی را برای خود شبیه سازی کنید.

تیم برنامه نویسی تله تیچرز با همکاری اساتید اکسل توانسته اند در این صفحه بهترین و جامع ترین آزمون آنلاین اکسل با جواب را برای شما عزیزان تهیه کنند. شما می توانید با کلیک روی شروع آزمون تمام سوالاتی که ممکن است در آزمون فنی و حرفه ای ببینید را به صورت شبیه سازی شده حل کنید.

اگر کار با نرم افزار اکسل را به صورت حرفه ای صفر تا صد بلد نیستید و میخواهید برای ورود به بازار کار آماده شده و از این راه کسب درآمد کنید می توانید به صفحه فیلم آموزش اکسل مراجعه کنید و فیلم های آموزشی رایگانی که در این صفحه قرار داده شده است را مشاهده کنید و مهارت های خود را ارتقا بخشید.

آزمون آنلاین اکسل

آزمون اکسل با جواب

شما با جستجو آزمون اکسل excel می توانید سایت های زیادی را مشاهده کنید اما مهمترین فاکتوری که شما باید برای آزمون excel در نظر داشته باشید این است که این آزمون ها با جواب باشند و شما بتوانید در پایان آزمون متوجه درستی و غلط بودن پاسخ هایتان شوید.

آزمون اکسل با جواب از مهمترین خدماتی است که ما در سایت تله تیچرز برای شما عزیزان فراهم کرده ایم. در آزمون اکسل با جواب شما می توانید علاوه بر آن که با نمونه سوالات بیشتری آشنا شوید می توانید میزان آگاهی خود را بسنجید و با در اختیار داشتن جواب سوالات می توانید متوجه نقاط ضعف خود در مباحث ویژه ای شوید.

در آزمون اکسل با جواب به شما سوالات تستی داده می شود و شما می توانید از میان پاسخ های صحیح و در کل از میان گزینه های اشتباه درج شده در پاسخ سوالات متوجه نکات انحرافی مسئله شوید.

اگر میخواهید در کنار اکسل کار با سایر نرم افزار های کاربردی مانند پاورپوینت، اکسس و ورد را یاد بگیرید و به مباحث اینترنت و مبانی کامپیوتر و ویندوز مسلط شوید میتوانید در دوره آموزش icdl شرکت کنید. در تله تیچرز با شرکت در این دوره با کمترین هزینه میتوانید مدرک بین المللی فنی و حرفه ای دریافت کنید و برای ورود به بازار کار و کسب درآمد آماده شوید.

آزمون اکسل مقدماتی

اگر شما پیش درآمدی از نرم افزار اکسل و سایر نرم افزار های حسابداری ندارید و میخواهید کار با نرم افزار اکسل را آغاز کنید بهتر است در آموزش های صفر تا صد اکسل شرکت کنید. در آموزش صفر تا صد نرم افزار  اکسل شما می توانید بدون هیچ پیش نیازی تحت آموزش قرار بگیرید و کار با نرم افزار اکسل را آغاز کنید.

بعد از به پایان رساندن دوره آموزش مقدماتی شما می توانید در آزمون اکسل مقدماتی شرکت کنید و هر آنچه تا آن لحظه یاد گرفته اید را بسنجید. در آزمون اکسل مقدماتی شما همچنان برای آزمون فنی و حرفه ای آماده می شوید اما اگر قصد کسب درآمد از این راه را داشته باشید باید دوره آموزش پیشرفته اکسل را نیز در برنامه کاری خود قرار دهید.

در آزمون اکسل مقدماتی در مورد بخش و تب های مختلف نرم افزار اکسل از شما سوال پرسیده می شود و در عین حال در مورد توابعی که برای انجام بهتر فرایند ها در نرم افزار اکسل استفاده می شود از شما آزمون گرفته می شود.

آزمون اکسل پیشرفته

در صورتی که بعد از به پایان رسیدن دوره آموزش مقدماتی اکسل شما برای تکمیل آموخته های خود میتوانید تحت آموزش پیشرفته اکسل قرار بگیرید. در آموزش اکسل پیشرفته شما به عنوان یک حسابدار قادر خواهید بود با بخش های مختلف این نرم افزار کار کرده و امور مالی و حسابداری خود را با قابلیت های بیشمار نرم افزار اکسل به انجام برسانید.

آزمون اکسل پیشرفته آنلاین در سایت تله تیچرز به شما این امکان را می دهد در سطح حرفه ای دانش فنی و علمی خود را بسنجید و برای آزمون فنی و حرفه ای آشنا شوید.

آزمون اکسل پیشرفته در سایت تله تیچرز در قالب سوالات تستی چهار گزینه ای می باشد و شما می توانید در این آزمون بدون محدودیت بار ها شرکت کنید و با نمونه سوالات آشنا شوید.

آزمون اکسل پیشرفته شما را برای آزمون های استخدامی آماده میکند و شما می توانید با انجام این آزمون و در اختیار داشتن منبع سوالات جامع آزمون اکسل برای کسب نمره قبولی در آزمون استخدامی آماده شوید.

تست اکسل برای استخدام

از دیگر مزایا آزمون آنلاین اکسل در سایت تله تیچرز آماده سازی شما برای تست اکسل برای استخدام می باشد. در تست اکسل برای استخدام شما با سوالات دوره مقدماتی و پیشرفته اکسل بیشتر آشنا میشوید.

تست اکسل برای استخدام شامل سوالات رندوم نرم افزار اکسل می باشد و در این سوالات می توانید برای کار با بخش های مختلف نرم افزار اکسل بیشتر آشنا شوید و متوجه شوید از کدام بخش های نرم افزار اکسل بیشتر سوال پرسیده می شود.

تست اکسل برای استخدام شما را با سوالاتی که در کل برای استخدام حسابدار از افراد پرسیده می شود آشنا میکند و شما می توانید برای مصاحبه های کاری نیز آماده شوید.

تست اکسل برای استخدامآزمون تعیین سطح اکسل

شاید این سوال برای شما پیش آید که آیا آزمون آنلاین اکسل تنها برای آماده سازی شما برای آزمون فنی و حرفه ای و یا آزمون های استخدامی است یا خیر؟

در واقع شما در هر مرحله از یادگیری کار با نرم افزار  اکسل می توانید در این آزمون excel شرکت کنید و میزان مهارت های آموخته شده خود را بسنجید.

شاید در هر مرحله از آموزش احساس کنید کیفیت آموزش چندان بالا نیست. در این حالت شما می توانید با آزمون تعیین سطح اکسل می توانید متوجه شوید که میزان آموخته های شما در چه سطحی است و آیا برای ورود به بازار کار آماده هستید یا خیر.

آزمون تعیین سطح اکسل به شما این امکان را می دهد که توانایی ها و مهارت های خود را بسنجید و در صورتی که نیاز به کسب مهارت های بیشتر برای ورود به بازار کار و کسب درآمد داشته باشید می توانید متوجه شوید که شرکت در دوره های تکمیلی و پیشرفته مناسب شما هست یا خیر.

آزمون عملی اکسل

بعد از آن که شما در آزمون تئوری اکسل شرکت کردید برای دریافت مدرک بین المللی و قابل ترجمه فنی و حرفه ای نیاز است در آزمون عملی اکسل نیز شرکت کنید.

آزمون عملی اکسل نیز شامل سوالاتی می باشد که شما حل با این نمونه سوالات از قبل می توانید برای کسب نمره قبولی در آزمون آماده تر شوید. سوالات آزمون عملی اکسل با سوالات آزمون تئوری اکسل تفاوت دارد و تمرکز این سوالات بیشتر به قابلیت های نرم افزار اکسل در حل مسائل و پروژه ها می باشد.

اگر شما در هر بخش از آزمون اکسل آنلاین سوالی داشتید و یا در پاسخ های آن دچار مشکلی شدید می توانید در بخش نظرات این صفحه سوال تان را مطرح کنید تا اساتید ما در اسرع وقت پاسخ سوالات شما را بدهند. اگر نظری در مورد اضافه کردن سوالات در بخش خاصی از نرم افزار اکسل در این آزمون دارید می توانید در بخش نظرات آزمون آنلاین اکسل نظرتان را با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

آزمون آنلاین اکسل مقدماتی تا پیشرفته با جواب شامل چیست؟

در این صفحه آزمون آنلاین اکسل را ویژه ورود به بازار کار و آمادگی برای آزمون های استخدامی و آزمون های فنی و حرفه ای آماده ای کرده و شما با این آزمون آنلاین اکسل میتوانید بانک جامع نمونه سوالات اکسل را در  اختیار داشته باشید.

 هزینه آزمون آنلاین اکسل چقدر است؟

جدیدترین سوالات آزمون فنی و حرفه ای اکسل و آزمون استخدامی اکسل را به صورت رایگان در این صفحه آماده کرده ایم که میتوانید با انجام این آزمون جامع ترین نمونه سوالات را برای بیشتر شدن شانس قبولی تان در اختیار داشته باشید.

مقالات مرتبط

حذف داده های تکراری در اکسل

سرچ در اکسل

میانگین گرفتن در اکسل

محاسبه درصد در اکسل

فریز کردن در اکسل

تبدیل پی دی اف به اکسل

جمع در اکسل

راست چین و چپ چین در اکسل

اضافه کردن سطر و ستون در اکسل

آموزش ساخت جدول در اکسل - Table در اکسل

چگونه در اکسل بنویسیم - آموزش تایپ فارسی در اکسل + فیلم

نرم افزار اکسل چیست