Icdl یک کلمه بسیار آشنا است اگر دنبال استخدام در یک اداره یا ارگان دولتی یا خصوصی باشید. این کلمه کوتاه شده عبارت International Computer Driving License می‌باشد که نشان از داشتن مهارت های هفت گانه استفاده از کامپیوتر است. در واقع مهارت های ICDL حداقل دانشی است که به صورت بین المللی و استاندارد ارائه شده است تا افراد بتوانند از کامپیوتر استفاده کنند.

واضحه که یادگیری مهارت های عمومی کامپیوتر از واجبات زندگی کردن توی قرن 21 هست. ضمن اینکه یکی از شروط استخدام توی هر شرکتی، درواقع یادگیری همین مهارت های هفتگانه کامپیوتر هست، علاوه بر اون یادگیری اون توی زندگی روزمره هم بسیار کاربردی هست.

اما چطور اقدام به یادگیری icdl کنم؟

خیلی ساده می توانید روی لینک زیر کلیک کنید و اقدام به یادگیری icdl درجه 1 به صورت رایگان و سپس در صورت علاقه اقدام به یادگیری icdl درجه 2 به صورت پولی نمایید.

علاوه بر اون می توانید در سایت عضو شوید و اقدام به شرکت در آزمون رایگان مهارت های icdl کنید.

سال ۱۹۹۵ میلادی یک تیم ویژه از گروه حرفه ای انفورماتیک اروپا تشکیل شد که برای این که سطح مهارت های فن اوری اطلاعات و آی تی را در اروپا ارتقا دهد روشی را ابداع کرد.

این روش با برگزاری آزمون در کشور فنلاند شروع شد و کسانی که موفق به کسب نمره قبولی در این ازمون می‌شدند گواهینامه ECDL را دریافت می‌کردند که در اروپا به رسمیت شناخته می‌شد.

همچنین بخوانید: تایپر کیست 

ICDL نسخه ارتقا یافته ECDL از یک گواهینامه اروپایی به یک گواهینامه جهانی است که توانایی دارندگان آن را در کار با کامپیوتر تایید می‌کند.

در ایران این ازمون ها از تاریخ یازدهم بهمن ماه سال ۸۳ شروع به برگزاری کردند و برگزاری این آزمون ها تا کنون ادامه پیدا کرده است.

اگر می‌خواهید در یکی از ازمون های ای سی دی ال شرکت کنید باید هفت دوره را پشت سر بگذارید. شرکت در این ازمون ها هیچ ربطی به سوابق، جنسیت، تحصیلات و یا حتی سن و سان ندارد  و هر کسی می‌تواند در این ازمون ها شرکت کند.

icdl مخفف چیست

همان طور که اشاره شد ای سی دی ال مخفف  International Computer Driving License میباشد که معنی آن گواهینامه بین المللی کار با کامپیوتر میباشد.

همان طور که میدانید کا با کامپیوتر بسیار گسترده میباشد و تنها محدود به یک یا دو مهارت نیست به همین دلیل در آموزش ای سی دی ال مهارت های هفتگانه تدریس میشود و شما میتوانید کاربردی ترین مهارت هایی که برای کار با کامپیوتر نیاز است بدانید را یاد بگیرید.

شما با یک سرچ ساده برای Icdl چیست ویکی پدیا متوجه میشوید که در انتهای یادگیری این مهارت ها یک گواهینامه بین المللی کاربری کامپیوتر اعطا میشود که این گواهینامه با ecdl متفاوت خواهد بود که یک گواهینامه اروپایی میباشد و توسط بنیاد icdl اعطا میشود و به منزله آن میباشد که کسانی ک این دوره را گذارنده اند توانسته اند مهارت های مقدماتی کار با کامپیوتر را یاد بگیرند.

مهارت های هفتگانه icdl چیست

وقتی پرسیده میشود icdl چیست اولین مطلبی که به شما توضیح داده میشود این است که شما میتوانید مهارت های هفتگانه کار با نرم افزار های کاربردی  کامپیوتر را یاد بگیرید. حالا سوالی که مطرح میشود این است که این مهارت های هفتگانه icdl چیست و یادگیری آن ها چه کاربردی دارد؟

این مهارت های هفتگانه عبارتند از:

  • آموزش مبانی کامپیوتر

در این بخش مبانی کامپیوتر، آشنایی با نرم افزار های کاربردی و سخت افزار های اصلی کامپیوتر آشنایی با شبکه های اطلاعاتی  و به طور کلی اساس کار با کامپیوتر به شما توضیح داده میشود.

  • آموزش ویندوز

در این بخش از مهارت های هفتگانه icdl شما کار با بخش های مختلف ویندوز های متفاوت را یاد میگیرید. همان طور که میدانید ویندوز از محبوب ترین سیستم عامل ها میباشد که شما با یادگیری این مهارت میتوانید کار با بخش ها و فایل های متفاوت ویندوز را آموزش ببینید و اصول کار در ویندوز های مختلف را یاد بگیرید.

  • آموزش ورد

ورد یکی از محبوب ترین نرم افزار های واژه پرداز میباشد که توسط ماکروسافت آفیس ارائه شده است. در این بخش شما میتوانید نحوه درست تایپ کردن و تنظیم اسناد متنی را یاد بگیرید.

  • آموزش اکسل

اکسل نیز توسط آفیس ارائه شده است و یکی از بهترین نرم افزار های حسابداری نیز به شمار میرود. البته این نرم افزار کاربرد های دیگر نیز دارد و افراد میتوانند برای انجام امور اداری کار با آن را یاد بگیرند. با استفاده از نرم افزار اکسل میتوان محاسبات عددی، حسابرسی و کار با فرمول های ریاضی را به شکل تخصصی تر انجام داد.

  • آموزش اکسس

اکسس از نرم افزار هایی میباشد که از آن برای مدیریت پایگاه داده استفاده میشود و میتوان با استفاده از آن اطلاعات را منظم تر در پایگاه داده ثبت کرد. از مهمترین کاربرد های نرم افزار اکسس مدیریت پایگاه داده، ساخت کوئری و ایجاد پرسشنامه است.

  • آموزش پاورپوینت

نرم افزار های پاورپوینت یکی از نرم افزار هایی است که تقریبا تمام محصلین حداقل یک بار مجبور به استفاده از آن شده اند. با استفاده از پاورپوینت میتوان ارائه مطالب را به شکل حرفه ای تر انجام داد و از ساخت اسلاید و ایجاد افکت ها در این اسلاید ها برای ارائه مطالب استفاده کرد.

  • آموزش اینترنت

در این بخش از مهارت های هفتگانه ای سی دی ال شما یاد میگیرید که چگونه در بستر اینترنت جستجو انجام دهید و دقیقا به هرآنچه نیاز دارید دسترسی پیدا کنید. در این بخش شما کار با مرورگر های مختلف را یاد میگیرد و نحوه تنظیمات در این مرورگر ها به شما آموزش داده میشود.

5 دلیل یادگیری icdl

  1. اگر به دنبال کار هستید و میخواهید در دفاتر دولتی و یا خصوصی به عنوان منشی و یا مسئول دفتر فعالیت کنید یادگیری icdl  برای شما بسایر مفید خواهد بود.
  2. امروزه به دلیل گسترش تکنولوژی حتی برای خرید کردن از میوه فروشی دیگر نیازی ندارید که وقت زیادی را صرف رفتن به فروشگاه کنیدو میتوانید به راحتی از طریق اینترنت مایحتاج خود را فراهم کنید، به همین دلیل بلد بودن نحوه کار با کامپیوتر و اینترنت و یادگیری مهارت های هفتگانه کامپیوتر تاثیر بسزایی بر شما خواهد داشت.
  3. حتی اگر بخواهید یک نامه و یا یک پروژه تحقیق را برای دانشگاه خود و یا شرکت دیگری بنویسید و ارسال کنید نیز نیاز به یادگیری icdl  خواهید داشت چرا که نامه نگاری با استفاده از نرم افزار ورد انجام پذیر است که شما بدون یادگیری آن و دانستن نحوه کار با این نرم افزار قادر به نوشتن نامه اداری خود نخواهید بود.
  4. با یادگیری icdl حتی در خانه میتوانید درآمد زایی کنید، با نوشتن مقالات در نرم افزار ورد و همینطور ساخت ارائه با استفاده از نرم افزار پاورپوینت برای دانشجویان میتوانید از این راه کسب درآمد داشته باشید.
  5. داشتن مدرک icdl  و یادگیری icdl  یکی از مزایا برای استخدام می باشد، یعنی اگر شما بخواهید داخل یک شرکت معتبر استخدام شوید بلد بودن icdl  و همینطور مدرک آن میتواند برای شما مزایا محصوب شده و باعث افزایش حقوق و درآمد شما گردد.

مطالعه بیشتر : نمونه سوالات icdl استخدامی pdf

مدرک icdl چیست

داشتن مدرک icdl جزو الزامات استخدام در ایران محسوب می‌شود. سونالی که مطرح میشود این است که مدرک ای سی دی ال چیست و چه کاربردی در ایران دارد. مدرک icdl فنی حرفه ای قابلیت ترجمه دارد و دارای اعتبار بین المللی است.

بعضی از آموزشگاه ها ادعا میکنند در قبال آموزش مباحث کار با کامپیوتر مدرک icdl فنی و حرفه ای اعطا میکنند اما متاسفانه گاهی این مدارک فاقد اعتبار هستند.

شما باید آموزشگاهی را برای یادگیری ای سی دی ال انتخاب کنید که مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای را به شما اعطا کند و از اعتبار آن مطمئن باشید.

شما میتوانید برای استعلام مدرک فنی و حرفه ای به صفحه استعلام گواهینامه فنی حرفه ای مراجعه کنید و در این صفحه اطلاعات جامعی درباره مدارک معتبر فنی و حرفه ای به دست آورید.

 مواردی که در ازمون icdl مورد بررسی قرار می‌گیرند عبارتند از:

۱ – آشنایی با مفاهیم پایه ای و اولیه ای تی و فناوری ارتباطات.

۲ – آشنایی با مفاهیم پایه ای ویندوز

۳ – آشنایی با مفاهیم پایه ای نرم افزار Microsoft Office Word  --- ورد چیست

۴- آشنایی با مفاهیم پایه ای نرم افزار Microsoft Office Excel  --- اکسل چیست

۵ – آشنایی با مفاهیم پایه ای نرم افزار Microsoft Office Access

۶ – آشنایی با مفاهیم پایه ای نرم افزار Microsoft Office Power Point

۷ – توانایی استفاده از اینترنت، پست الکترونیک، ایمیل  و ...

خوب است بدانید که مدرک آی سی دی ال فقط یک سطح ندارد و دارای یک سطح پایه ای، یک سطح متوسط و یک سطح پیشرفته است.

در سطح پایه ای ICDL شما ملزومات اولیه کامپیوتر ، ملزومات آنلاین ، پردازش متن ، جدول ها و کار با اکسل و تئوری کار با کامپیوتر ، در سطح متوسط پرزنتیشن و استفاده از پاور پوینت ، دسترسی به پایگاه های داده و اکسس ، امنیت فناوری اطلاعات و آی تی، همکاری آنلاین، ادیت تصاویر، ادیت وب، برنامه ریزی پروژه، طراحی دو بعدی به کمک رایانه، استفاده از وب سایت ها و سیستم های اطلاعاتی، بازاریابی دیجیتال و در سطح پیشرفته پردازش متن پیشرفته، جدول های پیشرفته، پایگاه داده های پیشرفته و ارائه تصویری پیشرفته را خواهید آموخت.

اگر میخواهید سطح آموخته های خود را در مورد مهارت های هفتگانه کامپیوتر بسنجید و بیشتر با نمونه سوالات icdl فنی و حرفه ای آشنا شوید میتوانید به صفحه آزمون آنلاین icdl مراجعه کنید و سطح مهارت های خود را بسنجید. 

تعریف جوامع از سواد در طول زمان تغییر کرده است. این روز ها تنها توانایی خواندن و نوشتن به معنی با سواد بودن نیست. در دنیای امروز داشتن مهارت های کار کردن با کامپیوتر جزو الزامات محسوب می‌شود. داشتن مدرک ای سی دی ال به این معنی است که شما تمام مهارت های هفت گانه استفاده از کامپیوتر را به خوبی کسب کرده اید.

در واقع اولین مزیت داشتن مدرک ICDL این است که این مدرک به معنی دانش شما می‌باشد.

علاوه بر این داشتن مدرک ICDL فرصت های شغلی بسیار متنوعی را به شما می‌دهد و حتی در مشاغلی که کار شما به طور مستقیم با مهارت های هفتگانه در ارتباط نیست هم داشتن این مدرک یک رزومه خوب برای شما محسوب می‌شود.

همچنین بخوانید: نرم افزار های آفیس کدامند

مدرک icdl به چه دردی میخوره

حالا که متوجه شدید مدرک icdl چیست سوالی که ممکن است در ذهن تان شکل گرفته باشد این است که مدرک icdl به چه دردی میخوره و  داشتن این مدرک چه مزایایی به همراه دارد؟

در واقع گرفتن مدرک icdl یکی از امتیازات مثبت برای استخدام شدن در ایران به شمار میرود. اگر شما میخواهید مشغول به امور اداری شوید باید کار با کامپیوتر را صفر تا صد بلد باشید و داشتن مدرک بین المللی فنی و حرفه ای icdl به شما کمک میکند راحت تر سمت شغلی به دست آورید.

امروزه داشتن مدرک ای سی دی ال برای استخدام شدن و ورود به بازار کار یک امتیاز مثبت محسوب میشود و اگر شما بتوانید ای مدرک را از سازمان فنی و حرفه ای دریافت کنید شانس بیشتری برای استخدام شدن خواهید داشت.

مزایای دریافت مدرک بین‌المللی ICDL

مزایای دریافت مدرک بین‌المللی ICDL در ایران به شرح زیر میباشد:

  • این مدرک را میتوان در ادارات و سازمان ها داخلی و خارجی ارائه داد.
  • با استفاده از این مدرک میتوان ارتقا شغلی گرفت.
  • شانس استخدام شدن با داشتن این مدرک در ادارات ایران بیشتر است نسبت به فردی که این مدرک را ندارد.
  • شما با یادگیری مهارت های این دوره میتوانید صفر تا صد کار با کامپیوتر را یاد بگیرید.
  • این دوره یک سکو پرش برای یادگیی سایر مهارت های IT میباشد.

مدت اعتبار مدرک icdl

یکی از سوالات مطرح شده در این دوره آموزشی این است که مدت اعتبار مدرک icdl چقدر است؟ در واقع اعتبار این مدرک به صورت دائمی میباشد و وقتی شما موفق به دریافت این مدرک میشوید نیاز نیست برای تمدید اعتبار آن مانند آزمون آیلتس مجدد آزمون دهید. 

در واقع یکی از مهمترین مزایای مدرک icdl در ایران اعتبار دائمی آن میباشد و شما میتوانید با دریافت این مدرک برای همیشه از امتیازات آن در ایران و خارج از کشور بهره مند شوید.

تفاوت icdl درجه 1 و 2

تا چند سال پیش ازمون ای سی دی ال در ایران در دو درجه برگزار می‌شد ولی در حال حاضر این آزمون به طور کلی برگزار می‌گردد.

می‌توانید حدس بزنید که تفاوت اصلی ازمون های درجه یک و درجه دو در سرفصل های آزمون بود. متقاضی شرکت در آزمون آی سی دی ال می‌بایست ابتدا آزمون درجه دوم را با قبولی پشت سر بگذارد تا بعد بتواند در آزمون درجه اول شرکت کند.

معرفی icdl درجه 2

همان طور که گفته شد آزمون ای سی دی ال درجه ۲ زود تر از آزمون آی سی دی ال درجه ۱ برگزار می‌شد و مباحث مقدماتی تری را شامل می‌شد. به طور کلی سر فصل های آزمون ICDL درجه دو شامل موارد زیر بود:

  • مبانی کامپیوتر
  • ویندوز
  • اینترنت

 

معرفی icdl درجه یک

ICDL درجه یک چهار مهارت دیگر را شامل می‌شد که در واقع نرم افزار های Microsoft Office بودند یعنی:

کلاس ها، دوره ها و آزمون های ICDL که در حال حاضر هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری برگزار می‌شوند، هر دو بخش مهارت های ازمون را شامل می‌شوند.

شما می‌توانید هر یک از این مهارت ها را به صورت جداگانه آزمون دهید و یا به صورت هم زمان. آموزشگاه های بسیار زیادی در تهران و سایر شهر های ایران دوره های ICDL و همچنین آزمون های آن را برگزار می‌کنند.

البته همان طور که گفته شد برای شرکت در آزمون ICDL نیاز به رزومه و سابقه خاصی ندارید و با مطالعه شخصی و یا به صورت خود آموز نیز می‌توانید مهارت های ICDL را کسب کرده و فقط در آزمون شرکت کنید.

پیش تر نیز در مقاله ذکر کردیم که مدرک ICDL فنی حرفه ای اعتبار بین المللی دارد. بنابراین در صورتی که بخواهید از مدرک خود در کشور های دیگر و برای ارسال رزومه به خارج از کشور استفاده کنید، باید مدرک فنی حرفه ای را کسب نمایید.

به این منظور می‌بایست با کمک یکی از آموزشگاه های ICDL در آزمون فنی حرفه ای ثبت نام کنید. دقت کنید که آموزشگاه فنی و حرفه ای آریا تهران برگذار کننده دوره های icdl همراه با ارائه مدرک فنی و حرفه ای معتبر و قالب ترجمه در کشور های دیگر می باشد. از اینرو شما می توانید با مراجعه به لینک دوره icdl برای ثبت نام اقدام نمایید.

دوره icdl چیست

یکی از راه هایی که میتوانید ای سی دی ال یاد بگیرید و به سطح حرفه ای در این مورد دست یابید این است که در دوره icdl آموزشگاه های مختلف شرکت کنید. دوره icdl چیست؟ 

در واقع دوره icdl یک کلاس حضوری و یا مجازی میباشد که میتوانید از طریق آن از تخصص برترین اساتید icdl بهره مند شوید. دوره icdl در تله تیچرز هم به صورت حضوری و هم مجازی برگزار میشود و شما میتوانید از مزایای برگزاری این دوره بیشتر نسبت به فیلم های آموزشی بهره مند شوید.

در این حوزه آموزشگاه آریا تهران یکی از برترین برگزارکننده های دوره icdl در تهران است که شما میتوانید در کلاس های این آموزشگاه شرکت کنید و مدرک فنی و حرفه ای icdl نیز دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه دوره icdl مراجعه کنید.

البته اگر مشتاق شرکت در دوره های حضوری برای دریافت آموزش ها و مدرک icdl نیستید مشکلی نیست. خود آموزشگاه آنلاین تله تیچرز اقدام به ارائه آموزش های icdl همراه با آزمون می کند.

بازار کار icdl در ایران

یکی از مهمترین مسائلی که باید برای یادگیری icdl بدانید این است که وضعیت بازار کار مهارت های هفتگانه icdl چیست و آیا با یادگیری این مهارت های هفتگانه میتوان در ایران و کشور های خارجی کسب درآمد داشت یا نه.

بازار کار icdl در ایران باتوجه به آن که کارهای اداری و شرکتی و همچنین سایر اصناف به سمت الکترونیکی انجام شدن پیش میروند رو به توسعه است و در صورتی که شما بتوانید به مهارت های هفتگانه کامپیوتر تسلط یابید میتوانید به سرعت جذب بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشید.

اگر میخواهید بدون هیچ پیش نیازی مهارت های هفتگانه کامپیوتر را یاد بگیرید و به کسب  درآمد از مهارت های خود بپردازید یادگیری icdl از سایت تخصصی تله تیچرز به شما پیشنهاد میشود.

شما با یادگیری icdl میتوانید در حوزه های انجام کار های اداری و حسابداری مقدماتی ورود پیدا کنید و درآمدزایی داشته باشید. دیگه امروزه کمتر کسب هست که بپرسه مدرک کامپیوتر به چه دردی میخوره زیرا در ایران هم مانند سایر کشور های در حال توسعه و پیشرفته بسیاری از امور به صورت کامپیوتری انجام میشود و داشتن مدرک کامپیوتر یا همان مدرک icdl سبب میشود افراد سریع تر اشتغال یابند و نسبت به سایر افرادی که قصد استخدام شدن دارند امتیاز برتری داشته باشند.

آزمون icdl چیست

تا اینجای مقاله متوجه شدید که icdl چیست و چه کاربردی دارد اما سوالی که مطرح میشود این است که برای دریافت مدرک icdl بایید چه مراحلی طی شود  چطور اقدام به دریافت مدرک فنی حرفه ای icdl کرد؟

برای دریافت مدرک فنی حرفه ای icdl باید در آزمون icdl شرکت کنید. در صورتی که در آزمون icdl بتوانید نمره قبولی را کسب کنید موفق به اخذ مدرک فنی حرفه ای خواهید شد. در پاسخ به سوالی آزمون icdl چیست باید بگوییم این آزمون در دو بخش تئوری و عملی برگزار میشود. ابتدا آزمون تئوری برگزار میشود و در صورتی که در این آزمون بتوانید به نصف سوالات حداقل پاسخ صحیح بدهید نمره قبولی را کسب خواهید کرد و برای ادامه آزمون icdl  میتوانید به بخش عملی راه یابید.

در آزمون عملی icdl نیز در صورتی که بتوانید نصف سوالات را حل کنید نمره قبولی را کسب خواهید کرد و مدرک icdl به شما اعطا میشود. شما میتوانید با استفاده از مدرک icdl سریع تر جذب بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشید.

هدف از یادگیری icdl چیست

شما متوجه شدید icdl چیست و اکنون میدانید مدرک icdl چیست و چه کاربردی دارد اما سوالی که شاید در ذهن شما نقش بسته باشد این است که یادگیری icdl به چه دردی میخورد و هدف از این یادگیری چیست؟

در واقع در دنیای امروز یکی از ضروریات برای ورود به بازار کار و یافتن شغل مناسب تسلط داشتن به مهارت های کامپیوتری میباشد. داشتن مدرک icdl فنی حرفه ای میتواند تسلط شما را به مهارت های هفتگانه کامپیوتر اثبات کند.

به طور کلی هدف از یادگیری و آموزش آی سی دی ال ارتقا دانش تخصصی افراد برای کار با کامپیوتر و در حوزه فناوری اطلاعات، کمک به اشتغال افراد در حوزه های مختلف و ارتقا سطح دانش نیروی کار در اصناف  مختلف و بهبود بهره وری و کارایی به دلیل وجود نیروی کارآمد و متخصص میباشد.

کلاس icdl چیست

روش های مختلفی برای یادگیری و تحت آموزش آی سی دی ال قرار گرفتن وجود دارد و برای افرادی که میخواهند در این حوزه حرفه ای شوند و افراد میتوانند با توجه به شرایط اختصاصی خود یکی از روش ها را انتخاب کنند اما سوالی که در حوزه آموزش آی سی دی ال مطرح میشود این است که کلاس icdl چیست و آیا با شرکت در کلاس میتوان به طور کامل مهارت های هفتگانه کامپیوتر را یاد گرفت یا نه؟

در کلاس icdl باتوجه به آن که کیفیت و نوع برگزاری آن میتوانید به یک فرد حرفه ای در کار با کامپیوتر تبدیل شوید. در آموزشگاه تله تیچرز انواع کلاس icdl با ارائه مدرک فنی حرفه ای برگزار میشود و شما میتوانید با توجه به شرایط اختصاصی تان در یکی از انواع کلاس icdl شرکت کنید.

کلاس icdl در تله تیچرز به صورت های حضوری و آنلاین برگزار میشود و در صورتی که تمایل داشته باشید میتوانید در انواع کلاس icdl خصوصی و عمومی حضوری شرکت کنید.

مهمترین مزیت آموزش ای سی دی ال در آموزشگاه تله تیچرز امکان دریافت مدرک فنی حرفه ای و ورود سریع تر به بازار کار میباشد.

مدرک ای سی دی ال به چه دردی میخوره

یکی از سوالات پرتکراری که کاربران از ما میپرسند این است که مدرک ای سی دی ال به چه دردی میخوره و چرا باید این مدرک را دریافت کنیم؟ یکی از مواردی که امروز برای ورود به بازار کار نیاز است افراد آن را دارا باشند مدرک ای سی دی ال میباشد.

امروزه در حوزه های مختلف از کامپیوتر استفاده میشود و در صورتی که افراد بتوانند به مهارت های هفتگانه کامپیوتر تسلط داشته باشند و برای این مورد مدرک معتبر داشته باشند امتیاز بالاتری نسبت به سایر متقاضایان اشتغال خواهند داشت و به این ترتیب میتوانند سریع تر وارد بازار کار شوند.

در صورتی که مدرک ای سی دی ال شما فنی حرفه ای بین المللی باشد میتوانید از مزایا این مدرک برای مهاجرت به کشور هایی خارجی نیز استفاده کنید.

سوالات متداول

icdl چیست؟ icdl در واقع مهارت های هفتگانه و عمومی کار با کامپیوتر هستش که عملا هر انسانی توی قرن 21 باید اونو یاد بگیره. این مهارت ها عبارتند از آموزش مبانی کامپیوتر،ویندوز،ورد،اکسل،اکسس،پاورپوینت،اینترنت میباشد.

مدرک icdl چیست و چه کاربردی دارد؟ مدرک icdl به عنوان یک امتیاز مثبت برای استخدام شدن محسوب میشود و اعطا این مدرک به شما نشان دهنده این است که شما توانایی کار با کامپیوتر و نرم افزار های کاربردی را دارید.  مدرک icdl برای استخدام در هر شرکتی نیازه و توی زندگی روزمره هم یادگیریش الزامی هست. می تونی به صورت رایگان از همین صفحه آموزش های مختلف icdl رو مشاهده کنید و در پایان اقدام به دریافت مدرک هم کنی.

مقالات مرتبط

سرچ در اکسل

محاسبه درصد در اکسل

تبدیل پی دی اف به اکسل

اضافه کردن سطر و ستون در اکسل

افزایش سرعت اینترنت کامپیوتر

کاهش حجم پاورپوینت

قرار دادن ویدیو در پاورپوینت

قفل کردن اکسل

تابع choose در اکسل

تبدیل عدد به حروف در اکسل

تبدیل تاریخ شمسی به میلادی در اکسل

تبدیل پاورپوینت به پی دی اف

لیست دوره های فنی حرفه ای تهران

بالا نیامدن ویندوز 10

شورت کات چیست

فعال کردن کیبورد مجازی ویندوز

فارسی ساز ویندوز 10

مدرک فنی حرفه ای

آزمون آنلاین فنی حرفه ای

تبدیل پاورپوینت به فیلم

پاورپوینت چیست

نحوه کرک کردن نرم افزار

کمبو لیست چیست؟

مبانی کامپیوتر چیست - مبانی کامپیوتر icdl

مشکل نصب نشدن گیم لوپ

تفاوت کابل vga با hdmi و dvi

رفع مشکل قفل شدن ورد

نحوه اتصال موس وایرلس بدون دانگل

آزمون آنلاین icdl

تایپر چیست و تایپر یعنی چه و چگونه تایپر شویم؟

آموزش ساخت جدول در اکسل - Table در اکسل

رسم نمودار در ورد - درج و ایجاد تغییرات در انواع نمودار های ورد

نیم فاصله چیست - درج نیم فاصله در ورد

ذخیره خودکار در ورد - auto save در word

رفع مشکل به هم ریختگی متن در ورد - فارسی و انگلیسی

آموزش تبدیل فایل ورد به پی دی اف - تبدیل word به pdf

چرخش متن در ورد - عمودی کردن نوشته در ورد

سربرگ در ورد (Header) تنضیمات و تغییر هدر در ورد

هایپرلینک در ورد (Hyperlink) + بوک مارک در ورد

درج علامت تیک در ورد - چک باکس در ورد

جستجو متن در ورد | replace و find در ورد | سرچ در ورد

فاصله خطوط در ورد word

ساده ترین روش فارسی کردن شماره صفحات در ورد

افزودن کادر و حاشیه در ورد و نحوه حذف آن

آموزش درج واترمارک در ورد + حذف + فیلم آموزش

آموزش حذف صفحات در ورد + پاک کردن صفحه خالی و اضافی

چگونه فایل ورد را ذخیره کنیم - ذخیره فایل ورد به دیگر نسخه ها - ذخیره اتوماتیک در ورد

چگونه در اکسل بنویسیم - آموزش تایپ فارسی در اکسل + فیلم

زبان html چیست