بطور کلی و خیلی ساده کمبو لیست ها مجموعه ای از یوزرنیم ها و پسورد هایی اند که توسط کاربران واقعی استفاده شده است و هکر ها از آن برای شکستن قفل ها استفاده میکنند.در ادامه این متن با ما باشید تا با کمبولیست(Combo List) بیشتر آشنا بشیم.

Combo Listچیست؟

برای هک کردن و نفوذ کردن به سایت هایی که قسمت Login دارند ما نیاز به رمز و نام کاربری ویا ایمیل داریم و مهمترین قسمت کار ما رد شدن ازلاگین است. روش های مختلفی برای به دست اوردن اطلاعات اشخاص موجوده مثل ساخت بد افزار ها، مهندسی اجتماعی، بروت فورس(Brute Force) و... که ما در اینجا میخوایم براتون کمبولیست را توضیح دهیم.

همچنین بخوانید: نحوه کرک نرم افزار

بطور کلی بیشتر ما یک یا چند رمز بخصوص داریم که روی همه ی کارت های بانکی، ایمیل ها ، سایت ها و هرجایی که ازمون رمز بخوان اون رو میزاریم.مثلا یکی تمام رمز های کارت بانکیش رو تاریخ تولد خودش یا همسرش قرار میده ویا توی هر سایتی که ازش رمز بخوان اسم خودش به همراه عداد مورد علاقه خودش رو میزاره .این عادت اکثر مردم باعث شده تا وقتی یک سایتی هک بشه و دیتا بیس پسورد ها و یوزرنیم ها دزدیده بشه لیستی به نام کمبو لیست به وجود بیاد. ینی اینطور بگم که اگر کمبو لیست ما از سایتی مثل فیسبوک برداشته شده باشه احتمالا پسورد و نام کاربری خیلی از اون افراد توی توییتر هم همین پسورد و نام کاربری باشه که ما از کمبولیست فیسبوک دراختیار داریم.

کمبولیست ها بطور کلی به دو شکل ارائه میشوند یا به صورت یوزرنیم و پسورد یا بصورت ایمیل و پسورد که بینشون : قرار میگیره. دلیل اینکه دو مدل دارند هم خیلی ساده چرا که همه سایت ها برای ثبت نام یا ورود، یا نام کاربری (همون یوزریم) رو میخوان با رمز و یا ایمیل رو میخوان با رمز ما در زیر عکس از دو مدل کمبولیست قرار دادیم.

خرید فیلم آموزش کامپیوتر و مهارت های هفتگانه icdl مناسب برای آزمون های استخدامی و همچنین آزمون های فنی و حرفه ای. این پکیج ویژه فیلم آموزش icdl به وسیله بهترین اساتید آموزشگاه آریا تهران تهیه و تدوین شده است و تضمین می شود که در صورت نارضایتی هزینه شما عودت داده شود.

همانطور که میبینید در این نمونه کمبولیست در سمت راست به صورتUsername:password نوشته شده و در سمت چپ مدل Email:password نوشته شده است.

کمبو لیست (Combo List)چه تفاوتی با بورت فورس(Brute Force) دارد؟

سوال خوبی بود! بورت فورس یا حمله لغت نامه ای از اولین و ساده ترین روش های هک بوده که خیلی کاربردی در عصر حاظرنداره چرا که توی این روش هکر تعدادی پسورد و یوزرنیم برای برنامه ای که طراحی شده وارد میکنه و منتظر باز شدن قفل میشه.

حالا اگه از دلایل برتری کمبولیست نسبت به بورت فورس بخوایم بگیم مهم ترین دلیل این هست که در روش Brute Force هکر شاید به ذهنش برسه که پسورد ها و یوزنیم های زیادی بنویسه ولی احتمال اینکه فقط به ذهن خودش رسیده باشه خیلیه و این روش بیشتر میتونه برای کساییه که پسورد هایی شبیه 1234یا4321 میزارن کاربرد داشته باشه ولی در روش Combo List، لیست خیلی بزرگی از پسورد ها و یوزنیم ها در اختیار شما هست که حتی شاید تعداد اون لیست به میلیون برسه و مهم تر از همه اینکه این تعداد پسورد و یوزرنیم خیلی زیاد توسط ادم های مختلف و واقعی سراسر دنیا نوشته شده.

همچنین بخوانید: نحوه هک واتساپ

از دلایل دیگه برتری روش کمبولیست این میتونه باشه که با توجه به اینکه در حال حاظر تقریبا همه سایت هایی که قسمت لاگین دارند به تعداد محدودی میتوانیم اشتباه پسورد و یوزرنیم وارد کنیم؛ در روش بورت فورس ، با این تعداد کم دفعات و با شانس پایین درستی بودن پسورد خیلی نمی تونیم روی این روش حساب کنیم ولی در مقابل سایت هایی هستند که کمبولیست را به شما میدهند و حتی خودشون کمبو لیست رو تست میکنند و یوزرنیم و پسوردی که روی یک سایتی مثل توییتر یا هر سایت هدف دیگری کار کند به شما ارائه میدهند.

از کمبو لیست چه کشوری استفاده کنیم بهتره؟

در رابطه با این سوال باید بگیم که بستگی داره! حالا چرا؟

بزارید مثالی بزنم اگر شما قست هک کردن یا وارد شدن به یک اکانت بازی کالاف دیوتی با روش Combo List رو داشته باشید، در ابتدا چند راه برای دریافت کمبولیست وجود داره اول اینکه میتونید کمبولیست سایت های مختلف و یا کمبولیست بازی های مختلفی رو پیدا کنید و احتمال این وجود دارد که از بین هزاران یا حتی میلیون ها کاربر سایت ها و بازی های دیگر تعداد زیادی از آن ها اکانت کالاف دیوتی داشته باشند. راه بهتر اینه که کمبولیستی از خود بازی کالاف دیوتی تهیه کنید که احتمال وارد شدن شما به یک اکانت بیشتر بشه.

همچنین بخوانید: مشکل نصب نشدن گیم لوپ

خب حالا برگردیم سر موضوع اصلی که این کمبولیستی که تهیه کردیم از کاربران ایرانی باشه یا خارجی؟بنظرم جواب سوال رو خودت حدس زدی! جواب واضحه در این مورد فرقی نمیکنه چه کاربر ایرانی باشه و چه کاربر خارجی شما میتوانید وارد یک اکانت کالاف دیوتی بشید.

اما در مواردی برای ما بسیار مهمه که کمبو لیست از چه کشوری باشه بطور مثال اگر ما کمبولیست یک سایت ایرانی رو داشته باشیم احتمال اینکه یکی از پسورد و یوزرنیم های کمبولیست ما توی سایتی مثل آمازون کار کنه بسیار ضعیف میباشد ولی ناممکن نیست چرا که ممکن است در کمبولیست ما ایرانی باشد که اکانت سایت خارجی را دارد و یوزرنیم و پسورد دو سایت را یکی ذخیره کرده. به هر حال احتمال بسیار کمی است و بهتره در این موارد مکان جغرافیایی سایت هدف را در نظر بگیریم.

کمبو لیست کالاف دیوتی موبایل چیست

با توجه به توضیحات ارائه شده از کمبو لیست باید به این موضوع اشاره کرد که کمبولیست کالاف دیوتی یا سایر بازی های دیگر نیز دقیقا چنین حالتی دارد. یعنی شامل طیف وسیعی از نام کاربری و رمز عبور برای ورود به اکانت بازی یا دیگر اکانت های شخصی ناشناس می باشد.

 

ممنون که تا اخر همراه ما بودید امیدوارم این مطلب براتون مفید بوده باشه و به شما کمک کرده باشه.

 

مقالات مرتبط

سرچ در اکسل

محاسبه درصد در اکسل

تبدیل پی دی اف به اکسل

اضافه کردن سطر و ستون در اکسل

افزایش سرعت اینترنت کامپیوتر

کاهش حجم پاورپوینت

قرار دادن ویدیو در پاورپوینت

قفل کردن اکسل

تابع choose در اکسل

تبدیل عدد به حروف در اکسل

تبدیل تاریخ شمسی به میلادی در اکسل

تبدیل پاورپوینت به پی دی اف

لیست دوره های فنی حرفه ای تهران

بالا نیامدن ویندوز 10

شورت کات چیست

فعال کردن کیبورد مجازی ویندوز

فارسی ساز ویندوز 10

مدرک فنی حرفه ای

آزمون آنلاین فنی حرفه ای

تبدیل پاورپوینت به فیلم

پاورپوینت چیست

نحوه کرک کردن نرم افزار

مبانی کامپیوتر چیست - مبانی کامپیوتر icdl

مشکل نصب نشدن گیم لوپ

تفاوت کابل vga با hdmi و dvi

رفع مشکل قفل شدن ورد

نحوه اتصال موس وایرلس بدون دانگل

آزمون آنلاین icdl

icdl چیست و کاربرد های مدرک icdl

تایپر چیست و تایپر یعنی چه و چگونه تایپر شویم؟

آموزش ساخت جدول در اکسل - Table در اکسل

رسم نمودار در ورد - درج و ایجاد تغییرات در انواع نمودار های ورد

نیم فاصله چیست - درج نیم فاصله در ورد

ذخیره خودکار در ورد - auto save در word

رفع مشکل به هم ریختگی متن در ورد - فارسی و انگلیسی

آموزش تبدیل فایل ورد به پی دی اف - تبدیل word به pdf

چرخش متن در ورد - عمودی کردن نوشته در ورد

سربرگ در ورد (Header) تنضیمات و تغییر هدر در ورد

هایپرلینک در ورد (Hyperlink) + بوک مارک در ورد

درج علامت تیک در ورد - چک باکس در ورد

جستجو متن در ورد | replace و find در ورد | سرچ در ورد

فاصله خطوط در ورد word

ساده ترین روش فارسی کردن شماره صفحات در ورد

افزودن کادر و حاشیه در ورد و نحوه حذف آن

آموزش درج واترمارک در ورد + حذف + فیلم آموزش

آموزش حذف صفحات در ورد + پاک کردن صفحه خالی و اضافی

چگونه فایل ورد را ذخیره کنیم - ذخیره فایل ورد به دیگر نسخه ها - ذخیره اتوماتیک در ورد

چگونه در اکسل بنویسیم - آموزش تایپ فارسی در اکسل + فیلم

زبان html چیست