آزمون آنلاین فنی حرفه ای توسط ما در این مقاله جهت آشنایی با سوالات تستی و آماده سازی هرچه بهتر و بیشتر کارآموزان طراحی شده است و این امکان برای کارآموزان دیگر آموزشگاه ها نیز فراهم آورده است تا بتوانند با نمونه سوالات آزمون انلاین فنی و حرفه ای بهتر آشنا شده و مدرک خود را دریافت نمایند. حتما مدنظر داشته باشند که با توجه به آزمون های متعدد و تعداد سوالات بالا، امکان دارد اشتباهاتی هم در پاسخ ها باشد اما این موضوع در کل آزمون ها بیش از ۵ درصد سهم ندارد. همچنین بانک سوالات آزمون آنلاین و کتبی فنی حرفه ای در ادامه مقاله موجود است.

مرجع نمونه سوالات فنی و حرفه ای

نمونه سوالات فنی حرفه ای

۱.کتاب نمونه سوالات ICDL درجه دو فنی و حرفه ای

۲. کتاب نمونه سوالات ICDL درجه یک فنی حرفه ای با جواب

۳. کتاب نمونه سوالات تستی حسابداری مقدماتی ، حسابداری تکمیلی، رایانه کار حسابداری مالی، حقوق و دستمزد، صنعتی درجه دو ویژه دیپلم کاردانش و فنی و حرفه ای رشته حسابداری

۴.نمونه سوالات کمک حسابدار

۵.کتاب نمونه سوالات تستی راهنمای عمومی گردشگری، راهنمای طبیعت گردی، راهنمای موزه ، راهنمای محلی ، راهنمای فرهنگی و سلامت ویژه دیپلم کاردانش و فنی و حرفه ای رشته گردشگری

۶.کتاب نمونه سوالات تستی کاربر رایانه، طراح گرافیک رایانه ای، ایندیزاین، فتوشاپ، کورل، فری هند، ایلاستریتور ویژه دیپلم کاردانش و فنی و حرفه ای رشته تصویر سازی دیجیتالی، دیپلم گرافیک و تصویر سازی رایانه ای

۷.نمونه سوالات آزمون آنلاین icdl فنی حرفه ای

۸.نمونه سوالات تستی ویندوز ، ورد ، اینترنت ، اکسل ، پاورپوینت ، اکسس ، مبانی با جواب فنی حرفه ای

۹.آزمون های تستی و کتبی فنی و حرفه ای در ادوار گذشته

۱۰.نمونه سوالات آزمون آنلاین حسابداری مقدماتی فنی حرفه ای

۱۱.نمونه سوالات تستی حسابداری فنی و حرفه ای

۱۲.نمونه سوالات تستی آرایش و پیرایش زنانه ۱۳.فنی و حرفه ای و آرایش و پیرایش مردانه فنی حرفه ای

۱۴.نمونه سوالات آنلاین عکاسی فنی و حرفه ای و نمونه سوال عکاسی دیجیتال

۱۵.نمونه سوالات تستی خیاطی فنی و حرفه ای و آزمون آنلاین خیاطی نازک دوزی

۱۶.نمونه سوالات اتوکد فنی و حرفه ای و آزمون آنلاین رایگان اتوکد معماری

۱۷.نمونه سوالات فنی و حرفه ای برق ساختمان و آزمون آنلاین سوالات برق کار ساختمان

 

آزمون آنلاین مهارت های هفتگانه Idcl

 

اطلاع دقیق از زمان، مکان و هزینه آزمون فنی حرفه ای ICDL دغدغه بسیاری از کار آموزان گرامی است. به همین دلیل ما آزمون آنلاین icdl فوق را طراحی و بصورت رایگان در اختیار کارآموزان و علاقمندان قرار داده ایم. 

اگر چیزی در مورد ICDL نمی دانید حتما مقاله ICDL چیست را مطالعه نمایید.

تمام کارآموزان پس از گذراندن کلاس ICDL می توانند به راحتی برای کسب نمره بالا ۵۰٪ از ۱۰۰٪ در آزمون ICDL فنی حرفه ای شرکت کرده و به منظور دریافت مدرک فنی حرفه ای اقدام نمایند.

البته آزمون آنلاین بالا تنها یک آزمون آمادگی برای شرکت در آزمون فنی و حرفه ای می باشد و کلید ورود به این آزمون نیست.

پیش نیاز شرکت در آزمون ICDL فنی حرفه ای ارائه مدارک زیر به منظور ثبت نام در آزمون می باشد:

 

۱.تکمیل فرم پرتال ویژه ثبت نام در آزمون ICDL فنی حرفه ای

 

۲.ارائه ۱ قطعه عکس ۴*۳

 

۳.ارائه کپی کارت ملی

 

۴.پرداخت هزینه ۴۰۰۰۰ تومان

 

۵.ارائه فیش تسویه حساب

 

آزمون آنلاین اتوکد فنی حرفه ای

 

ما آزمون اتوکد فنی و حرفه ای را برای شما تهیه کرده ایم. کمی پایین تر می توانید اقدام به شرکت در آزمون آنلاین اتوکد نمایید.

این آزمون نیز دقیقا مثل آزمون های فنی و حرفه ای ۴۰ سوال دارد و اگه شما بتوانید به ۲۰ تا از آن جواب درست بدهید در آزمون های دیگر اتوکد هم قبول خواهید شد.

لذا شما می توانید بی نهایت در آزمون اتوکد ما شرکت کنید و در پایان آزمون گزینه های درست و غلط خود را مشاهده فرمایید.

 

آزمون آنلاین کامپیوتر فنی و حرفه ای

 

مدرک آزمون ICDL، جز مدارکی به شمار می رود که در صورت داشتن آن در رزومه خود می توانید راه خود را به خیلی از نهاد ها باز کنید. داشتن این مدرک کار استخدام شما در بیشتر موسسات دولتی و خصوصی را راحت تر می‌ کند.

این آزمون در ابتدا در اروپا و در کشور فنلاند برگزار می‌ شد و ECDL، مخفف عبارت European Computer Driving License بود و با گذشت زمان تبدیل به یک آزمون جهانی برای سنجش مهارت افراد در کار با کامپیوتر شد و به International Computer Driving License تغییر کرد.

اولین بار، این آزمون در تاریخ یازدهم بهمن ماه سال ۱۳۸۳ در ایران برگزار شد و برگزاری این آزمون تاکنون ادامه یافته است.

 

مرجع نمونه سوالات فنی و حرفه ای

 

تمامی سوالات این مقاله بر اساس استاندارد فنی و حرفه ای طراحی شده است‌. همه آزمون ها به صورت چهار گزینه ای است. در پایان آزمون نمره خود از ۱۰۰ را مشاهده می‌ کنید. کسانی که بتوانند نمره قبولی بالای ۵۰ دریافت کنند در آزمون عملی رشته خود می توانند شرکت نمایند‌. افرادی که نمره زیر ۵۰ را دریافت می‌ نمایند مجدد در آزمون های کتبی فنی و حرفه ای شرکت کنند تا بتوانند در آزمون کتبی نمره قبولی لازم را کسب نمایند.

این سوالات به شما کمک می کند تا در اولین آزمون کتبی خود بتوانید نمره قبولی لازم را کسب نمایید. تمامی سوالات پرتکرار در رشته های مختلف در این مقاله آورده شده، تنها کافیست در تمامی آزمو‌ن های رشته مد نظر خود شرکت کنید تا با تمامی سوالات آشنایی پیدا کنید‌.

در پایان هر آزمون شما با مشاهده عملکرد خود می توانید روی بازنگری سوالات کلیک کنید و نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنید اگر سوالی را اشتباه پاسخ داده باشید جواب نادرست به رنگ قرمز و جواب درست سوال با رنگ سبز نمایش داده می شود‌. شما می توانید با مطالعه دوباره سوالات دانش و مهارت ورزی خود را ارتقا دهید‌.

 

اعلام نتایج آزمون آنلاین فنی حرفه ای ۱۴۰۰

 

آزمون های فنی حرفه ای در ۹ مرحله متفاوت برگزار می شود و پس از برگزاری هر مرحله از آزمون باید زمانی برای تصحیح کردن برگه های امتحانی متقاضی ها صرف بشود، به همین خاطر زمان اعلام نتایج هر مرحله از آزمون فنی حرفه ای بستگی به تاریخ برگزاری امتحان دارد، ولی معمولا ۱۰ یا ۱۵ روز بعد از اینکه آزمون های فنی حرفه ای برگزار می شود، نتایج آزمون های فنی حرفه ای هم اعلام می شود.

این نتایج در سایت portaltvto.com منتشر می شود و افرادی که در آزمون های فنی حرفه ای ۱۴۰۰ شرکت کردند، باید در زمان اعلام نتایج آزمون های فنی حرفه ای به این سایت مراجعه کنند و نتیجه امتحان خود را مشاهده نمایند.

در جدول زیر زمان برگزاری تمامی مراحل مربوط به آزمون های فنی حرفه ای و زمان اعلام نتایج آزمون فنی حرفه ای در هر مرحله در سال گذشته را برای شما آوردیم. همانطور که مشخص می باشد هر مرحله از آزمون های فنی حرفه ای هر یک ماه یک بار برگزار می شود و تاریخ اعلام نتایج آن ها هم معمولا کمتر از ۱۰ روز یا نزدیک ۱۰ روزه و داوطلبان نباید زیاد منتظر اعلام نتایج آزمون فنی حرفه ای بمانند! تقریبا در سال های مختلف، زمان برگزاری آزمون مشابه سال های قبلی است.

 

 

نحوه مشاهده اعلام نتایج آزمون آنلاین فنی و حرفه ای ۱۴۰۰

 

  • برای دریافت کارنامه فنی و حرفه ای ۱۴۰۰، متقاضی باید به پورتال جامع آموزش فنی و حرفه ای مراجعه کرده و با استفاده از لیست ارائه شده، گزینه اعلام نتایج آزمون ها را انتخاب نماید.

 

  • بخش آزمون های آنلاین فنی و حرفه ای را یافته و سپس بر روی گزینه " مشاهده " کلیک کنید.

 

  • نام استان هایی که نتایج آزمون آنلاین فنی و حرفه ای آن ها اعلام شده در این بخش مشخص می شود. در صورت مشاهده نام استان خود می توانید اطلاعات گفته شده را وارد نموده و گزینه نمایش نتیجه را انتخاب کنید.

 

  • کارشناسان سامانه مشاوره هیوا قادرند مهارت آموختگان را در دریافت نتایج آزمون های آنلاین فنی و حرفه ای یاری کرده و جواب را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا در اختیار آن ها قرار دهد.

 

 

 

اطلاع از نتایج آزمون فنی حرفه ای آنلاین

 

بعد از آنکه شخص داوطلب از زمان برگزاری آزمون های فنی و حرفه ای مطلع گشت و در آن شرکت کرد می تواند با مراجعه مجدد به سایت سازمان فنی و حرفه ای، تاریخ اعلام نتایج آزمون خود را مشاهده نماید. معمولا بین زمان برگزاری آزمون تا اعلام جواب آن حدود ۱۰ الی ۱۵ روز زمان نیاز است تا فرآیند تصحیح آزمون به درستی سپری گردد.

تاریخ اعلام نتایج آزمون های هماهنگ، ادواری و آنلاین فنی و حرفه ای ۱۴۰۰ با توجه به زمان برگزاری هر آزمون، در پورتال جامع آموزش فنی و حرفه ای کشور منتشر می شود. پس نتیجه تمامی آزمون ها در یک روز اعلام نشده و این امر بستگی به نوع آزمونی دارد که متقاضی در آن شرکت کرده است. بر این اساس پس از گذشت دو هفته از زمان برگزاری آزمون با مراجعه مجدد به سامانه سازمان فنی و حرفه ای می تواند از نتیجه پذیرش خود مطلع شود.

سایت سازمان فنی و حرفه ای کشور از قسمت های مختلفی تشکیل شده که یکی از مهم ترین بخش های آن به ارائه زمان اعلام نتایج انواع آزمون های هماهنگ، ادواری و آنلاین فنی و حرفه ای اختصاص یافته است. در ادامه مقاله قصد داریم نحوه ورود به بخش اعلام نتایج سازمان فنی و حرفه ای ۱۴۰۰ را ارائه داده و زمان دریافت کارنامه هر آزمون را شرح دهیم.

سوالات متداول

 

 

1- تاریخ اعلام نتایج آزمون های آنلاین فنی و حرفه ای چه زمانی است ؟

 

 جزئیات مربوط به آزمون های فنی و حرفه ای معمولا بوسیله آموزشگاه ها اعلام شده که در متن مقاله به آن اشاره شده است.

 

 

2- نحوه مشاهده نتایج آزمون های آنلاین فنی و حرفه ای به چه صورت است؟

 

 به منظور مشاهده نتیجه آموزن های آنلاین فنی و حرفه ای می توانید از راهنمای تصویری داخل متن مقاله استفاده کنید.

 

 

3- حداقل نمره قبولی در آزمون های آنلاین فنی و حرفه ای چه نمره ای است؟

 

حداقل نمره قبولی در مرحله اول آزمون های فنی و حرفه ای 50 بوده که اطلاعات تکمیلی آن در متن مقاله گفته شده است.

جمع بندی:

در آخر مقاله شما می توانید به منظور مشاهده نتایح اتوکد فنی حرفه ای مراجعه کنید. همچنین برای دانلود رایگان سوالات سازمان فنی و حرفه ای با پاسخ به پایان مقاله مراجعه کنید. ما در این مقاله سعی کردیم نمونه سوالات آزمون های فنی حرفه ای و کتاب آزمون فنی حرفه ای را قرار دهیم.

برای دریافت اطلاعات بیش تر می توانید مقاله های مدرک فنی و حرفه ای و استعلام مدرک فنی حرفه ای را نیز مطالعه کنید. 

مقالات مرتبط

سرچ در اکسل

محاسبه درصد در اکسل

تبدیل پی دی اف به اکسل

اضافه کردن سطر و ستون در اکسل

افزایش سرعت اینترنت کامپیوتر

کاهش حجم پاورپوینت

قرار دادن ویدیو در پاورپوینت

قفل کردن اکسل

تابع choose در اکسل

تبدیل عدد به حروف در اکسل

تبدیل تاریخ شمسی به میلادی در اکسل

تبدیل پاورپوینت به پی دی اف

لیست دوره های فنی حرفه ای تهران

بالا نیامدن ویندوز 10

شورت کات چیست

فعال کردن کیبورد مجازی ویندوز

فارسی ساز ویندوز 10

مدرک فنی حرفه ای

تبدیل پاورپوینت به فیلم

پاورپوینت چیست

نحوه کرک کردن نرم افزار

کمبو لیست چیست؟

مبانی کامپیوتر چیست - مبانی کامپیوتر icdl

مشکل نصب نشدن گیم لوپ

تفاوت کابل vga با hdmi و dvi

رفع مشکل قفل شدن ورد

نحوه اتصال موس وایرلس بدون دانگل

آزمون آنلاین icdl

icdl چیست و کاربرد های مدرک icdl

تایپر چیست و تایپر یعنی چه و چگونه تایپر شویم؟

آموزش ساخت جدول در اکسل - Table در اکسل

رسم نمودار در ورد - درج و ایجاد تغییرات در انواع نمودار های ورد

نیم فاصله چیست - درج نیم فاصله در ورد

ذخیره خودکار در ورد - auto save در word

رفع مشکل به هم ریختگی متن در ورد - فارسی و انگلیسی

آموزش تبدیل فایل ورد به پی دی اف - تبدیل word به pdf

چرخش متن در ورد - عمودی کردن نوشته در ورد

سربرگ در ورد (Header) تنضیمات و تغییر هدر در ورد

هایپرلینک در ورد (Hyperlink) + بوک مارک در ورد

درج علامت تیک در ورد - چک باکس در ورد

جستجو متن در ورد | replace و find در ورد | سرچ در ورد

فاصله خطوط در ورد word

ساده ترین روش فارسی کردن شماره صفحات در ورد

افزودن کادر و حاشیه در ورد و نحوه حذف آن

آموزش درج واترمارک در ورد + حذف + فیلم آموزش

آموزش حذف صفحات در ورد + پاک کردن صفحه خالی و اضافی

چگونه فایل ورد را ذخیره کنیم - ذخیره فایل ورد به دیگر نسخه ها - ذخیره اتوماتیک در ورد

چگونه در اکسل بنویسیم - آموزش تایپ فارسی در اکسل + فیلم

زبان html چیست

ایران مهارت

کش چیست و به چه دردی می خورد؟

انواع کارت گرافیک

اولین کامپیوتر جهان

چگونه مشخصات کامپیوتر را بفهمیم؟

استعلام مدرک فنی حرفه ای

مدرک فنی حرفه ای

رم چیست؟

CPU چیست؟

تفاوت کابل vga با hdmi و dvi