هم زمان با افزایش محبوبیت بازی هایی نظیر پابجی و کال آف دیوتی برای دستگاه های اندرویدی شرکت سازنده این بازی یعنی Tencent اقدام به ساخت شبیه سازی برای نصب بخری از بازی هایی پر طرفدار اندروید در کامپیوتر نمود.

بسیاری از کاربران اندرویدی هنگام نصب نرم افزار گیم لوپ(نرم افزای اجرای پابجی و کال آف) به مشکلاتی بر می خورند و ما در این نوشته قراره که بریم و تمامی مشکلاتی که ممکن است شما با آن هنگام نصب گیم لوپ رو به رو شوید را حل کنیم و مشکلات نصب بازی روی گیم لوپ را نیز حل کنیم.

قبل از شروع هم حتما اگر به ارور خاصی برخوردید که داخل مقاله نبود داخل بخش نظرات بگید تا در سریع ترین حال این مشکل رو برطرف کنیم. البته می توانید در بخش فروم سایت Tencent اگر انگلیسیتون خوب باشه مشکل رو هم مطرح کنید.

مشکل نصب و اجرا گیم لوپ

باز نشدن گیم لوپ

مشاهده شده که سیستم برخی از کاربران در اجرای نرم افزار گیم لوپ دچار مشکل می شوند. شما می توانید در ابتدا اقدام به غیر فعال کردن آنتی ویروس سیستم خود نمایید و سپس روی آیکن گیم لوپ کلیک راست نموده و سپس گزینه run as administrator کلیک نمایید تا نرم افزار برای شما باز شود.

همچنین می توانید دسترسی فایروال به این نرم افزار را نیز قطع نمایید.

اگر به دنبال آموزش ICDL رایگان هستید، در صفحه آموزش icdl فیلم آموزش icdl درجه ۱ و فیلم آموزش icdl درجه ۲ بصورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار گرفته است.

لگ داشتن بازی در گیم لوپ

اگر بازی های شما در گیم لوپ با لگ باز و اجرا می شوند می توانید از قسمت تنظیمات این نرم افزار اقدام به پایین آوردن رزولوشن اقدام به افزایش سرعت اجرای بازی در گیم لوپ نمایید.

در ابتدا مانند تصویر زیر روی آیکن سه خطی سمت راست و بالا در گیم لوپ کلیک ککنید وسپس روی گزینه ی setting بزنید.

در این صفحه باز شده از نوار سمت چپ روی گزینه Engine کلیک نمایید و تنظیمات رو مطابق تصویر زیر تغییر دهید.

دقت کنید که در این صفحه منوی Anti-aliasing روی حالت close باشه.

نکته: اگر با تغییر تنظیمات باز هم بازی شما لگ داشت می توانید با پایین آوردن مقادیر رزولوشن در تصویر بالا تا حد خوبی با افت کیفت به سرعت بازی خود بیفزایید.

حل ارور Update Graphic

این ارور به شما می گه که درایور کارت گرافیک خودتون رو نصب و یا آپدیت نمایید. شما می توانید این کار را با نرم افزار driver pack انجام دهید. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که اگر با انجام این کار مشکل شما برطرف نشد می توانید از نصب نرم افزار دایرکس ۹ و ۱۱ در سیستم خود اطمینان حاصل نمایید و همچنین نرم افزار netframework نسخه ۴٫۶٫۲ رو نصب کنید.

گرفتن مدرک icdlفوری برای تهران و شهرستان بدون آزمون | دوره فشرده ICDL | مدرک ICDL فنی حرفه ای | دریافت مدرک icdl فوری، معتبر و قابل ترجمه تحویل در کمتر از ۲ روز

حل ارور Loading 98%

برای حل این مشکل می توانید گیم لوپ رو کلا پاک کنید و نسخه جدید رو دوباره دانلود و نصب نمایید.

و مانند تصویر قبل وارد قسمت تنظیمات آن شوید و سپس از نوار کناری روی بخش engine کلیک نمایید و حالت rendering رو روی directX یا openGl بگذارید و ذخیره کنید.

سپس در منوی بالای گیم لوپ روی سه خط کلیک کنید و روی گزینه Clean Cache بزنید.

حل مشکل ویس چت

خیلی از دوستان در خصوص ویس چت در گیم لوپ دچار مشکل می شوند. در وحله اول اطمینان حاصل کنید که می کروفون متصل به دستگاه به درستی کار می کند و سپس باید ویس چت رو در گیم لوپ فعال کنید.

برای این منظور دوباره به قسمت تنظیمات گیم لوپ بروید و سپس روی گزینه basic کلیک نمایید. در این قسمت تیک گزینه voice chat with friends فعال کنید و سپس اونو ذخیره نمایید.

مشکل کار نکردن صفحه کلید

این مشکل مربوط به گیم لوپ نیست و باید وارد قسمت تنظیماتی که قصد بازی کردنش رو دارید بشوید. سپس از قسمت controls کلیک و سپس روی گزینه customize بزنید. حالا می توانید روی دکمه reset کلیک کنید.

سپس وارد تنظیمات keymap گیم لوپ شده و روی گزینه reset کلیک نمایید.

ارور کد ۲ / ۳ / ۵

هنگام برخورد با ارور های مذکور باید نرم افزار گیم لوپ را به وسیله نرم افزار uninstaller پاک کنید و تا آن از قسمت رجیستری ویندوز هم حذف شود. سپس روی آخرین نسخه گیم لوپ رو دوباره نصب کنید.

شما با شرکت در دوره اموزش icdl جامع، طی آموزش مهارت های هفتگانه کامپیوتر ای سی دی ال بصورت جزء به جزء با مبانی کامپیوتر – ویندوز ( Windows ) – اینترنت ( Internet ) – نرم افزار ورد ( Word ) – نرم افزار اکسل ( Excel ) – نرم افزار اکسس ( Access ) – نرم افزار پاورپوینت ( PowerPoint ) و دیگر نرم افزار های اداری آشنا خواهید شد.

مشکل بلک اسکرین یا صفحه سیاه گیم لوپ

هنگام بروز این مشکل شما چندین راه دارید. در ابتدا روی سه خط منوی بالای گیم لوپ کلیک کنید وسپس روی گزینه Clean Cache بزنید.

سپس از قسمت تنظیمات و مانند قبل وارد قسمت Basics شوید و تیک گزینه google installer رو بزنید.

سپس در قسمت Engine حالت رندرینگ رو روی گزینه OpenGl بگذارید و  Proritize Dedicated GPU و Rendering Optimization را فعال نمایید.

سپس در سمت چپ روی تب game قسمت display quality رو روی smooth بگذارید و بعد از هر مرحله روی گزینه save کلیک کنید. سپس نرم افزار را بسته و دوباره باز کنید و نرم افزار google installer رو نصب کنید.

اگر با انجام مراحل بالا مشکل برطرف نشد می توانید بازی و خود نرم افزار رو با نرم افزار uninstaller پاک کنید و مجدد روی یه درایو دیگر نصبش کنید.

مشکل کال آف دیوتی در گیم لوپ

در این قسمت اقدام به حل مشکل کالاف در گیم لوپ می پردازیم.

اگر بازی کالاف دیوتی در گیم لوپ به خوبی اجرا نمی شود. ابتدا وارد تنظیمات شوید و سپس از نوار کناری روی گزینه Engine کلیک کنید و حالت rendering رو روی openGl+ بگذارید.

مشکل صدا نداشتن

اگر بازی شما در گیم لوپ صدا ندارد می توانید مانند قبل وارد تنظیمات شده و از قسمت تنظیمات Engine رو Playback رو روی یکی از اسپیکر هایی که به کامپیوتر شما متصل هست بگذارید.

یک مشکل ریزی هم هست که گیم لوپ به صورت اتوماتیک بعد از لود شدن ویندوز باز میشه. شما می توانید وارد قسمت تنظیمات شوید و Run at Startup رو غیر فعال کنید.

خب امیدوارم که مشکلتون حل شده باشه. باز اگر سوالی داشتید در این خصوص بپرسید در بخش نظرات با به اون در سریع ترین حالت ممکن جواب بدهیم.

مقالات مرتبط

سرچ در اکسل

محاسبه درصد در اکسل

تبدیل پی دی اف به اکسل

اضافه کردن سطر و ستون در اکسل

افزایش سرعت اینترنت کامپیوتر

کاهش حجم پاورپوینت

قرار دادن ویدیو در پاورپوینت

قفل کردن اکسل

تابع choose در اکسل

تبدیل عدد به حروف در اکسل

تبدیل تاریخ شمسی به میلادی در اکسل

تبدیل پاورپوینت به پی دی اف

لیست دوره های فنی حرفه ای تهران

بالا نیامدن ویندوز 10

شورت کات چیست

فعال کردن کیبورد مجازی ویندوز

فارسی ساز ویندوز 10

مدرک فنی حرفه ای

آزمون آنلاین فنی حرفه ای

تبدیل پاورپوینت به فیلم

پاورپوینت چیست

نحوه کرک کردن نرم افزار

کمبو لیست چیست؟

مبانی کامپیوتر چیست - مبانی کامپیوتر icdl

تفاوت کابل vga با hdmi و dvi

رفع مشکل قفل شدن ورد

نحوه اتصال موس وایرلس بدون دانگل

آزمون آنلاین icdl

icdl چیست و کاربرد های مدرک icdl

تایپر چیست و تایپر یعنی چه و چگونه تایپر شویم؟

آموزش ساخت جدول در اکسل - Table در اکسل

رسم نمودار در ورد - درج و ایجاد تغییرات در انواع نمودار های ورد

نیم فاصله چیست - درج نیم فاصله در ورد

ذخیره خودکار در ورد - auto save در word

رفع مشکل به هم ریختگی متن در ورد - فارسی و انگلیسی

آموزش تبدیل فایل ورد به پی دی اف - تبدیل word به pdf

چرخش متن در ورد - عمودی کردن نوشته در ورد

سربرگ در ورد (Header) تنضیمات و تغییر هدر در ورد

هایپرلینک در ورد (Hyperlink) + بوک مارک در ورد

درج علامت تیک در ورد - چک باکس در ورد

جستجو متن در ورد | replace و find در ورد | سرچ در ورد

فاصله خطوط در ورد word

ساده ترین روش فارسی کردن شماره صفحات در ورد

افزودن کادر و حاشیه در ورد و نحوه حذف آن

آموزش درج واترمارک در ورد + حذف + فیلم آموزش

آموزش حذف صفحات در ورد + پاک کردن صفحه خالی و اضافی

چگونه فایل ورد را ذخیره کنیم - ذخیره فایل ورد به دیگر نسخه ها - ذخیره اتوماتیک در ورد

چگونه در اکسل بنویسیم - آموزش تایپ فارسی در اکسل + فیلم

زبان html چیست