بررسی کلی نرم افزار پاورپوینت

با استفاده از پاورپوینت در رایانه، Mac یا دستگاه تلفن همراه خود می توانید:

ارائه های خود را از ابتدا یا یک الگو ایجاد کنید و متن، تصاویر، آثار هنری و فیلم های متعدد را به ارائه خود اضافه کنید.

شما میتوانید با پاورپوینت یک طرح حرفه ای برای ارائه خود انتخاب و ایجاد کنید.

میتوانید در ارائه خود از انیمیشن و حرکت سینمایی نیز استفاده کنید!

میتوانید پروژه پاورپوینت خود را در OneDrive ذخیره کنید، تا از رایانه یا تلفن خود به ارائه های خوددسترسی داشته باشید.

میتوانید کار و ارائه خود را با دیگران در هر کجا که هستند به اشتراک بگذارید.

پاورپوینت چیست

وقتی صحبت از یادگیری کامپیوتر میشود یکی از کاربردی ترین برنامه هایی که یادگیری آن به همه پیشنهاد میشود پاورپوینت است اما اولین سوالی که مطرح میشود این است که پاورپوینت چیست و چه کاربردی دارد و چرا باید این نرم افزار را یاد بگیریم؟

در واقع پاور پوینت یک نرم افزار برای ایجاد پروژه های ارائه مطلب میباشد که با استفاده از آن میتوان به صورت حرفه ای تر فایل های تصویری و چند رسانه ای ایجاد کرد و کاتالوگ های الکترونیکی، پروژه های دانشجویی و دانش آموزی، فایل معرفی شرکت و پروژه های مربوطه و برنامه هایاطلاع رسانی را تولید کرد.

اگر به بخواهیم به زبان ساده توضیح دهیم که پاورپوینت چیست باید بگوییم با استفاده از این نرم افزار میتوان اسلاید های تصویری و متنی حرفه ای و زیبایی ایجاد کرد و مطالب را به صورت حرفه ای تر به حضار ارائه داد.

یکی از مهارت هایی که امروزه شما میتوانید در دوره های آموزش icdl یاد بگیرید کار با نرم افزار پاورپوینت است. اگر میخواهید همراه با یادگیری صفر تا صد کار با پاورپوینت مدرک بین المللی فنی و حرفه ای دریافت کنید و به سرعت وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشید حتما در دوره های آنلاین و حضوری آموزش icdl تله تیچرز شرکت کنید.

معرفی برنامه پاورپوینت

پاورپوینت یک نرم افزار حرفه ای گرافیکی برای ارائه می باشد که همه چیز را برای تهیه یک ارائه حرفه ای به شما می دهد. پاورپوینت ابزارهای پردازش کلمه، طرح، ترسیم، رسم نمودار و ارائه مدیریت را ارائه می دهد، همه این امکانات و گزینه ها در پاورپوینت برای استفاده و یادگیری آسان طراحی شده اند.

موارد زیر به شما یک مرور سریع از آنچه می توانید در پاورپوینت انجام دهید زا نشان می دهد:
هنگامی که یک ارائه با استفاده از پاورپوینت ایجاد می کنید، ارائه از یک سری اسلاید تشکیل شده است. اسلایدهایی که با استفاده از پاورپوینت ایجاد می کنید نیز می تواند به صورت شفافیت سربار یا اسلاید 35 میلی متری ارائه شود.

علاوه بر اسلایدها، می توانید جزوه های تشریح مخاطب، طرح کلی و یادداشت های گوینده را نیز داخل این نرم افزار  چاپ کنید.

می توانید تمام اسلایدها را در یک ارائه با استفاده از اسلاید مستر قدرتمند که در آموزش توضیح داده شده است، قالب بندی کنید.

می توانید همه اسلایدها ، یادداشت های سخنران و جزوات آموزشی مخاطبان ارائه خود را در یک فایل واحد ذخیره کنید.

می توانید آنچه را که در سایر محصولات مایکروسافت مانند Word و Excel ایجاد کرده ای ، در اسلایدهای خود واردکرده و به نمایش دربیاورید.

اکنون که می دانید پاورپوینت چه ویژگی هایی ارائه می دهد، وقت آن است که نحوه کار با پاورپوینت را بیاموزید.

تاریخچه پاورپوینت

تاریخچه پاورپوینت از سال 1984 آغاز می شود. رابرت گسکینز، دانشمند کامپیوتر با مدرک تحصیلی از برکلی، ایده ای داشت. او از صرف ساعت‌ها برای آماده‌سازی شفاف‌های طرح‌ریزی و استفاده از تخته‌های سیاه برای نشان دادن ارائه‌ها خسته شده بود.

بنابراین با کمک توسعه دهندگان توماس رودکین و دنیس آستین، تصمیم گرفت تا یک برنامه ارائه ایجاد کند که راهی آسان برای ساخت و ارائه اسلایدها را فراهم کند.

این برنامه را Presenter نامیدند که بعداً به پاورپوینت تغییر نام داد.

تیم برنامه و طرح کسب و کار را به شرکت نرم افزاری خود، با نام مناسب Forethought، در Sunnyvale، کالیفرنیا ارائه کرد، پیش اندیشی به سرعت ایده انقلابی پاورپوینت را در جهان گسترش داد.

همه می خواستند در این داستان ایجاد پاورپوینت یک نقش مهم داشته باشند. اپل 432000 دلار در پاورپوینت سرمایه‌گذاری کرد که این اولین سرمایه‌گذاری اپل در تاریخ است. تا سال 1986، تیم پاورپوینت از پاورپوینت برای توضیح استراتژی تجاری خود استفاده می کرد. 

در سال 1987، مایکروسافت موفق شد یک بار اپل را پشت سر بگذارد و پاورپوینت را به قیمت 14 میلیون دلار خریداری کند.

پس از خرید آن مایکروسافت اولین نسخه رسمی پاورپوینت خود را در سال 1990 منتشر کرد. در سال 1993، پاورپوینت سالانه 100 میلیون دلار فروش داشت.

نسخه‌های اولیه پاورپوینت فقط شفاف‌سازی‌ها، جزوه‌ها و یادداشت‌های بلندگو را تولید می‌کردند تا اینکه با ظهور لپ‌تاپ‌ها، شفاف‌سازی‌ها منسوخ شدند.

سال 1997 سالی شد که مسیر تاریخ پاورپوینت را برای همیشه تغییر داد. پاورپوینت 97 با پیشرفت‌ها و به‌روزرسانی‌های عمده منتشر شد که مهمترین آنها انیمیشن سفارشی بود. این به ارائه‌ها اجازه می‌دهد تا در اسلاید بعدی و قبلی محو شوند و این قابلیت به آن افزوده شد که کاربران برای متحرک سازی ارائه های خود به هیچ مهارت برنامه نویسی خاصی نیاز نداشتند، که این موضوع باعث شد همه را عاشق پاورپوینت کند.

از سال 1997، پاورپوینت به پیشرفت و رشد خود ادامه داده است. نسخه‌های جدیدتر با قابلیت های صوتی و تصویری، پشتیبانی از وب و انتقال اسلایدهای بیشتر از همیشه منتشر شده‌اند.

در سال 2003، درآمد پاورپوینت برای مایکروسافت بیش از 1 میلیارد دلار در سال بود. تا سال 2010، مایکروسافت اعلام کرد که پاورپوینت بر روی یک میلیارد کامپیوتر در سراسر جهان نصب شده است. مطالعه ای که در سال 2012 انجام شد، گزارش داد که پاورپوینت تقریباً 95 درصد از سهم بازار نرم افزار ارائه را در اختیار دارد و رقبایی مانند Apple Keynote، Google Presentations و Prezi را تحت الشعاع قرار داده است.

امروزه اهمیت یادگیری کار با نرم افزار پاورپوینت به قدری بالا رفته است که یکی از مهارت هایی است که در مهارت های هفتگانه icdl آموزش داده میشود و برای کسانی که میخواهند کار با کامیپوتر را یاد بگیرند و مشغول به کار های اداری شوند دریافت مدرک icdl و یادگیری این مهارت الزامی است.

مطالعه بیشتر :  icdl چیست 

کار پاورپوینت

پاورپوینت که گاهی اوقات به اختصار PP یا PPT شناخته می شود، یک برنامه ارائه شده توسط مایکروسافت است که اسلاید نمایشی از اطلاعات، نمودارها و تصاویر مهم برای ارائه را ایجاد می کند. بیشتر اوقات برای ارائه های تجاری و مدرسه استفاده می شود.

پاورپوینت را از کجا پیدا کرده یا راه اندازی کنیم؟
اگر Microsoft PowerPoint یا کل بسته Microsoft Office را در Microsoft Windows نصب کرده اید، می توانید PowerPoint را در منوی Start خود پیدا کنید.

به خاطر داشته باشید که رایانه های جدید شامل پاورپوینت نیستند و قبل از اینکه روی رایانه شما اجرا شود باید خریداری و نصب شود.

میتوانید با کلیک بر روی لینک رو به رو میتوانید به صورت رایگام نرم افزار پاورپوینتا را دانلود و نصب کنید. برای دانلود پاورپوینت کلیک کنید.

نصب پاورپوینت

اگر پاورپوینت بر روی رایانه شما نصب شده است اما نمی توانید آن را در منوی Start خود پیدا کنید  مراحل زیر را برای راه اندازی دستی پاورپوینت انجام دهید:

My Computer را باز کنید.
درایو C: را کلیک یا انتخاب کنید. اگر Microsoft Office بر روی درایو دیگری به غیر از درایو C: نصب شده است به جای آن درایو را انتخاب کنید.
به پوشه Program Files (x86) و سپس پوشه Microsoft Office بروید.
در پوشه Microsoft Office، اگر یک پوشه ریشه وجود دارد آن پوشه را باز کنید. سپس پوشه OfficeXX را باز کنید جایی که XX نسخه Office است (به عنوان مثال ، Office16 برای Microsoft Office 2016).

اگر پوشه اصلی وجود ندار یک پوشه با نام "Office" در نام آن جستجو کرده و باز کنید.
به دنبال فایلی با نام POWERPNT.EXE باشید و روی آن فایل دوبار کلیک کنید تا Microsoft PowerPoint راه اندازی شود.

تصویر زیر نمونه ای از ظاهر مایکروسافت پاورپوینت با توضیحات در هر قسمت اصلی با رنگ قرمز است.

اسلایدهای پاورپوینت ممکن است فقط حاوی متن باشند یا می توانند شامل تصاویر، فیلم ها یا متن متحرک نیز باشند. متن در نرم افزار پاورپوینت  به همان روش Microsoft Word با رنگ، اندازه و نوع فونت قالب بندی شده و تقریبا مشابه یکدیگر هستند و در حالی که ظاهر نرم افزار پاورپوینت در طول سالها تغییر پیدا کرده اما عملکرد آن تقریباً یکسان است.

امروز یکی از شرایط مهم استخدام در نقش های مختلف به خصوص منشی در یک شرکت، برخورداری از مهارت های عمومی کامپیوتر می باشد. آموزشگاه آنلاین تله تیچرز علاوه بر فروش فیلم های icdl اقدام به ارائه نمونه سوالات icdl استخدامی و فنی و حرفه ای برای مخاطبان خود می کند.

مزایای پاورپوینت

پاورپوینت مزایای متعددی را برای کاربران فراهم می کند از جملهاین مزایا میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

پاورپوینت به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد و معمولا استاندارد نرم افزار ارائه می باشد. اگر یک ارائه را با نرم افزار پاورپوینت ایجاد کنید به احتمال زیاد باز کردن و مشاهده برای دیگران آسان تر خواهد بود.
این شامل بسیاری از ویژگی های ارائه اختیاری از جمله انتقال اسلاید، انیمیشن ها، طرح ها، قالب ها و موارد دیگر می باشد.
همینطور نرم افزار پاورپوینت این گزینه را برای ذخیره کردن اسلایدهای خود به فرمت های فایل جایگزین از جمله تصاویر GIF و JPG ، ویدئو MPEG-4 ،PDF ،RTF ،WMV  Media و PowerPoint XML ارائه می دهد.

خرید فیلم آموزش کامپیوتر و مهارت های هفتگانه icdl مناسب برای آزمون های استخدامی و همچنین آزمون های فنی و حرفه ای. این پکیج ویژه فیلم آموزشی icdl به وسیله بهترین اساتید آموزشگاه آریا تهران تهیه و تدوین شده است و تضمین می شود که در صورت نارضایتی هزینه شما عودت داده شود.

پاورپوینت یک نرم افزار کامپیوتری است که توسط مایکروسافت ایجاد شده است و به کاربر اجازه می دهد تا اسلایدها را با ضبط، روایت، انتقال و سایر ویژگی ها به منظور ارائه اطلاعات ایجاد کند.

کاربرد پاورپوینت چیست

تا اینجا بررسی کردیم که  پاورپوینت نرم افزاری برای ارائه می باشد. اما اینکه به کمک این نرم افزار چه ارائه‌ها و همینطور چه نوع کار هایی را می‌توانیم انجام دهیم را در ادامه قرار داده ایم:

استفاده از پاورپوینت جهت ارائه تجاری برای معرفی محصول
استفاده از پاورپوینت جهت  ارائه تجاری برای معرفی خدمات
استفاده از اسلایدهای آموزشی برای کلاس‌های درس  و یا کنفرانس‌های حرفه ای
استفاده از پاورپوینت برای ارائه پروژه و پایان نامه
استفاده از پاورپوینت برای ارائه پروژه‌های کاری خود
استفاده از پاورپوینت برای ارائه گزارشات ماهیانه و یا هفتگی
ارائه تقویم‌های کاری یا آموزشی با پاورپوینت
در هر مورد دیگری که نیاز به ترکیب تصاویر و متن و حتی ویدیو  به صورت اسلاید و چندین صفحه ای باشد  پاورپوینت بهترین گزینه برای استفاده خواهد بود.

شما باید آموزشگاهی را برای یادگیری ای سی دی ال و پاورپوینت انتخاب کنید که مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای را به شما اعطا کند و از اعتبار آن مطمئن باشید.

شما میتوانید برای استعلام مدرک فنی و حرفه ای تان به صفحه استعلام گواهینامه فنی حرفه ای مراجعه کنید و در این صفحه اطلاعات جامعی درباره مدارک معتبر فنی و حرفه ای به دست آورید.

پاورپوینت گوشی چیست

یکی از مزایای نرم افزار پاورپوینت این است که نسخه اندروید آن نیز منتشر شده است و شما میتوانید در هر مکان و هر زمانی بدون محدودیت از کاربرد های پاورپوینت بهره برید.

یکی از سوالاتی که مطرح میشود این است که مزایا و معایب پاورپوینت گوشی چیست و آیا میتوان با این برنامه همان خروجی که از پاورپوینت کامپیوتر حاصل میشود را ایجاد کرد؟

در پاسخ باید گفت بله. شما میتوانید از تمام قابلیت هایی که پاورپوینت نسخه ویندوز و مک دارد در گوشی نیز بهره ببرید اما همیشه کار با گوشی و اضافه کردن امکانات در پروژه پاورپوینت کمی سخت تر از کار با کامپیوتر است.

کار با برنامه پاورپوینت در اندروید بسیار ساده میباشد و شما میتوانید با دانلود این برنامه و sign in شدن در حساب کاربری خود به تمام فایل هایی که با این حساب کاربری در سیستم های مختلف ایجاد کرده اید دسترسی پیدا کنید.

تمام بخش هایی که در نسخه اندورید و ios پاورپونت وجود دارد عینا مانند نسخه ویندوز میباشد و شما میتوانید به راحتی فایل ارائه خود را بسازید.

بازار کار پاورپوینت

مهمتنری وسئله ای که در مورد یادگیری هر مهارتی مطرح میشود این است که بازار کار این مهارت در ایران و خارج از کشور به چه صورت است و آیا با یادگیری آن میتوان کسب درآمد داشت یا نه؟

نرم افزار پاورپوینت میتواند سکو پرش شما باشد و یادگیری این نرم افزار به تنهایی نمیتواند برای شما درآمد بالایی به همراه  داشته باشد. شما میتوانید با یادگیری کار با پاورپوینت یک شروع فوق العاده را آغاز کنید و نرم افزار های پیشرفته تر را نیز یاد بگیرید و به این ترتیب وارد بازار کارگرافیک شده و درآمدزایی بالایی از این راه داشته باشید.

شما میتوانید با یادگیری سایر نرم افزار های گرافیکی در کنار این نرم افزار به راحتی جذب بازار شده و کسب درآمد بالایی داشته باشید.

چرا پاورپوینت یاد بگیریم

باتوجه به این که تا اینجای مقاله با مزایا و کاربرد پاورپوینت آشنا شدید شاید هنوز هنم برای یادگیری کار با این نرم افزار دو دل باشید اما میخواهیم در این بخش تمام امتیازاتی که یادگیری پاورپوینت برای شما دارد را بررسی کنیم.

در واقع یکی از مهارت هایی که برای استخدام شدن در بخش اداری باید بلد باشید کار با نرم افزار پاورپوینت میباشد. داشتن مدرک icdl که شامل مهارت های هفتگانه کاربردی است یک امتیاز مثبت برای استخدام شدن است و شما با شرکت در کلاس های ای سی دی ال میتوانید این مدرک را دریافت کنید و راحت تر جذب بازار کار شوید.

اگر دانشجو هستید قطعا برای ارائه مقالات و پروژه ها و کنفرانس هایتان به یادگیری این نرم افزار نیاز پیدا میکنید.  در سال های اخیر بلد بودن کار با PowerPoint برای دانش آموزان نیز یکی از ملزومات به شمار میرود و باتوجه به الکترونیکی شدن آموزش همه دانش آموزان باید بتوانند کنفرانس های خود را از این راه ارائه دهند.

شما راه های زیادی برای یادگیری این نرم افزار دارید هم میتوانید  از سایت های مرجع معتبر مانند یوتیوب کمک بگیرید و هم میتوانید در کلاس هیا حضوری و آنلاین شهرتان بهره ببرید.

شما میتوانید با خرید فیلم آموزش icdl تله تیچرز با قیمت بسیار پایین کار با این نرم افزار را به همراه 6 مهارت دیگر یاد بگیرید و در صورت تمایل مدرک بین المللی فنی و حرفه ای دریافت کنید.

اگر تا حدودی با این نرم افزارهای تدریس شده در ای سی دی ال آشنایی دارید پیشنهاد ما به شما شرکت در آزمون آنلاین icdl رایگان تله تیچرز و سنجش دانسته هایتان است. شما میتوانید با مراججعه به صفحه آزمون آنلاین icdl به صورت رایگان آزمون دهید و با سوالاتی که در آزمون فنی و حرفه ای از شما پرسیده میشود بیشتر آشنا شود.

 

جمعبندی

در این مقاله تلاش کردیم به طور کامل به شما توضیح دهیم پاورپوینت چیست و چگونه درست میشود و درباره کاربرد های پاورپوینت توضیحات جامعی ارائه دادیم. سعی میکنیم برای ارتقا سطح اطلاعات شما پاورپوینت چیست pdf را تهیه کنیم تا اگر تمایل داشتید بدون محدودیت و به صورت آفلاین به این اطلاعات دسترسی داشته باشید و برای تحقیقات خود از آن استفاده کنید. خوشحال میشویم در بخش نظرات اگر دیدگاه و یا انتقاد و پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید. همچنین اگر سوالی در مورد نرم افزار پاورپوینت دارید میتوانید در بخش نظرات سوال تان را مطرح کنید تا اساتید ما در اسرع وقت پاسخ شما را بدهند.

اگر میخواهید موقعیت شغلی بهتری داشته باشید پیشنهاد ما به شما مشاهده فیلم های آموزشی رایگان برای آموزش ورد و سایر نرم افزار های کاربردی که در سایت تله تیچرز قرار داده ایم است. با مشاهده این فیلم ها میتوانید هم به صورت رایگان و هم برای یادگیری حرفه ای با پرداخت هزینه ای جزیی کار با نرم افزار های کاربردی را یاد بگیرید.

سوالات متداول در رابطه با پاورپوینت:

پاورپوینت چیست؟

پاورپوینت یک نرم افزار حرفه ای گرافیکی برای ارائه می باشد که همه چیز را برای تهیه یک ارائه حرفه ای به شما می دهد. پاورپوینت ابزارهای پردازش کلمه، طرح، ترسیم، رسم نمودار و ارائه مدیریت را ارائه می دهد، همه این امکانات و گزینه ها در پاورپوینت برای استفاده و یادگیری آسان طراحی شده اند.

پاورپوینت چه کاربردی دارد؟
همانطور که در قسمت بالاتر نیز گفته شد اولین بارزترین کاربرد پاورپوینت، طراحی پرزنتیشن و امکان ارائه می باشد. اما این تنها کاری نیست که شما می‌توانید با نرم افزار پاورپوینت انجام بدهید، شما با استفاده از نرم افزار پاور پوینت میتوانید موشن گرافیک، انیمیشن‌های ساده و پست‌های شبکه‌های اجتماعی و ... را به آسانی انجام بدهید.

پکیج استثنایی نمونه سوالات فنی و حرفه ای پاورپوینت همراه با جواب ها تشریحی مناسب برای آزمون های icdl و آزمون های فنی و حرفه ای. در این پکیج که شامل نمونه سوالات عملی پاورپوینت هست شما به صورت کامل از جزعی ترین بخش های نرم افزار microsoft powerpoint تا کلی ترین آن ها توسط نمونه سوالات عملی پاور پوینت تنها با قیمت 10 هزار تومان آشنا می شوید.

شما همچنین می توانید از آزمون آنلاین پاورپوینت نیز در سایت تله تیچرز به صورت رایگان استفاده نمایید.

یک پاورپوینت خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟
از اسلاید مستر برای یکسان بودن فاکتور هایی مثل فونت‌‌ها استفاده کنید.
از رنگ‌های زیبا و مکمل برای فونت‌ها و تصاویر خود در  زمینه استفاده کنید.
دقت کنید که حجم متن داخل اسلایدها بیش از اندازه نباشد.
از فونت‌های مناسب ارائه که چشم مخاطب را خسته نکند مانند ایران سنس داخل ارائه خود استفاده کنید.
سعی کنید تعداد اسلاید هایتان بیش از اندازه نباشند.

چه موضوع‌هایی برای ارائه در پاورپوینت مناسب هستند؟
ویژگی های زیاد این نرم افزار باعث شده است در هر زمینه بتوانید از آن برالی ارائه خود استفاده کنید به عنوان مثال شما از پاورپوینت میتوانید برایموارد زیر استفاده کنید:

  • ارائه محصول
  • معرفی شرکت
  • ارائه کلاسی و دانشگاهی
  • ارائه گزارش سازمانی

با خرید فیلم آموزش پاورپوینت 2016 به زبان فارسی می توانید اقدام به یادگیری بهترین آموزش پاروپوینت توسط بهترین استاد آموزش ICDL و مهارت های شبکه آقای حمید رضا مهرانفر کنید. در فیلم آموزش پاورپوینت 2016 مانند دیگر دوره های آقای مهرانفر شما می توانید اقدام به آموزش کامل پاورپوینت نمایید و به تمامی ویژگی های سطح پیشرفته آن مسلط شوید. همین حالا اقدام به خرید فیلم آموزش پاورپوینت 2016 به زبان فارسی با تخفیف ویژه به قیمت تنها 30 هزار تومان نمایید.

مقالات مرتبط

سرچ در اکسل

محاسبه درصد در اکسل

تبدیل پی دی اف به اکسل

اضافه کردن سطر و ستون در اکسل

افزایش سرعت اینترنت کامپیوتر

کاهش حجم پاورپوینت

قرار دادن ویدیو در پاورپوینت

قفل کردن اکسل

تابع choose در اکسل

تبدیل عدد به حروف در اکسل

تبدیل تاریخ شمسی به میلادی در اکسل

تبدیل پاورپوینت به پی دی اف

لیست دوره های فنی حرفه ای تهران

بالا نیامدن ویندوز 10

شورت کات چیست

فعال کردن کیبورد مجازی ویندوز

فارسی ساز ویندوز 10

مدرک فنی حرفه ای

آزمون آنلاین فنی حرفه ای

تبدیل پاورپوینت به فیلم

نحوه کرک کردن نرم افزار

کمبو لیست چیست؟

مبانی کامپیوتر چیست - مبانی کامپیوتر icdl

مشکل نصب نشدن گیم لوپ

تفاوت کابل vga با hdmi و dvi

رفع مشکل قفل شدن ورد

نحوه اتصال موس وایرلس بدون دانگل

آزمون آنلاین icdl

icdl چیست و کاربرد های مدرک icdl

تایپر چیست و تایپر یعنی چه و چگونه تایپر شویم؟

آموزش ساخت جدول در اکسل - Table در اکسل

رسم نمودار در ورد - درج و ایجاد تغییرات در انواع نمودار های ورد

نیم فاصله چیست - درج نیم فاصله در ورد

ذخیره خودکار در ورد - auto save در word

رفع مشکل به هم ریختگی متن در ورد - فارسی و انگلیسی

آموزش تبدیل فایل ورد به پی دی اف - تبدیل word به pdf

چرخش متن در ورد - عمودی کردن نوشته در ورد

سربرگ در ورد (Header) تنضیمات و تغییر هدر در ورد

هایپرلینک در ورد (Hyperlink) + بوک مارک در ورد

درج علامت تیک در ورد - چک باکس در ورد

جستجو متن در ورد | replace و find در ورد | سرچ در ورد

فاصله خطوط در ورد word

ساده ترین روش فارسی کردن شماره صفحات در ورد

افزودن کادر و حاشیه در ورد و نحوه حذف آن

آموزش درج واترمارک در ورد + حذف + فیلم آموزش

آموزش حذف صفحات در ورد + پاک کردن صفحه خالی و اضافی

چگونه فایل ورد را ذخیره کنیم - ذخیره فایل ورد به دیگر نسخه ها - ذخیره اتوماتیک در ورد

چگونه در اکسل بنویسیم - آموزش تایپ فارسی در اکسل + فیلم

زبان html چیست