یکی از چالش هایی که فارغ التحصیلان با آن رو به رو هستند کاریابی و اشتغال میباشد اما متاسفانه در اختیار نداشتن منابع اطلاعاتی درست افراد را با مسکلاتی در زمان استخدام شدن رو به رو میکند. اگر به دنبال جامع ترین سوالات مصاحبه حسابداری هستید تا بتوانید بدون نگرانی در جلسه مصاحبه حسابداری حاضر شوید و استخدام شدن خود را تضمین شده بدانید میتوانید در این صفحه کامل ترین فایل مصاحبه حسابداری pdf را دریافت کنید.

این پکیج سوالات مصاحبه حسابداری شامل سوالات مصاحبه حسابداری 1401 و سوالات مصاحبه حسابداری 1400 و  سوالات مصاحبه سحابداری سال های اخیر است که شما با در اختیار داشتن این نمونه سوالات میتوانید شانس قبولی خود را چند برابر کنید. اگر سوالی در مورد جزوه حسابداری برای مصاحبه دارید میتوانید در قسمت نظرات مطرح کنید تا اساتید ما در اسرع وقت پاسخ شما را بدهند.

اگر میخواهید بدون هیچ پیش نیازی به یک حسابدار حرفه ای تبدیل شوید و از این راه کسب درآمد بالایی داشته باشید میتوانید میتوانید با شرکت در دوره آموزش حسابداری بازار کار به یک حسابدار حرفه ای تبدیل شده و درامد بالایی داشته باشید.

سوالات مصاحبه حسابداری

دسترسی پیدا کردن به جامع ترین سوالات مصاحبه حسابداری میتواند شانس قبولی افراد را در آزمون های استخدامی و مصاحبه های شغلی بیشتر کند. تیم تله تیچرز برای کمک به جامعه حسابداران ایراپ کمک به اشتغال علاقه مندان به این حوزه مصاحبه حسابداری pdf را جمع اوری کرده و آماده دانلود نموده است.

اگر شما هم میخواهید سوالات مصاحبه حسابداری 1401 و سوالات مصاحبه حسابداری 1400 را دریافت کنید میتوانید در قسمت نظرات این صفحه ایمیل تان را ثبت کنید تا جامع ترین بانک سوالات مصاحبه استخدامی حسابداری برای شما ارسال گردد.

در این قسمت فایل سوالات مصاحبه حسابداری pdf را قرار داده ایم و شما میتوانید با دانلود سوالات مصاحبه استخدامی حسابداری تا حدودی آمادگی لازم را برای حضور در جلسه اسخدام حسابداری کسب کنید.

دانلود سوالات

روز مصاحبه حسابداری

یکی از مواردی که شانس قبولی شما در مصاحبه حسابداری را بیشتر میکند نحوه ظاهر شدن شما در جلسه میباشد. شاید این موضوع از نظر شما کمی بی اهمیت باشد اما باید بگوییم ظاهر شما در روز مصاحبه میتواند تاثیر زیادی  در  نظر کارفرما داشته باشد.

سعی کنید در این روز خیلی به فکر مد نباشید و لباس رسمی و ساده بپوشید.

از عطر استفاده کنید و سعی کنید عطری بزنید که خیلی تند نباشه و مورد پسند اکثر مردم باشد.

لباس تمیز و مرتب بپوشید و این را در نظر داشته باشید که آراسته بودن میتواند تاثیر بسیار زیادی در قبولی شما در آزمون داشته باشد.

حتما برای آن روز آمادگی لازم را داشته باشید و هر استرس و نگرانی را از خود دور کنید.

اگرز پاسخ سوالی را نمیدانید دستپاچه نشوید و سعی کنید آرامش تان را حفظ کنید و تا حد امکان از پاسخ های نامربوط خودداری کنید.

طرز نشستن شما در مقابل کارفرما در جلسه مصاحبه حسابداری بسیار مورد مهمی می باشد. دست هایتان را در هم قلاب نکنید و سعی نمایید طرز گفتار شما با اعتماد به نفس کامل باشد اما حالت مغرورانه نداشته باشید. تناسب در نشستن و طرز گفتار نیاز به تمرین دارد که بهتر است قبل از جلسه کتاب مصاحبه تخصصی حسابداری درباره نوع گفتار در این زمینه را مطالعه نمایید.

اگر سوالی در مورد آن مجموعه دارید اجازه دهید پس از به پایان رسیدن صحبت های کارفرما سوالاتتان را بازگو نمایید.

به هیچ عنوان در مورد قبول و یا رد شدن در جلسه سوالی مطرح نکنید و اجازه دهید این موضوع از جانب طرف مقابل به اطلاع شما برسد.

نکات بعد از جلسه مصاحبه حسابداری

اگر در پایان جلسه مصاحبه نتیجه به شما اعلام نشد تا زمان معین شده صبر کنید و برای گرفتن نتیجه مصاحبه اصرار ننمایید.

در این زمان برای مصاحبه در شرکت های دیگر خود را اماده کنید و امید خود را از دست ندهید و رزومه تان را به سازمان های دیگر نیز ارسال کنید.

در سایت های مختلف به دنبال فرصت های شغلی بیشتر برای استخدام حسابدار باشید و سعی کنید از هر جلسه مصاحبه استخدام تجربیاتی کسب کنید که بتواند در سایر جلسات به شما کمک کند.

اگر احساس میکنید ضعف در مبحثی باعث رد شدن شما از مصاحبه شده سات تلاش کنید بیشتر روی  آن مبحث تمرکز کنید و مهارت خود را تقویت کنید. تقویت نقاط ضعف تان میتواند قبولی شما را در مصاحبه های بعدی تضمین کند.

سوالات تخصصی مصاحبه استخدام حسابدار

 آیا تا به حال با سیستم های EPR کار کرده اید؟ با چه سیستمی کار کرده اید؟ به نظر شما بزرگترین چالش در حسابداری چیست و شما از چه راهکار هایی برای غلبه بر چالش های ایجاد شده استفاده میکنید؟ به نظر شما هوش مصنوعی و پیشرفت تکنولوژی میتواند تاثیری در فرآیند حسابداری داشته باشد؟ چرا حسابداری را برای شغل خود انتخاب کرده اید؟ برای پیشرفت شغلی تان و آینده کاری تان چه برنامه و اهدافی دارید؟ بزرگترین چالشی که در شغل حسابداری برای شما پیش آمده چه بوده است؟ اشتباهاتی که پیش می آید را چگونه برطرف می نمایید؟ فلان بخش و اصول حسابداری را برای من که هیچ اطلاعاتی درباره آن ندارم چگونه توضیح می دهید؟

سوالات روانشناسی مصاحبه با یک حسابدار

هدف مصاحبه کننده استخدامی از چنین  سوال هایی این است که شخصیت شما و مهارت هایی مثل برقراری ارتباط، توانایی حل مشکل، توجه به جزییات، مدیریت زمان، شجاعت ابراز عقاید شخصی و توانایی نوآوری را ارزیابی نماید. جواب غلط و درستی وجود ندارد درنتیجه تنها راه گرفتن نتیجه خوب، کنترل اضطراب و داشتن صداقت و شفافیت است. پاسختان باید هوشمندانه و مشروح باشد و تعهدتان به شغل انتخابی را ثابت نماید‌.

  • چرا رشته حسابداری را انتخاب کردید؟
  • واحد مورد علاقه تان در طول تحصیل چه بود؟
  • بزرگ ترین مشکلی که تا به حال حل کرده‌اید را شرح دهید.
  • نقاط ضعف و قدرت شما چیست؟
  • چه ویژگی شمارا از سایر کارجویان متمایز می کند؟
  • در شغل های قبلی چه نقشی در کاهش هزینه کارفرما داشتید؟
  • در سمت های قبلی کدام یک از روندهای کاری را بهینه کردید؟
  • یک نمونه از موقعیت هایی که باید به مدیریت گزارش ارائه می کردید را توضیح دهید.
  • یک نمونه از تماس مستقیم با مشتری را توضیح دهید که مشکل مشتری را باوجود مشکلات زیاد حل کردید.
  • یک نمونه از عملکردتان برای تحویل به موقع گزارش در سررسید را توضیح دهید.

سوالات مصاحبه استخدامی حسابداری با جواب

۱. چه تجربه هایی در زمینه حسابداری تا الان داشته اید؟

اینجا موقعیتی است که بایستی درباره تحصیلات خود، سوابق کاری و مهارت ها و تجاربی که در طول کار های پاره وقت و همین طور کارآموزی خود یاد گرفته اید را بیان کنید.

۲. چرا قصد دارید حسابدار شوید؟

این شغل خیلی هم دندان گیر نیست، چرا می خواهید حسابدار شوید؟

به آن چیزی که تو را به این شغل علاقه مند کرده است (عشق و علاقه به اعداد، مهارت و علاقه تان به ریاضیات، علاقه تان به حوزه مالی) بیاندیشید. هر آن چیزی که در این کار برای شما ایجاد انگیزه می کند را به مدیر منابع انسانی بگویید.

۳. رشد و پیشرفت خودتان در این شغل را چگونه می بینید؟

این سوال برای زمانی است که شما واقعاً برای رسیدن به جایگاه رئیس حسابداری برنامه داشته باشید و برای خودتان هدفی تعیین کرده باشید. همیشه خوش بین و مثبت بودن در مصاحبه کاری جواب می دهد.

کارفرما به نیروی کار با انگیزه و پرشور خیلی علاقه دارد و در شرایط برابر قطعاً چنین اشخاصی را برای شرکتش انتخاب خواهد کرد.

۴. به نظر شما در این شغل با چه چالش هایی روبرو هستید؟

حسابداری با چالش های زیادی مانند تراز بودن دفاتر مالی، تلاش برای کاهش هزینه های شرکت، مدیریت مالیات و حقوق و دستمزد و غیره روبرو است.

در مورد این موارد و این که چگونه می توانید شرکت را در این زمینه ها یاری کنید، فکر کرده و آن ها را به مصاحبه کننده خود بگویید.

۵. بزرگترین چالشی که تا به امروز داشته اید، چه بوده است؟

اگر همچین سوالی از شما پرسیده شد، از مشکلات زندگی شخصی و سختی هایی که در دانشگاه داشته اید، صحبت نمایید. منظور مصاحبه کننده چالش های کاری تان است. بعد از مشکلاتی که در دوران کارآموزی یا حتی در شغل های قبلی داشته اید و این که چگونه آن ها را حل کرده اید با کارفرما و مصاحبه کننده ای که روبروی شما نشسته است، صحبت کنید.

۶. چگونه اشتباهات و خطا های رخ داده را بر طرف می کنید؟

این سوال بسیار حائز اهمیت است که بایستی برای پاسخ به آن، کاملاً آماده باشید. هیچ کس صد در صد کامل و بدون عیب و نقص نیست و شما باید خودتان را برای خطا هایی که در دفاتر، پرداخت ها، حقوق و دستمزد، مالیات و سایر بخش ها رخ می دهد آماده کنید و بتوانید این مشکلات را حل و برطرف کنید.

۷. چگونه در کار به خودتان انگیزه می دهید؟

شغل حسابداری یک کار یکنواخت و خسته کننده است. شما وظایف تکراری را هر روز و هر ماه باید انجام دهید. این شغل به خود انگیزشی نیاز دارد. اگر نتوانید به خودتان انگیزه لازم را بدهید، قطعاً پس از مدتی نسبت به کار خود سرد می شوید و عملکردتان به شدت افت پیدا خواهد کرد و کارتان را از دست خواهید داد.

لذا به کارفرما و مصاحبه کننده ای که روبروی شما نشسته است نشان دهید که چگونه سخت کوشی و الهام بخش بودن در محیط کار را حفظ می کنید و چطور همیشه خودتان را نسبت به شغل حسابداری علاقه مند و مشتاق نگه می دارید.

یک نیروی بی انگیزه دیر یا زود مجموعه را ترک خواهد کرد و بنابر این ارزش سرمایه گذاری برای آموزش و رشد را ندارد؛ لذا اگر چنین سوالاتی از شما پرسیده شد، حتماً انگیزه بالا و اشتیاق کاری خودتان را به کارفرما نشان دهید.

۸. چگونه فشار های کاری را مدیریت می کنید؟

شغل حسابداری با فشارهای و استرس های زیادی همراه است. به طور مثال زمان محاسبه حقوق و دستمزد ها در آخر ماه، یا حساب و کتاب عیدی و سنوات آخر سال کارکنان شرکت، یا مثلاً آماده سازی دفاتر برای دوره های فصلی مالیاتی، زمان هایی هستند که باید در طول زمانی محدود به طور پر فشار کار کنید و در ضمن بایستی تمامی این کار ها را با دقت تمام و با کم ترین اشتباه ممکن انجام دهید.

خب آیا در کار به جزئیات دقت دارید و سرعت عمل لازم برای انجام دادن کار ها در ضرب الاجل های تعیین شده را دارید؟

 اگر قدرت کنترل خود در چنین شرایطی را دارید و می توانید تحت چنین شرایطی با دقت و سرعت بالا کار کنید، حتماً این توانمندی ها را با مصاحبه کننده خود در میان بگذارید.

اگر قبلاً در شرکت دیگری حسابدار بوده اید، می توانید از مثال هایی واقعی برای بیان این توانمندی ها و مهارت های کاری خود استفاده نمایید.

۹. آیا تا به حال به بهبود یا توسعه فرآیند حسابداری کمک کرده اید؟

این سوال فرصتی برای شماست که کمی خودنمایی کنید و مهارت ها و قابلیت های حسابداری خود را نشان دهید. اگر طرف مصاحبه کننده، ی حسابدار بود که خیلی فرصت خوبی است تا یک مکالمه فنی و تخصصی داشته باشید؛ اما اگر مصاحبه کننده شخص دیگری بود، توضیحاتی که می دهید بایستی بطور ساده، بدون کلمات تخصصی، با استفاده از آمار و ارقام و برای او قابل فهم باشد.

مصاحبه تخصصی حسابداری

هدف این مصاحبه از این سوال ها ارزیابی مهارت های حسابداری شماست که با در نظر گرفتن سمت انتخابی، سطوح ابتدایی و پیشرفته را در برمی‌گیرد. پاسختان بایستی دانش از حرفه حسابداری در صنعت کارفرما را ثابت کند علاوه بر اینکه مهارت دیجیتال و آشنایی با ابزارهای نرم‌

 افزاری را هم نشان دهد.

  • صورت های مالی اساسی را توضیح دهید.
  • اگر فقط یک صورت مالی داشتید و می خواستید سلامت مالی یک سازمان را بررسی کنید، کدام صورت مالی را انتخاب می کردید؟
  • اگر موجودی کالا ۱ میلیون تومان بیشتر شود، چه تغییری در صورت سود و زیان ایجاد می کند؟
  • سرمایه در جریان چیست؟
  • سرمایه در جریان منفی چیست؟
  • اگر وجه نقد دریافت شده از مشتری هنوز به‌عنوان درآمد ثبت نشده، در کجا ثبت می شود؟
  • تفاوت پیش پرداخت و حساب دریافتنی چیست؟
  • چه زمانی یک خرید را به جای هزینه، در سرمایه منظور می کنید؟
  • تحت چه شرایطی سر قفلی افزایش پیدا می کند؟
  • چگونه حساب های دریافتنی وصول نشدنی را تخمین بزنید؟
  • کاهش ارزش موجودی کالا چگونه در صورت های مالی منعکس می شود؟
  • سه روش متداول بودجه بندی چیست؟
  • چگونه احتمال خطا در محاسبات را کاهش می دهید؟
  • با کدام یک از نرم افزارهای حسابداری آشنا هستید؟
  • اگر شما مدیر مالی شرکت ما بودید، چه نگرانی خوابتان را آشفته می کرد؟

سوالات مصاحبه حسابداری دولتی

برای پاسخ به سوالات حسابداری دولتی لازم است تخصص کافی در امور مالی و مالیاتی داشته باشید. در این قسمت تعدادی از سوالات مصاحبه را برای شما آورده ایم تا راحت تر برای مصاحبه آمادگی لازم را پیدا کنید.

حداکثر مهلت برای رسیدگی به اعتراض برگه مطالبه مالیات چقدر است؟ در چه صورتی شرکت هایی با حداقل ۲ نفر میتوانند ثبت شوند؟ منبع تعیین شده برای محاسبه مالیات بر ارزش افزوده کالا های وارد شده کدام است؟ چه تاریخی به عنوان تاریخ تعلق گرفتن مالیات بر ارزش افزوده است؟ کدام مجمع شرکت میتواند برای افزایش سرمایه، تغییر نشانی و انحلال شرکت تصمیم گیری کند؟

معافیت مالیاتی اشخاص حقیقی که دارای کسب و کار هستند طبق ماده ۹۵ و ۵۷ چقدر است؟ چنانچه قیمت تمام شده یک دارایی تحصیل یا ایجاد شده کمتر از حد نصاب معاملات کوچک موضوع قانون برگزاری مناقصات در آن سال باشد، در سال تحصیل یا ایجاد قابل استهلاک خواهند بود. در صورتی که موردی مشمول مالیات بر ارزش افزوده صورت حساب مالیاتی خود را به دفاتر ارائه نکند چند درصد مالیات به عنوان جریمه اعلام می شود؟

سوالات مصاحبه حقوق و دستمزد

در این قسمت برای سوالات مصاحبه حقوق و دستمزد حسابداری تعدادی سوال و جواب را قرار داده ایم.

  • افزایش سرمایه در جریان در سرفصل حقوق صاحبان سهام نشان دهنده چیست؟

مجمع عمومی تشکیل شده و افزایش سرمایه مصوب و مراحل ثبت قانونی آن در جریان است و طبق مصوبه مجمع عمومی فوق العاده شرکت اقدام به انتشار و فروش سهام به منظور افزایش سرمایه کرده و مراحل فروش سهام در حال انجام است.

  • برای معافیت حقوق سالانه طبق ماده ۸۴ در سال ۹۸ چه مقدار بوده است؟

۳۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ريال

  • حق مسکن سال ۱۳۹۸ چقدر بوده است؟

۱.۰۰۰.۰۰۰ ريال

  • کمک هزینه برای خوار و بار ماهیانه در سال ۱۳۹۸ چقدر بوده است؟

۱.۰۰۰.۰۰۰ ريال

سوالات مصاحبه مدیریت مالی

۱.برای انجام تجزیه‌ و تحلیل معیار، چه اطلاعاتی جمع‌ آوری می‌کنید؟

مدیرعامل به شما اطلاع می‌ دهد که قصد دارد سرمایه گذاری کند، به عنوان مثال فروشگاه جدیدی را در یک کشور خارجی باز کند، چگونه به او مشاوره خواهید داد؟

۲.چه عواملی را قبل از توصیه به یک شرکت، برای گرفتن یا نگرفتن وام در نظر می‌ گیرید؟

۳.اگر در گزارشی که تهیه کرده‌‌ اید، به اشتباهی پی ببرید که مدیر شما متوجه آن نشده است، چه خواهید کرد؟

۴.برای توصیف سلامت مالی شرکت، چه معیار هایی را به سرمایه‌ گذاران ارائه می‌ دهید؟

۵.مراحل بودجه‌ بندی را مرحله‌ به‌ مرحله توصیف نمایید.

۶.از چه نرم‌ افزار تحلیل مالی و آماری استفاده کرده‌‌ اید؟

۷.معمولا چه نوع گزارش‌ هایی را تهیه یا نظارت می‌ کنید؟ چگونه از این اطلاعات استفاده می‌ نمایید؟

۸.چه نوع الگوی مالی‌ ای به شما کمک می‌ کند تا گزارش پیش‌ بینی سالانه را تهیه فرمایید؟

۹.مزیت  استفاده از میانگین وزنی هزینه‌ های سرمایه‌ ای(WACC) در چیست؟ افزایش بدهی چگونه بر آن اثر خواهد گذاشت؟

۱۰.نرخ بازده داخلی (IRR) خوب در یک سرمایه‌ گذاری چیست؟ برای محاسبه آن از چه فرمولی استفاده می‌ کنید؟

۱۱.زمانی را توصیف کنید که کار مالی چالش‌ برانگیزی را مانند ممیزی یا جمع‌آوری مالیات، هماهنگ کرده‌ اید.

۱۲.از زمانی که توجه به جزئیات، شما را از انجام یک اشتباه در کار نجات داده، مثالی بزنید.

۱۳.چگونه از مسائل اقتصادی جهانی مطلع می‌ شوید؟ بزرگ‌ترین چالش‌ هایی که شرکت‌ های فعال در این حوزه در سال‌ های آینده با آن رو به‌ رو می‌ شوند، چیست؟

۱۴.سبک رهبری خود را چگونه توصیف می‌ کنید؟ چگونه وظایف و کارها را به اعضای تیم خود واگذار مس نمایید؟

۱۵.هر چند وقت یک بار، وضعیت مالی یک شرکت را آنالیز می‌ کنید؟ چرا؟

۱۶.چگونه سود بخشی یک شرکت را تعیین می‌کنید؟

۱۷.آیا می‌ توانید سخت‌ ترین موقعیتی را که در مورد بدهی با یک مشتری داشته‌ اید، شرح دهید؟ چگونه آن موقعیت را مدیریت کردید؟

۱۸.چگونه خدمات مالی خود را به مشتری جدید خواهید فروخت؟‌

سوالات مصاحبه حسابداری تامین اجتماعی

۱.معرفی خود و اعضای خانواده ( سن و شغل و تحصیلات )

۲.کار های علمی و فرهنگی و هنری که انجام داده اید

۳.موضوع پایان نامه

۴.به چه ورزشی علاقه مندید؟ حرفه ای کار می کنید ؟

۵.نظر شما در مورد حجاب برتر چیست؟

۶.نظر شما در مورد حجاب (حجاب به نظر شما چگونه باید باشد؟ )

۷.نظرتان در مورد آرایش چگونه است؟

۸.معیار انتخاب دوست در محیط کار چیست؟

۹.چرا کارشناس امور بیمه را انتخاب کرده اید؟

۱۰.تعهد کاری به چه معناست؟

۱۱.آخرین کتابی که خوانده اید؟

۱۲.حلقه صالحین بسیج چه مطالبی را به شما انتقال داده است؟

۱۳.نظر شما در مورد آفرینش دنیا و انسان چیست؟

۱۴.چرا حضرت محمد آخرین پیامبر الهی می باشد ؟

۱۵.نظر شما در مورد رهبر برای جامعه اسلامی چگونه است؟

۱۶.له نظر شما حضور مردم در انتخابات چطور بوده است؟

۱۷.نامزد مورد نظر شما چه معیار هایی داشته است ؟

۱۸. چند پیامبر الهی را نام ببرید

۱۹.خمس به چه چیز هایی تعلق میگیرد؟

۲۰.زکات چیست؟

۲۱.مبطلات وضو را نام ببرید

۲۲.شک در رکعت اول و دوم را توضیح دهید

۲۳.چه هنگام به نماز جماعت می توانیم متصل شویم؟ آیا باید نیت کنیم؟

۲۴.نماز آیات چند زکعت می باشد؟ چگونه  خوانده می شود؟ چه زمانی خوانده می شود؟

۲۵.نماز عید فطر و قربان چند زکعت می باشد؟

۲۶.موالات نماز را نام ببرید؟

۲۷.نماز مسافر چگونه است؟

دانلود رایگان سوالات مصاحبه حسابداری

یکی از خدماتی که سایت تله تیچرز برای علاقه مندان به استخدام شدن در حوزه حسابداری فراهم کرده است جمع آوری نمونه سوالات مصاحبه حسابداری pdf و قرار دادن آن ها در سایت برای دانلود رایگان سوالات مصاحبه حسابداری میباشد.

به این ترتیب شما عزیزان میتوانید با دانلود رایگان سوالات مصاحبه حسابداری میتوانید قبولی خود را در آزمون استخدامی بیشتر کنید. اگر میخواهید به نمونه سوالات بیشتری دسترسی پیدا کنید میتوانید ایمیل خود را در قسمت نظرات این صفحه ثبت کنید تا امکان دانلود رایگان ۴۰سوال مصاحبه شغلی حسابداری برای شما عزیزان فراهم شود و لینک دانلود فایل مصاحبه استخدام حسابداری برای شما ارسال شود.

مصاحبه حسابداری pdf رایگان

در این صفحه برای بالا بردن شانس قبولی شما در آزمون و مصاحبه حسابداری فایل مصاحبه حسابداری pdf رایگان در اختیار تان قرار داده شده است. در این مصاحبه حسابداری pdf رایگان شما میتوانید سوالات حسابداری در حوزه های مختلف را دریافت کنید و با در اختیار داشتن سوالات مصاحبه حسابداری با جواب میتوانید پاسخ های درست و غلط را پیدا کرده 

جمع بندی:

ما در این مقاله پکیج مصاحبه حسابداری و جزوه مصاحبه حسابداری را برای شما در سایت نهادیم تا با اطلاعات کامل به طور عالی استخدام شوید.

سوالات متداول

جامع ترین سوالات مصاحبه حسابداری چیست؟

در مجموعه سوالات رایگان مصاحبه حسابداری که در این صفحه قرار داده شده است طی چند سال گذشته سوالات متنوع حسابداری در حوزه های مختلف جمع آوری شده و به صورت رایگان برای شما قرار داده شده است.

برای بالا بردن شانس قبولی در آزمون استخدامی حسابداری چه کنیم؟

شما در مرحله اول باید روی نقاط قوت خود در حوزه تخصصی تمرکز کرده و سپس با روش های گفته شده در مقاله برای جلسه مصاحبه استخدامی حسابداری آماده شوید و استرس و نگرانی را از خود دور کرده و هم با در اختیار داشتن نمونه سوالات و اماده شدن ظاهری شانس قبولی خود را بیشتر کنید.

مقالات مرتبط

گردش مالی چیست

مالیات درگاه های بانکی

محاسبه مالیات بر ارزش افزوده

معافیت مالیات حقوق

تعریف بدهکار و بستانکار در نرم افزار هلو

سایت حسابداری

هک رشد چیست

حساب سود و زیان انباشته

اصول حسابداری

کد مالیاتی چیست

جدول محاسبه مالیات اجاره سال ۱۴۰۰

جدول اینتا کد مالیاتی

مالیات عیدی سال ۱۴۰۰

مالیات نقل و انتقال املاک در سال 1400

نرم افزار هلو چیست

مالیات حقوق 1400 + معافیت مالیات حقوق

استعلام بدهی مالیاتی با شناسه و کد ملی

حسابهای انتظامی

حسابداری اموال چیست

معدل لازم برای رشته حسابداری