شما می توانید پس از ثبت نام در سایت تله تیچرز در این لینک برای شرکت در آزمون icdl وارد لینک زیر شوید.

شروع آزمون

دقت کنید که ثبت نام شما برای شرکت در انواع آزمون های آنلاین تله تیچرز لازم می باشد.

آزمون آنلاین icdl تله تیچرز این قابلیت را در اختیار شما قرار داده است که بتوانید با نمونه سوالات icdl رایگان آشنا شوید و دانش خود را در این حوزه بسنجید.

با مراجعه به صفحه آزمون آنلاین icdl میتوانید 40 سوال آزمون آنلاین مهارت های هفتگانه را مشاهده کنید و در انتهای آزمون پاسخ های صحیح را پیدا کنید.

اگر قصد دارید در آزمون آنلاین icdl با مدرک فنی حرفه ای شرکت کنید میتوانید به صفحه آموزش icdl زیر مراجعه کنید و آموزش همراه با مدرک فنی و حرفه ای را انتخاب کنید تا مدرک بین المللی فنی و حرفه ای به شما اعطا شود.

البته اگر نیاز به مدرک فنی و حرفه ای ندارید و صرفا میخواهید مدرک برای ارائه به شرکت ها و ادارات داخلی داشته باشید پیشنهاد ما به شما دریافت مدرک داخلی آموزشگاهی میباشد که باز هم با مراجعه به صفحه بالا میتوانید اطلاعات لازم درباره این مدرک را به دست آورید.

آزمون آنلاین مهارت های هفتگانه icdl

در این صفحه برای آن که شما بتوانید به جامع ترین مرجع آزمون آنلاین icdl دسترسی پیدا کنید ما یک آزمون مانند آزمون فنی و حرفه ای شبیه سازی کرده ایم و شما میتوانید با مراجعه به شروع آزمون در این آزمون رایگان ICDL شرکت کنید. آزمون آنلاین مهارت های هفتگانه icdl به شما این امکان را میدهد با جدیدترین سوالات آشنا شوید و برای شرو آزمون فنی و حرفه ای اقدام کنید.

ما در واقع یک آزمون را شبیه سازی کرده ایم و شما در انتهای آزمون آنلاین مهارت های هفتگانه icdl میتوانید پاسخ های صحیح را مشاهده کنید و متوجه ایرادات خود شوید.

اگر سوال و یا ابهامی در آزمون آنلاین آی سی دی ال دارید میتوانید در بخش نظرات این صفحه سوال تان را مطرح کنید تا اساتید ما در کوتاهترین زمان پاسخ شما را بدهند.

یکی از قابلیت های مهمی که ما در این صفحه برای شما فراهم کرده ایم پاسخ به سوالات شما در مورد هر کدام از مهارت های هفتگانه است. در هر بخش سوال و یا اشکالی دارید حتی اگر سوال تان در مورد آزمون آنلاین icdl نیست میتوانید در بخش نظرات سوالتان را مطرح کنید تا برترین اساتید تهران برای پاسخ به سوالات شما در اسرع وقت اقدام کنند.

اگر میخواهید نمونه سوالات بیشتری دریافت کنید میتوانید به صفحه زیر مراجعه کنید و جامع ترین نمونه سوالات icdl را دریافت کنید.

نمونه سوالات icdl استخدامی pdf

آزمون آنلاین icdl با مدرک

خیلی از علاقه مندان به دریافت مدرک فنی و حرفه ای و یا مدرک معتبر خواستار آزمون آنلاین هستند و میخواهند در کمترین زمان و با آسان ترین شیوه مدرک ICDL دریافت کنند.

ما به این موضوع نیز اندیشیده ایم و اقدام به برگزاری آزمون آنلاین icdl با مدرک فنی و حرفه ای و یا مدرک داخلی کرده ایم. شما میتوانید حتی بدون آزمون مدرک داخلی آموزشگاهی icdl دریافت کنید و از این مدرک برای ارائه به محل کار و یا تحصیل خود استفاده کنید.

شما میتوانید با شرکت در آزمون آنلاین icdl با مدرک فنی حرفه ای که سایت تله تیچرز در صفحه آموزش icdl فراهم کرده است به راحتی مدرک فنی و حرفه ای دریافت کنید و از مزایای این مدرک برای ورود به بازار کار و کسب درآمد استفاده کنید.

مدرک آزمون ICDL، جزو مدارکی است که در صورت داشتن آن در رزومه خود می توانید راه خود را به خیلی از ارگان ها باز کنید. داشتن این مدرک کار استخدام شما در اکثر موسسات دولتی و خصوصی را راحت تر می‌کند.

این ازمون در ابتدا در اروپا و در کشور فنلاند برگزار می‌شد و ECDL، مخفف عبارت European Computer Driving License بود و با مرور زمان تبدیل به یک آزمون جهانی برای سنجش مهارت افراد در کار با کامپیوتر شد و به International Computer Driving License تغییر کرد.

اولین بار، این آزمون در تاریخ یازدهم بهمن ماه سال ۱۳۸۳ در ایران برگزار شد و برگزاری این آزمون تا کنون ادامه یافته است.

آزمون آنلاین icdl رایگان

یکی از راه هایی که میتوانید به سرعت وارد بازار کار شده  کسبب درآمد داشته باشید این است که برای مهارت های جدید بیاموزید و برای مهارت های کسب شده خود مدرک فنی و حرفه ای دریافت کنید.

داشتن مدرک معتبر میتواند مانند سکوی پرشی برای شما باشد و شما میتوانید با در اختیار داشتن این مدرک حتی برای مهاجرت به کشور های خارجی استفاده کنید اما بهترین راه برای دریافت مدرک فنی و حرفه ای این است که بعد از آموزش مهارت مورد نظر با نمونه سوالات آزمون فنی و حرفه ای آشنایی لازم را پیدا کنید و با آمادگی برای آزمون حاضر شوید.

یکی از راه هایی که میتوانید برای آزمون فنی و حرفه ای icdl آماده شوید شرکت در انواع زمان آزمون ICDL فنی حرفه ای میباشد. یکی از مهمترین خدماتی که در سایت تله تیچرز به کاربران ارائه میشود آزمون آنلاین icdl رایگان میباشد. 

در آزمون آنلاین icdl رایگان جدیدترین نمونه سوالات آزمون فنی و حرفه ای icdl از سال های اخیر جمع آوری شده است و شما میتوانید با شرکت در آزمون آنلاین icdl رایگان به بانک نمونه سوالات icdl با جواب دسترسی پیدا کنید.

آزمون آنلاین icdl رایگان کاملا شبیه سازی شده با آزمون فنی و حرفه ای icdl میباشد و در پایان آزمون آنلاین icdl رایگان کارنامه شما نمایش داده شده و شما پاسخ های خود با پاسخ های صحیح مقایسه میکنید و برای آزمون واقعی آماده میشوید.

از مهمترین خدماتی که سایت تله تیچرز به کاربران ارائه میدهد این است که شما میتوانید برای دریافت مدرک فنی و حرفه ای از ان سایت اقدام کنید و دیگر نیازی به شرکت در کلاس های حضوری نخواهید داشت.

آزمون عملی icdl چگونه است

یکی از مهمترین سوالاتی که افراد جهت کسب آمادگی برای شرکت در آزمون فنی و حرفه ای از ما میپرسند این است که آزمون عملی icdl چگونه است و زمان انجام آزمون به چه صورت میباشد.

در آزمون icdl فنی و حرفه ای شما باید حداقل به نصف سوالات پاسخ صحیح دهید و با کسب نمره 50٪ میتوانید در این آزمون قبول شوید. البته آزمون icdl فنی و حرفه ای در دو بخش تئوری و عملی برگزار میشود که در ادامه شما را با بخش های مختلف این آزمون آشنا میکنیم.

آزمون کتبی ICDL فنی حرفه ای

اولین آیتم از آزمون icdl فنی حرفه ای بخش تسوری یا کتبی آن میباشد. در آزمون کتبی icdl فنی حرفه ای شما باید از میان سوالات به 50٪ آن ها پاسخ صحیح دهید و نمره 50 را از 100 کسب نمایید.

محل برگزاری آزمون کتبی icdl فنی حرفه ای سازمان فنی و حرفه ای کشور میباشد که شما باید در زمان تعیین شده در سازمان حضور داشته و در آزمون شرکت کنید.

آزمون عملی ICDL فنی حرفه ای

بعد از آن که شما در آزمون تئوری icdl فنی حرفه ای موفق به کسب نمره قبولی شدید نوبت به آزمون عملی icdl فنی حرفه ای میرسد که شما در این آزمون باید نمره 70 به بالا را کسب کنید.

آزمون عملی icdl فنی و حرفه ای بعد از گذشت یک ماه از آزمون تئوری برگزار میشود و در صورتی که شما بتوانید در در آزمون تئوری قبول شوید میتوانید در آزمون عملی شرکت کنید و در صورتی که بتوانید در هر دو آزمون نمره قبولی را کسب کنید موفق به دریافت مدرک فنی و حرفه ای خواهید شد.

شما میتوانید برای اطلاع از قبولی در آزمون فنی و حرفه ای icdl به صفحه استعلام گواهینامه فنی حرفه ای مراجعه کنید و سوابق خود را در ازمون های فنی و حرفه ای استخراج کنید.

نحوه ثبت نام در آزمون آی سی دی ال فنی حرفه ای

تا اینجای مقاله قطعا شما در آزمون آنلاین icdl شرکت کرده و کارنامه خود را مشاهده نموده اید و نقاط ضعف و قوت خود را متوجه شده اید اما سوالی که مطرح میشود این است که نحوه ثبت نام در آزمون آی سی دی ال فنی حرفه ای چگونه است و چطور میتوان در آزمون ای سی در ال فنی و حرفه ای شرکت کرد؟

در صورتی که شما از طریق سایت تله تیچرز اقدام به شرکت در آزمون های فنی و حرفه ای کنید همکاران ما مدتی قبل از زمان برگزاری آزمون فنی و حرفه ای زمان دقیق آن را به اطلاع شما میرسانند و شما میتوانید برای شرکت در این آزمون آماده شوید.

ثبت نام در آزمون آی سی دی ال فنی حرفه ای همکاران ما این کار را بری شما انجام خواهند داد اما شما نیز میتوانید خودتان برای ثبت نام در آزمون آی سی دی ال فنی حرفه ای اقدام کنید که در این حالت باید مدارک زیر را در اختیار داشته باشید.

  • یک عکس 3*4
  • کپی کارت ملی
  • پرداخت هزینه 40/000 تومان و ارائه فیش تسویه حساب
  • ثبت نام و تکمیل فرم پرتال ثبت نام آزمون icdl فنی و حرفه ای

هزینه آزمون icdl فنی حرفه ای

برای شرکت در آزمون icdl فنی حرفه ای شما باید مبلغ 40/000 تومان را به حساب سازمان فنی و حرفه ای کشور واریز کنید و فش واریزی آن را در زمان ثبت نام برای آزمون icdl فنی حرفه ای ارائه دهید.

تاریخ آزمون icdl فنی حرفه ای

برای شرکت در آزمون فنی و حرفه ای icdl شما باید از زمان برگزاری آن اطلاع داشته باشید که در صورتی که از سایت تله تیچرز برای شرکت در این آزمون اقدام کرده باشید همکاران ما قبل زا برگزاری این آزمون با شما تماس میگیرند و شما را از زمان دقیق برگزاری این آزمون مطلع میکنند.

در صورتی که از هر طریقی برای شرکت در آزمون فنی حرفه ای icdl  اقدام کرده باشید میتوانید با ورود به پنل خود در سایت سازمان فنی و حرفه ای کشور از زمان برگزاری آزمون تئوری و عملی icdl فنی و حرفه ای اطلاع یابید.

به طور کلی میتوان گفت آزمون icdl تئوری یک ماه زودتر از آزمون عملی برگزار میشود و شما در صورت قبولی در آزمون تئوری میتوانید یک ماه بعد در آزمون عملی شرکت کنید.

آزمون icdl فنی حرفه ای چیست

آزمون آی سی دی ال، آزمونی است که هفت مهارت شما در کار با کامپیوتر را مورد بررسی قرار می‌دهد. با داشتن مدرک ICDL، می‌توان گفت که شما دارای مهارت های اولیه و در واقع سواد کار با کامپیوتر هستید.  این مهارت های هفت گانه عبارتند از: 

۱ – آشنایی با مفاهیم پایه ای و اولیه ای تی و فناوری ارتباطات.

۲ – آشنایی با مفاهیم پایه ای ویندوز

۳ – آشنایی با مفاهیم پایه ای نرم افزار Microsoft Office Word

۴- آشنایی با مفاهیم پایه ای نرم افزار Microsoft Office Excel

۵ – آشنایی با مفاهیم پایه ای نرم افزار Microsoft Office Access

۶ – آشنایی با مفاهیم پایه ای نرم افزار Microsoft Office Power Point  (مطالعه بیشتر :‌ پاورپوینت چیست)

۷ – توانایی استفاده از اینترنت، پست الکترونیک، ایمیل  و ...

شما می‌توانید مدرک آی سی دی ال خود را از آموزشگاه های معتبر در سرتاسر ایران و با شرکت در آزمون آنلاین مهارت های هفتگانه ICDL دریافت نمایید که مدرک معتبری برای استخدام شما در ارگان های داخل کشور خواهد بود. اما شرکت در آزمون فنی و حرفه ای ICDL، به شما مدرک معتبر تری ارائه می‌دهد که قابل ترجمه است و اعتبار بین المللی دارد.

آزمون ادواری ICDL تفاوت چندانی با آزمون های آنلاینی که در آموزشگاه های ICDL و یا وب سایت های آموزشی ICDL می‌بینید ندارد. منابع آزمون ICDL فنی حرفه ای نیز با منابع این آزمون ها یکسان است.

شما برای شرکت در امتحان ICDL نیاز به هیچ رزومه خاصی ندارید. ثبت نام آزمون ای سی دی ال فنی حرفه ای نیاز به هیچ سابقه خاصی ندارد و به جنسیت، تحصیلات، سن و سال و ... ربطی ندارد و تقریبا هر کسی می‌تواند در این ازمون شرکت نماید اما هر کسی قادر به کسب مدرک آن نخواهد بود.

اگر نمیدانید با داشتن مدرک icdl میتوانید چه کار هایی انجام دهید و بازار کار ای سی دی ال در ایران چگونه است حتما به صفحه icdl چیست مراجعه کنید. در این مقاله به طور کامل به شما توضیح داده ایم کاربرد icdl چیست و اهمیت این مدرک را در ایران به طور کامل شرح داده ایم.

برای کسب مدرک آی سی دی ال لازم است تا تمام مهارت های هفت گانه را به خوبی بیاموزید. شما می‌توانید این مهارت ها را از طریق شرکت در کلاس های حضوری آموزشگاه ها، دیدن دوره های غیر حضوری آموزش مهارت های ICDL و یا به صورت خود آموز کسب نمایید.

معمولا شما در هر زمانی که بخواهید می‌توانید در آزمون های آنلاین آموزشگاه ها شرکت کنید اما برای دانستن تاریخ آزمون ICDL فنی و حرفه ای باید به وب سایت فنی حرفه ای مراجعه کنید.

شما می‌توانید هر یک از آزمون های مهارت های آی سی دی ال را به صورت جداگانه شرکت نمایید و یا به صورت فشرده و پشت سر هم. برای دانستن تاریخ هر یک از آزمون های مهارت های هفتگانه میتوانید به وب سایت فنی و حرفه ای مراجعه نمایید.

برای ثبت نام در آزمون ICDL فنی و حرفه ای باید ابتدا به یکی از مراکز معتبر مورد تایید فنی و حرفه ای مراجعه کرده و از این طریق اقدام نمایید.

یکی از دغدغه های افرادی که می‌خواهند مدرک ICDL را به دست آورند هزینه ای است که باید برای آن پرداخت کنند. هزینه آزمون ICDL فنی و حرفه ای بالا نیست اما ممکن است نیاز به شرکت در کلاس های آموزشی و یا خرید دوره های آموزشی داشته باشید که این هزینه ها را بالا خواهد برد. البته، ممکن است بتوانید تا حد خوبی از طریق وب سایت هایی که آموزش ها را به صورت رایگان در اختیار شما می‌گذارند، این مهارت ها را کسب کنید.

یکی از مزیت های دوره ها و کلاس های حضوری و غیر حضوری آموزشی ICDL مجزا بودن آموزش مهارت ها است. به این ترتیب می‌توانید فقط در کلاس ها و دوره هایی شرکت کنید که مربوط به مهارت هایی هستند که در آن ها احساس ضعف دارید و نیازی نیست بابت تمام کلاس ها هزینه پرداخت کنید.

نمونه سوالات آزمون ICDL فنی حرفه ای نیز در اینترنت قابل مشاهده هستند. توصیه می‌کنیم حتی در صورتی که به دانسته های خود اطمینان کامل دارید هم حداثل یک بار در آزمون های انلاین ICDL شرکت کنید تا با نمونه سوالات فنی و حرفه ای آشنا شده باشید.

همچنین خواندن سوالات آزمون فنی و حرفه ای ICDL میتواند تا حد زیادی به تثبیت دانسته های شما کمک کند.

سوالات متداول

آزمون آنلاین icdl تله تیچرز چگونه است؟

در تله تیچرز آزمون آنلاین icdl رایگان را فراهم کرده ایم که شما میتوانید به صورت شبیه سازی شده با نمونه سوالات بیشتر در زمینه مهارت های هفتگانه آشنا شوید.

مزیت آزمون آنلاین icdl فنی و حرفه ای تله تیچرز چگونه است؟

مهمترین مزیت زمون آنلاین ای سی دی ال فنی و حرفه ای که در سایت تله تیچرز برگزار میکنیم رایگان بودن آن است و شما میتوانید با شرکت در این آزمون با نمونه سوالات بیشتری آشنا شده و برای آزمون حضوری فنی و حرفه ای آماده شوید.

مقالات مرتبط

سرچ در اکسل

محاسبه درصد در اکسل

تبدیل پی دی اف به اکسل

اضافه کردن سطر و ستون در اکسل

افزایش سرعت اینترنت کامپیوتر

کاهش حجم پاورپوینت

قرار دادن ویدیو در پاورپوینت

قفل کردن اکسل

تابع choose در اکسل

تبدیل عدد به حروف در اکسل

تبدیل تاریخ شمسی به میلادی در اکسل

تبدیل پاورپوینت به پی دی اف

لیست دوره های فنی حرفه ای تهران

بالا نیامدن ویندوز 10

شورت کات چیست

فعال کردن کیبورد مجازی ویندوز

فارسی ساز ویندوز 10

مدرک فنی حرفه ای

آزمون آنلاین فنی حرفه ای

تبدیل پاورپوینت به فیلم

پاورپوینت چیست

نحوه کرک کردن نرم افزار

کمبو لیست چیست؟

مبانی کامپیوتر چیست - مبانی کامپیوتر icdl

مشکل نصب نشدن گیم لوپ

تفاوت کابل vga با hdmi و dvi

رفع مشکل قفل شدن ورد

نحوه اتصال موس وایرلس بدون دانگل

icdl چیست و کاربرد های مدرک icdl

تایپر چیست و تایپر یعنی چه و چگونه تایپر شویم؟

آموزش ساخت جدول در اکسل - Table در اکسل

رسم نمودار در ورد - درج و ایجاد تغییرات در انواع نمودار های ورد

نیم فاصله چیست - درج نیم فاصله در ورد

ذخیره خودکار در ورد - auto save در word

رفع مشکل به هم ریختگی متن در ورد - فارسی و انگلیسی

آموزش تبدیل فایل ورد به پی دی اف - تبدیل word به pdf

چرخش متن در ورد - عمودی کردن نوشته در ورد

سربرگ در ورد (Header) تنضیمات و تغییر هدر در ورد

هایپرلینک در ورد (Hyperlink) + بوک مارک در ورد

درج علامت تیک در ورد - چک باکس در ورد

جستجو متن در ورد | replace و find در ورد | سرچ در ورد

فاصله خطوط در ورد word

ساده ترین روش فارسی کردن شماره صفحات در ورد

افزودن کادر و حاشیه در ورد و نحوه حذف آن

آموزش درج واترمارک در ورد + حذف + فیلم آموزش

آموزش حذف صفحات در ورد + پاک کردن صفحه خالی و اضافی

چگونه فایل ورد را ذخیره کنیم - ذخیره فایل ورد به دیگر نسخه ها - ذخیره اتوماتیک در ورد

چگونه در اکسل بنویسیم - آموزش تایپ فارسی در اکسل + فیلم

زبان html چیست