یکی از نرم افزار های حسابداری پرکاربرد در دنیای کسب و کار امروز نرم افزار حسابداری هلو میباشد که یادگیری کار با این نرم افزار امروزه برای همه از ملزومات میباشد. یکی از پرتکرارترین سوالاتی که با آن رو به رو هستیم برای کسانی که قصد یادگیری نرم افزار های حسابداری را دارند این است که نرم افزار هلو چیست و چه کاربردی دارد. در این مقاله صفر تا صد نرم افزار هلو را به شما توضیح میدهیم و شما را با انواع نرم افزار هلو آشنا میکنیم.

اگر مخیواهید صفر تا صد نرم افزار هلو را یاد بگیرید و با دریافت مدرک بین المللی فنی و حرفه ای وارد بازار کار شده و از این راه کسب درآمد داشته باشید پیشنهاد ما به شما شرکت در دوره آموزش نرم افزار هلو تله تیچرز با تدریس برترین اساتید ایران میباشد. در این دوره هرآنچه برای ورود شما به بازار کار نیاز باشد آموزش داده میشود و شما میتوانید این اطمینان را داشته باشید بعد از گذراندن این دوره پربار میتوانید به کسب درآمد از آن بپردازید.

نرم افزار هلو چیست

یکی از نرم افزار های حسابداری معروف که امروزه در همه اصناف برای انجام امور مالی و حسابداری از آن استفاده میشود نرم افزار هلو میباشد اما سوالی که برای افرادی که با این نرم افزار آشنایی ندارند مطرح میشود این است که نرم افزار هلو چیست و چه کاربردی دارد؟

نرم افزار حساب داری هلو از اولین و قدیمی ترین نرم افزار های یکپارچه تحت ویندوزمی باشد که سال هاست در حوزه نرم افزار های مالی به عنوان ارائه دهنده بهترین امکانات نرم افزاری مالی،پشتیبانی و پاسخگویی به مشتریان، نو آوری و... خود را اثبات کرده است.

شرکت مهندسی هلو از سال 1377 دست به تولید این نرم افزار زده و طی این سال ها با بروزسانی های متعدد این برنامه در نهایت به نرم افزار حسابداری HOLOO به یکی از معدود نرم افزار قدرتمند و پرفروش بازار رسیده است و با توجه به یکپارچه بودن این برنامه و همچنین امکاناتی مانند اتوماتیک بودن این برنامه برای صدوراسناد مالی و هماهنگ بودن با بخش دارایی و بسیاری از امکانات دیگر موجب شده با این برنامه جزو بهترین انتخابات حسابداران شرکتی،فروشگاهی و تولیدی باشد.

لازم به ذکر است که نرم افزار هلو امروزه توسط شرکت طرفه نگار پشتیبانی و بروزرسانی می شود و خود این شرکت اقدام به صدور گواهینامه حسابداری نرم افزار خود می کند.

بدون شک نرم افزار حسابداری هلو یکی از بهترین نرم افزار های حسابداری برای انواع کسب و کار ها از مغازه های کوچک گرفته تا شرکت های بزرگ می باشد و ما در این پکیج اقدام به گرداوری بهترین آموزش های نرم افزار هلو نموده ایم و آن را به صورت فیلم آموزش هلو در اختیار شما برای دانلود قرار داده ایم.

اگر میخواهید به یک حسابدار حرفه ای تبدیل شوید و صفر تا صد حسابداری را حتی بدون هیچ پیش نیازی یاد بگیرید میتوانید به صفحه آموزش صفر تا صد حسابداری ما مراجعه کنید و برای ورود به بازار کار و کسب درآمد از این راه آماده گردید.

مزایا و معایب نرم افزار هلو

برای آنت کهه شما بتوانید با خیال راحت برای یادگیری این نرم افزار حسابداری تصمیم بگیرید نیاز است بیشتر با مزایا و معایب  نرم افزار هلو آشنا شوید تا مطمئن شوید که یادگیری این نرم افزار برای کاربرد شما نیاز است و یا باید به دنیال نرم افزار حسابداری دیگری بگردید. در این قسمت سعی می کنیم مزایا و معایب نرم افزارحساب داری هلو را برای شما کامل و شفاف توضیح دهیم.

مزایا نرم افزار هلو

  • همانطور که میدانید نرم افزار هلو از نرم افزار های محبوب بازار حسابداری میباشد که اگر از معروفیت این نرم افزار بخواهیم بگیم همین بس که هرکسی وارد حوزه حساب داری میشود با اسم این نرم افزار آشنایی دارد.
  • نصب و راه اندازی نرم افزار حسابداری هلو بسیار  راحت میباشد و شما میتوانید با یک آموزش راحت نصب این نرم افزار را یاد بگیرید. باتوجه به آن که این نرم افزار فارسی میباشد شما میتوانید حتی از راهنما خود نرم افزار برای یادگیری نصب و راه اندازی آن کمک بگیرید. این نرم افزار محیط کابرپسندی دارد و شما میتوانید به راحتی با آن ارتباط برقرار کرده و به بخش های مختلف آن دسترسی پیدا کنید و به راحتی با آن کار کنید. در مرحله نصب این نرم افزار اطلاعاتی در مورد فعالیت و کسب و کار شما پرسیده میشود و در نهایت متناسب با فعالیت و کسب و کارتان امکاناتی در اختیارتان قرار داده میشود که میتوانید به راحتی از امکانات هلو استفاده کنید.
  •  محیط کاربرپسند نرم افزار حسابداری هلو و کار کردن راحت با این نرم افزار از دیگر مزایا نرم افزار حسابداری هلو میباشد. شما به راحتی میتوانید با بخش های مختلف این نرم افزار ارتباط برقرار کنید و از امکانات خاص و ویژه این نرم افزار نهایت بهره را ببرید.
  • امنیت نرم افزار حسابداری هلو در سطح بالایی میباشد و شما میتوانید این اطمینان را داشته باشید که به اطلاعات مالی و حسابداری شما کسی دسترسی پیدا نمیکند. شما میتوانید در نرم افزار حسابداری هلو برای جلوگیری از دسترسی افراد به اطلاعات تا داده های خود را کدگذاری کنید و در هر زمانی که تمایل داشته باشید میتوانید برای بالاتر بردن سطح ایمنی اطلاعات تان از آن ها بکاپ بگیرید.
  • دریافت گزارش کامل در هر مرحله از فرایند حسابداری با این نرم افزار امکان پذیر میباشد و شما میتوانید گزارشات دریافتی خود را چاپ کنید.
  • سطح کاربری برنامه هلو از مزایای پر اهمیت این نرم افزار قدرتمند کاربری ساده آن است، به این معنی که از کاربری با سطح دانش مبتدی حسابداری تا کاربر حرفه ای به بهترین شکل امکان کار کردن با این نرم افزار را دارد؛ بر همین اساس این امکان را به ما می‌دهد که ازمحیط این نرم افزار بتوانیم در حوزه آموزش استفاده کنیم. اگر کمی تحقیق در مورد نرم افزار هلو انجام دهید،خیلی زود متوجه خواهید شد که این نرم افزار انقدر دارای مزایا متفاوتی است که معایت خیلی جزئی و کوچک این برنامه به چشم نمی آید. در ادامه همراه ما باشید تا کاملا این موارد را به شما توضیح دهیم.

معایب نرم افزار هلو

یکی از بزرگترین معایب نرم افزار حسابداری هلو پشتیبانی ضعیف از خدماتت ارائه شده میباشد.البته این پشتیبانی به دلیل تعداد زیاد کاربران و ترافیک بالای این نرم افزار میباشد و دلیل بر ضعف این مجموعه نیست. البته این مجموعه در حال گسترش تیم پشتیبانی خود میباشد و تلاش میکند بهتر از گذشته خدمات پشتیبانی ارائه دهد.

آیا برنامه هلو امنیت بالایی دارد

هلو یک نرم افزار ایرانی می‌باشد که هم زمان با ارائه امکانات فوق العاده به کاربر امنیت فایل های کاربر را نیز تامین می‌کند و به کابر امکان تعیین دسترسی و رمزگذاری فایل ها را میدهد. همچنین این برنامه دارای قابلیت بکاپ گیری نیز می‌باشد تا فایل های شما از دست نرود.

چگونه باید نرم افزار هلو را نصب کنیم

با توجه به اینکه از کاربری آسان این نرم افزار گفتیم دیگر نیازی نیست شما این تیتر را در اینترنت جستجو کنید و در سایت ها به دنبال چگونگی نصب نرم افزار هلو باشید. در خود نرم افزار هلو هنگام نصب تمام جزئیات نصب گفته شده و با راهنمایی پله ای نرم افزار به راحتی برای شما نصب می‌شود.

باتوجه به آن که این نرم افزار فارسی میباشد میتوانید به راحتی با بخش های مختلف آن ارتباط برقرار کنید و بدون هیچ آموزشی آن را نصب کنید. با این وجود اگر در حین نصب نرم افزار هلو سوالی داشتید میتوانید در قسمت نظرات این صفحه سوال تان را مطرح کنید تا اساتید ما در اسرع وقت پاسخ شما را بدهند و مشکل را رفع نمایند.

چرا نرم افزار هلو را انتخاب کنیم

شاید شما از مخاطبینی باشید که در ابتدای شروع حسابداری هستید و در جستوجوی انتخاب نرم افزار مناسب حسابداری باشید. باید گفت که آموزش استفاده از نرم افزار هلو از مهم ترین کار های یک حسابدار تازه کار میباشد چرا که در بسیاری از شرکت ها،فروشگاه ها و تولیدی های سراسر ایران در بخش حسابداری از این نرم افزار استفاده می‌کنند.

استفاده جمعی بسیار زیاد از این نرم افزار تصادف نیست چرا که این نرم افزار دارای برنامه های ویژه ای برای بیش از 200گره شغلی و آموزش های ویدئویی و دفترچه های راهنما میباشد.

از دیگر نرم افزار هایی که میتوان برای حسابداری استفاده کرد نرم افزار اکسل میباشد. شما میتوانید با شرکت در دوره آموزش اکسل تله تیچرز مدرک فنی و حرفه ای دریافت کنید و با استفاده از این مدرک به سرعت جذب بازار کار شده و به کسب درآمد از مهارت های خود بپردازید.

انواع نرم افزار هلو

یکی از مهمترین مزایا نرم افزار هلو این است که برای کسب و کار ای مختلف با کاربرد های متفاوت نسخه های مختلفی را ارائه داده است و حسابداران میتوانند بر اساس کاربردشان مناسب ترین نوع نرم افزار  هلو را انتخاب و از آن استفاده کنند.

این برنامه به طور کلی به سه دسته فروشگاهی، شرکتی و تولیدی تقسیم میشود و برای هر شغل نرم افزار حسابداری مخصوص همان شغل طراحی شده است. نرم افزار حسابداری و مالی هلو شامل تمامی بخش های انبارداری، حسابداری، خزانه داری، بازرگانی و تولید به صورت یکپارچه می‌باشد. هرکدام از این دسته ها کد های مختلفی دارند و امکانات منحصربه فرد خود را مناسب با کار حسابدار در انواع شغل ها طراحی کرده است. در زیر چند دسته از انواع برنامه های هلو رو برای شما لیست کردیم.

  • نرم افزار هلو شرکتی
  • نرم افزار هلو فروشاهی
  • برنامه هلو تولیدی
  • برنامه هلوصنعتی
  • نرم افزار هلو تحت شبکه
  • برنامه هلو آموزشگاهی

همانطور که گفته شد این نرم افزار تمامی نیاز های شما را رفع خواهد کرد و برای هر شغلی امکانات و بخش های منحصر به فردی طراحی شده بخش هایی از جمله صدور حواله برای انبار،مدیریت تولید، گزارش گیری در نرم افزار هلو که خود دارای گزارشات آماری، عمومی ،نموداری، حسابداری ، تجمیعی، چک ها، فاکتور ها و... است.

نرم افزار هلو فروشگاهی چیست

همان طور که گفته شد برای کاربرد های مختلف نسخه های متنوعی از نرم افزار حسابداری هلو روانه بازار شده است که یکی از پرکاربرد ترین نرم افزار های حسابداری هلو مخصوص امور فروشگاهی میباشد.

در این نرم افزار سطوح مختلف پایه، ساده، متوسط، پیشرفته و پیشرفته دو کاربره تعریف شده است و حسابدارن میتوانند بر اساس کسب و کار و نوع کاربرشان از یکی از انواع نرم افزار هلو فروشگاهی استفاده کنند. در این نرم افزار میتوان به راحتی امور حسابداری کب و کار فروشگاهی را سر و سامان داد و نگران مشکلات مالی ایجاد شده در آن نبود.

  • نرم افزار هلو فروشگاهی نسخه پایه با کد 10 عرضه شده است و امکانات محدودی داشته و برای فروشگاه های کوچک مناسب میباشد.
  • نرم افزار هلو فروشگاهی نسخه ساده امکانات پیشرفته تری با قیمت کمی دارد و میتوان از آن در فروشگاه های معمولی استفاده کرد و کد دسترسی به آن 11 میباشد.
  • نرم افزار هلو فروشگاهی نسخه متوسط امکانات پیشرفته تری نسبت به نسخه ساده دارد و میتوان از آن برای فروشگاه های بزرگ و کوچک از آن استفاده کرد و این نسخه از هلو با کد 12 عرضه میشود.
  • نرم افزار هلو فروشگاهی نسخه پیشرفته امکانات بسیار پیشرفته تری دارد و برای فروشگاه ها بزرگ استفاده میشود و گزارشات دقیقی ارائه میدهد و با کد 13 عرضه میشود.
  • نرم افزار هلو فروشگاهی نسخه پیشرفته دو کاربره امکان استفاده همزمان دو حسابدار را از این نرم افزار میدهد و میتوان به راحتی و با سرعت بیشتری امور حسابداری را پیش برد.

نرم افزار هلو شرکتی چیست

از نرم افزار هلو شرکتی برای رسیدگی به امور مای و حسابداری شرکت ها و ارائه گزارشات مالی و ثبت گردش های مالی میتوان استفاده کرد. این نرم افزار به شما امکان مدیریت کامل امور مالی شرکت را میدهد و میتوانید به صورت همزمان فرم های امور مالی را ثبت کرده و صدور حرفه ای اسناد را انجام دهید.

شما با استفاده از نرم افزار هلو شرکت میتوانید گزارش  های مالی برای شرکت های بزرگ  کوچک تهیه کنید و در صورتی که بخواهید همزمان چند حسابدار از آن استفاده کنند میتوانید از نسخه نرم افزار هلو شرکتی پیشرفته دو کاربره استفاده کنید.

نرم افزار هلو آموزشگاهی چیست

این نسخه از نرم افزار حسابداری هلو پیشرفته تر از نسخه های فروشگاهی و شرکتی و تولیدی میباشد و میتوان از آن برای سند زدن استفاده کرد.

کار با این نرم افزار هلو آموزشگاهی بسیار راحت میباشد و مناسب افرادی است که کار با این نرم افزار را آغاز کرده اندو به راحتی میتوانند از آن برای پرینت فیش با بارکد خوان استفاده کنند.

نرم افزار هلو کامپیوتر

نرم افزار  هلو که در نسخه های مختلفی ارائه میشود این امکان را به کاربران میدهد به راحتی این نرم افزار را روی سیستم کامپیوتری خود نصب کنند و از امکانات آن برای ریدگی به امور مالی و حسابداری استفاده کنند.

زمانی که شما برنماه هلو را خریداری میکنید پکیج نصب نرم افزار در اختیار شما قرار خواهد گرفت و شما میتوانید از این پکیج برای نصب مرحله به مرحله نرم افزار کمک بگیرید.

شما میتوانید ورژن های مختلف این نرم افزار را در سیستم کامپیوتری تان نصب کنید  از امکانات بیشمار آن بهره مند شوید.

نرم افزار هلو اندروید

از مهمترین مزایا نرم افزار هلو این است که این نرم افزار حسابداری برای استفاده از گوشی های اندروید نیز تهیه شده است و دارای نسخه هایی برای کار در اندروید میباشد. شما میتوانید اپلیکیشن هلو برای اندروید را دانلود و خریداری کنید و به راحتی و بدون محدودیت های زمانی و مکانی و با کمترین امکانات از آن استفاده کنید.

امکانات نرم افزار هلو

این نرم افزار توسط دارایی تایید شده است و کاملا همانگ با دارایی میباشد و میتواند ارزش افزوده را دقیق محاسبه کند.این نرم افزار هم بصورت اتوماتیک و هم به صورت دستی میتواند اسناد را صادر کند.این نرم افزار امکان اتصال به انوع سخت افزار ها مثل ترازو های دیجال،بارکد خوان ها و دستگاهای پوز را دارد.

با استفاده از این نرم افزار میتوان گزارش های مالی دقیقی تهیه کرد و با استفاده از آن مدیریت امور مالی را برعهده گرفت. این نرم افزار در نسخه های مختلفی برای کاربرد های متفاوتی ارائه میشود و شما میتوانید باتوجه به کاربرد و کب و کار مورد نظرتان از آن استفاده کنید.

پشتیبانی نرم افزار هلو

از معایب جزئی این نرم افزار اگر بخواهیم صحبت کنیم پشتیبانی کمی ضعیف این نرم افزار هست آن هم به دلیل این است که این برنامه از پرجمعیت ترین نرم افزار های حوزه حسابداری کشور میباشد و هر روز هم به تعداد این جمعیت افزوده میشود. وگاهی پشتیبانی دادن به این تعداد از افراد کار دشواری است و کاربران با مشکل مواجه میشود. با این حال شرکت مهندسی نرم افزاری حسابداری و مالی هلو بیش از 500نمایندگی در سراسر کشور دارد و همیشه سعی در ارتقای کیفیت پشتیبانی خود داشته است و دارای کلوپ ویژه مشتریان و تالار گفتمان برای پاسخگویی هرچه سریع تر و بهتر برای جلب رضایت مشتریان وفادارش دارد .

همچنین پیشنهاد میشود:

حسابداری اموال چیست؟

حسابهای انتظامی

استعلام بدهی مالیاتی با شناسه و کد ملی

سوالات متداول

نرم افزار هلو چیست؟

یکی از رایج ترین و پرکاربردترین نرم افزار های حسابداری نرم افزار هلو میباشد که میتوان برای کاربرد ها و کسب و کار های مختلف از نسخه های مختلف نرم افزار هلو استفاده کرد. زبان این نرم افزار فارسی بوده و محیط کاربرپسندی دارد که افراد میتوانند به راحتی با آن ارتباط برقرار کرده و امور مالی و حسابداری خود را سر و سامان دهند.

انواع نرم افزار هلو کدامند؟

نرم افزار هلو در انواع مختلفی با سطح امکانات متفاوتی برای امور و کسب و کار های متنوعی ارائه میشود که عبارت است از نرم افزار هلو شرکتی، فروشگاهی، آموزشگاهی ، صنعتی، تولیدی، تحت شبکه.

مقالات مرتبط

گردش مالی چیست

مالیات درگاه های بانکی

محاسبه مالیات بر ارزش افزوده

معافیت مالیات حقوق

تعریف بدهکار و بستانکار در نرم افزار هلو

سایت حسابداری

هک رشد چیست

حساب سود و زیان انباشته

اصول حسابداری

کد مالیاتی چیست

جدول محاسبه مالیات اجاره سال ۱۴۰۰

سوالات مصاحبه حسابداری

جدول اینتا کد مالیاتی

مالیات عیدی سال ۱۴۰۰

مالیات نقل و انتقال املاک در سال 1400

مالیات حقوق 1400 + معافیت مالیات حقوق

استعلام بدهی مالیاتی با شناسه و کد ملی

حسابهای انتظامی

حسابداری اموال چیست

معدل لازم برای رشته حسابداری