اگر به دنبال بهترین آزمون آنلاین ورد فنی و حرفه ای هستید و میخواهید برای آزمون استخدامی آماده شوید روی شروع آزمون کلیک کنید و با نمونه سوالات بیشتری آشنا شوید. همین حالا قبولی در آزمون های استخدامی و آزمون فنی و حرفه ای را تضمین کنید.

شروع آزمون

آزمون آنلاین ورد

یکی از مهمترین خدماتی که در سایت تله تیچرز به شما عزیزان ارائه می شود برگزاری آزمون های آنلاین می باشد. از بهترین آزمون های آنلاین در سایت تله تیچرز که توانسته رضایت بیشتر کاربران را جلب کند آزمون آنلاین ورد می باشد.

در آزمون آنلاین ورد تله تیچرز شما می توانید نمونه سوالات بیشتری را دریافت کرده و برای ورود به بازار کار آماده شوید.

آزمون آنلاین ورد شما را همچنین برای آزمون های استخدامی و مصاحبه های کاری آماده میکند و شما با شرکت در آزمون ورد می توانید آزمون فنی و حرفه ای را برای خود شبیه سازی کنید و با شرکت در آزمون واقعی فنی و حرفه ای می توانید متوجه شوید که این سوالات تا چه حدی به سوالات ورد قرار داده شده در این صفحه شبیه است.

آزمون ورد word آنلاین شما را برای آزمون واقعی آماده میکند و شما با شرکت در این آزمون می توانید استخدام شدن و یا دریافت مدرک بین المللی فنی و حرفی تان را تضمین کنید.

آزمون آنلاین وردآزمون مجازی ورد

همان طور که میدانید ورد یکی از نرم افزار های پرکاربرد می باشد که توسط مایکروسافت ارائه شده است و در دنیای امروز جایگاه بالایی دارد. در ایران شما برای ورود به بازار کار نیاز است کار با این نرم افزار را به طور کامل بلد باشید تا بتوانید امور خود را مدیریت کرده و به کسب درآمد از مهارت های خود بپردازید.

آزمون مجازی ورد سوالاتی را در مورد بخش های مختلف نرم افزار ورد و کاربرد های ورد در اختیار شما عزیزان قرار می دهد و شما می توانید با شرکت در آزمون مجازی ورد علاوه بر آنکه نمونه سوالات را دریافت کنید می توانید آزمون را شبیه سازی کرده و با انجام چند باره این آزمون به بانک سوالات دسترسی پیدا کنید.

یکی از مزایا آزمون مجازی ورد تعیین سطح مهارت های خود می باشد. ممکن است آموزش نرم افزار ورد شما در یک آموزشگاه باشد و یا به صورت خودآموز کار با این نرم افزار را یاد گرفته باشید. با شرکت در آزمون مجازی ورد می توانید دانش و آموخته های خود را بسنجید و در صورتی که احساس میکنید در بخشی از آزمون ضعف دارید می توانید با انجام چند باره این آزمون آنلاین ورد می توانید پاسخ های درست را مشاهده کنید و مهارت های خود را در آن بخش ها تقویت کنید.

آزمون تستی ورد word برای استخدام

یکی از مهارت هایی که امروزه برای ورود به بازار کار باید به آن تسلط داشته باشید کار با نرم افزار ورد می باشد. البته این یکی از نرم افزار های کاربردی مورد نیاز برای ورود به بازار کار می باشد و دیگر نرم افزار ها اکس و اکسس و پاورپوینت است. به همین دلیل به کسانی که قصد ورود به بازار کار را دارند توصیه می شود که در دوره های آموزش icdl شرکت کنند و مهارت های هفتگانه کار با کامپیوتر خود را تقویت کنید.

آموزش ای سی دی ال در آموزشگاه تله تیچرز با تدریس برترین اساتید ایران انجام می شود و شما می توانید با شرکت در این دوره آموزشی جدیدترین تکنیک های کار با نرم افزار های کاربردی را یاد بگیرید و برای ورود به بازار کار آماده شوید. مهمترین ویژگی دوره icdl  تله تیچرز امکان دریافت مدرک بین المللی فنی و حرفه ای می باشد.

آزمون تستی ورد word برای استخدام نیز در این حوزه به شما کمک میکند میزان مهارت های خود را تعیین سطح کنید و در صورتی که در بخشی از آموخته های خود احساس ضعف میکنید برای تقویت آن ها برنامه ریزی کنید.

آزمون تستی ورد برای استخدام شما را برای مصاحبه های کاری و سوالاتی که ممکن است در این جلسات در مورد کار با نرم افزار ورد از شما پرسیده شود آماده میکند و شما با انجام این تست  برای چند بار می توانید موفق شدن در جلسات مصاحبه کاری خود را تضمین کنید.

آزمون تستی ورد word برای استخدام

آزمون ورد با جواب

مهمترین ویژگی آزمون آنلاین ورد تله تیچرز این است که شما در پایان آزمون می توانید نمره خود را متوجه شوید و به بررسی سوالات و پاسخ های صحیح بپردازید. 

با آزمون ورد با جواب می توانید به یک بانک نمونه سوال با جواب ورد دسترسی داشته باشید و با توجه به آن که در این آزمون پاسخ های صحیح در کنار پاسخ های غلط به شما نمایش داده می شود می توانید با پاسخ هایی که احتمالا افراد دیگر به اشتباه آن ها را انتخاب کرده اند بیشتر آشنا شوید و آن پاسخ ها را انتخاب نکنید.

اگر در بخشی از آزمون آنلاین ورد سوالی دارید و یا میخواهید در بخشی از این آزمون به مبحث خاصی از نرم افزار ورد پرداخته شود می توانید در بخش نظرات اعلام کنید تا اساتید ما در اسرع وقت سوالات مفیدی را در این صفحه برای شما آماده کنند تا شما به بانک نمونه سوالات ورد جامع دسترسی داشته باشید.

سوالات متداول

آزمون آنلاین ورد تله تیچرز شامل چیست؟

آزمون مجازی ورد شامل جدیدترین نمونه سوالات تستی فنی و حرفه ای و سوالات آزمون استخدامی است که شانس قبولی شما را در آزمون های فنی و حرفه ای و آزمون های استخدامی چندین برابر میکند.

هزینه آزمون مجازی  ورد چقدر است؟

این آزمون به صورت رایگان برای شما عزیزان طراحی شده است و شما میتوانید در این آزمون شبیه سازی شده جامع ترین نمونه سوالات را دریافت کرده و برای آزمون فنی و حرفه ای و یا آزمون استخدامی آماده شوید.

مقالات مرتبط

رفع مشکل قفل شدن ورد

رسم نمودار در ورد - درج و ایجاد تغییرات در انواع نمودار های ورد

نیم فاصله چیست - درج نیم فاصله در ورد

ذخیره خودکار در ورد - auto save در word

رفع مشکل به هم ریختگی متن در ورد - فارسی و انگلیسی

آموزش تبدیل فایل ورد به پی دی اف - تبدیل word به pdf

چرخش متن در ورد - عمودی کردن نوشته در ورد

سربرگ در ورد (Header) تنضیمات و تغییر هدر در ورد

هایپرلینک در ورد (Hyperlink) + بوک مارک در ورد

درج علامت تیک در ورد - چک باکس در ورد

جستجو متن در ورد | replace و find در ورد | سرچ در ورد

فاصله خطوط در ورد word

ساده ترین روش فارسی کردن شماره صفحات در ورد

افزودن کادر و حاشیه در ورد و نحوه حذف آن

آموزش درج واترمارک در ورد + حذف + فیلم آموزش

آموزش حذف صفحات در ورد + پاک کردن صفحه خالی و اضافی

چگونه فایل ورد را ذخیره کنیم - ذخیره فایل ورد به دیگر نسخه ها - ذخیره اتوماتیک در ورد

نرم افزار ورد چیست