اگر برای سنجش مهارت فتوشاپ خود آماده هستید و میخواهید برای آزمون های استخدامی و یا آزمون فنی و حرفه ای آماده شوید همین حالا روی شروع آزمون بزنید و به صورت رایگان در آزمون فتوشاپ آنلاین با جواب شکرت کنید.

شروع آزمون

آزمون فتوشاپ فنی حرفه ای

یکی از مدارک معتبر در ایران و کشورهای خارجی مدرک بین المللی فنی و حرفه ای می باشد و همان طور که میدانید شما با شرکت در دوره هایی که مدرک فنی و حرفه ای اعطا می کنند می توانید در مدت زمان کوتاهتری مسیر موفقیت را بپیمایید و برای ورود به بازار کار و یا مهاجرت آماده شوید.

همان طور که میدانید فتوشاپ یکی از نرم افزار های adobe می باشد که در جهان و ایران طرفداران زیادی دارد و برای انجام کار های گرافیکی از این نرم افزار استفاده می شود.

برای یادگیری فتوشاپ راه های زیادی وجود دارد و شما می توانید از طریق تدریس آموزشگاه ها و یا به صورت خودآموز کار با این نرم افزار را یاد گرفته باشید. مهمترین فاکتوری که برای یادگیری کار با فتوشاپ باید در نظر داشته باشید این است که تمامی نکات مطابق با جدیدترین تکنیک ها به شما آموزش داده شود و شما برای ورود به بازار کار آماده گردید. شرکت در آزمون فنی و حرفه ای و قبول شدن در این آزمون می تواند تضمین کند که نکات آموزش داده شده مناسب ورود به بازار کار می باشد.

آزمون فتوشاپ فنی و حرفه ای از آزمون های پرطرفدار در ایران و خارج از کشور  می باشد که شما با شرکت در این آزمون و قبولی در آن می توانید مدرک بین المللی و قابل ترجمه فنی و حرفه ای دریافت کنید.

آزمون فتوشاپ فنی و حرفه ای در تله تیچرز با استفاده از جدیدترین سوالات فنی و حرفه ای برگزار می شود و شما می توانید با شرکت در آزمون فتوشاپ فنی و حرفه ای شانس قبولی خود را در آزمون فنی و حرفه ای اصلی بیشتر کنید و با خیالی آسوده در این آزمون شرکت کنید.

در آزمون فتوشاپ فنی و حرفه ای تله تیچرز شما می توانید به جامع ترین بانک سوالات فتوشاپ دسترسی پیدا کنید و با در اختیار داشتن این نمونه سوالات خود را برای آزمون اصلی آماده کنید.

آزمون فتوشاپ فنی حرفه ای

آزمون آنلاین فتوشاپ فنی حرفه ای

آزمون آنلاین فتوشاپ فنی حرفه ای در سایت تله تیچرز با استفاده از جدیدترین سوالات آزمون فنی و حرفه ای تهیه شده است و شما با شرکت در آزمون آنلاین فتوشاپ فنی حرفه ای تله تیچرز می توانید قبولی خود را در آزمون واقعی تضمین کنید.

تیم برنامه نویسی تله تیچرز با همکاری اساتید فتوشاپ جامع ترین بانک سوالات فتوشاپ را آماده کردند و اقدام به برگزاری آزمون آنلاین فتوشاپ فنی حرفه ای نمودند.

در آزمون آنلاین فتوشاپ فنی حرفه ای شما 60 سوال فتوشاپ را باید پاسخ دهید و در پایان آزمون پاسخ های صحیح برای شما نمایش داده می شود و شما می توانید کارنامه خود را مشاهده کنید.

در صورتی که قصد دوباره شرکت کردن در آزمون آنلاین فتوشاپ فنی حرفه ای را داشته باشید باید با پرداخت هزینه جزیی اقدام به شرکت در آزمون فتوشاپ فنی و حرفه ای آنلاین کنید.

شما برای قبولی در آزمون فتوشاپ فنی حرفه ای آنلاین باید به حداقل 30 سوال از 60 سوال پاسخ صحیح دهید.

مهمترین مزیت آزمون آنلاین فتوشاپ فنی حرفه ای تله تیچرز این است که شما می توانید در پایان آزمون پاسخ های صحیح و غلط را مشاهده کنید و متوجه اشتباهات خود شوید.

اگر سوالی در مورد آزمون آنلاین فتوشاپ فنی حرفه ای تله تیچرز دارید می توانید در قسمت نظرات سوال تان را مطرح کنید.

یکی از مواردی  که شما میتوانید با یادگیری آن هم سریعتر جذب بازار کار شده و هم کسب درآمد از آن داشته باشید طراحی لوگو میباشد که ما در مقاله آموزش طراحی لوگو با فتوشاپ به صورت مرحله مرحله ساخت لوگو با فتوشاپ را به شما آموزش داده ایم.

آزمون تئوری فتوشاپ

همان طور که میدانید برای دریافت مدرک بین المللی فنی و حرفه ای فتوشاپ شما باید در آزمون آن شرکت کنید و این آزمون در دو بخش تئوری و عملی برگزار می شود. 

در بخش آزمون تئوری فتوشاپ 40 سوال از شما پرسیده می شود که شما باید به نصف این سوالات یعنی 20 سوال پاسخ صحیح دهید.

در صورتی که شما بتوانید در آزمون فتوشاپ فنی و حرفه ای نمره 50 از 100 را کسب کنید می توانید در آزمون عملی فتوشاپ شرکت کرده و در صورت قبولی در آن آزمون می توانید مدرک بین المللی فنی و حرفه ای دریافت کنید.

اگر میخواهید با ابزار های مختلف در نرم افزار فتوشاپ آشنا شوید میتوانید به صفحه نوار ابزار فتوشاپ مراجعه کنید و با تک تک ابزار های فتوشاپ و کاربرد و قابلیت آن ها آشنا شوید.

آزمون عملی فتوشاپ فنی و حرفه ای

در صورت قبولی در آزمون کتی فتوشاپ شما باید در آزمون عملی فتوشاپ فنی و حرفه ای شرکت کنید.

در این بخش از آزمون فتوشاپ فنی و حرفه ای شما باید از سیستم کامپیوتری برای حل مسائل و پروژه های فتوشاپ استفاده کنید. در آزمون عملی فتوشاپ فنی و حرفه ای شما باید خروجی پروژه فتوشاپ ایجاد شده توسط سیستم کامپیوتری که در آزمون در اختیار شما قرار داده می شود را به ممتحنین ارائه دهید و در صورتی که روند کار را به درستی انجام داده باشید و خروجی درست باشد شما در این آزمون موفق به کسب نمره قبولی شده اید.

با قبولی در آزمون عملی فتوشاپ فنی و حرفه ای می توانید مدرک فنی و حرفه ای دریافت کنید و از مزایای این مدرک برای ورود به بازار کار و یا مهاجرت به کشور های خارجی استفاده کنید.

آزمون عملی فتوشاپ فنی و حرفه ای

نحوه ثبت نام در آزمون فتوشاپ فنی حرفه ای

شما در هر آموزشگاهی که تحت آموزش فتوشاپ قرار گرفته باشید می توانید در آزمون فتوشاپ فنی و حرفه ای شرکت کنید اما باید از نحوه ثبت نام در آزمون فتوشاپ فنی و حرفه ای اطلاع داشته باشید.

شما برای ثبت نام در آزمون فتوشاپ فنی و حرفه ای باید مدارک زیر را ارائه دهید:

  • یک قطعه عکس 3*4
  • پرداخت 235 هزار تومان به سازمان فنی و حرفه ای کشور
  • فیش واریزی
  • فرم پرتال ثبت نام در آزمون فتوشاپ فنی و حرفه ای

اگر در مورد نحوه ثبت نام آزمون فتوشاپ فنی حرفه ای سوالی دارید می توانید در بخش نظرات این صفحه سوال تان را مطرح کنید و یا با همکاران ما تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

زمان آزمون فتوشاپ فنی حرفه ای

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که زمان آزمون فتوشاپ فنی و حرفه ای چقدر است؟ دانستن زمان لازم برای شرکت در آزمون فنی و حرفه ای فتوشاپ می تواند به شما کمک کند تا سرعت پاسخ دادن به سوالات را مدیریت کنید.

زمان آزمون فتوشاپ فنی و حرفه ای حدود 1 ساعت می باشد. در صورتی که شما از طریق تله تیچرز برای شرکت در آزمون فتوشاپ فنی و حرفه ای اقدام کرده باشید همکاران ما قبل از زمان برگزاری آزمون فتوشاپ فنی و حرفه ای با شما تماس میگیرند و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار میدهند.

سوالات متداول

آزمون آنلاین فتوشاپ تله تیچرز به چه صورت است؟

در این صفحه آزمون فنی و حرفه ای فتوشاپ شبیه سازی شده است و جدیدترین نمونه سوالات آزمون فنی و حرفه ای فتوشاپ و آزمون های استخدامی جمع آوری شده و در زمان تعیین شده به شما ارائه میشود و در نهایت کارنامه و پاسخ های صحیح به شما نمایش داده میشود و نمره شما محاسبه میشود.

مزیت آزمون آنلاین فتوشاپ تله تیچرز چیست؟

شما با شرکت در آزمون آنلاین فتوشاپ تله تیچرز میتوانید با نمونه سوالات فنی و حرفه ای و آزمون های استخدامی آشنا شده و با در اختیار داشتن جواب های صحیح میتوانید نمونه سوالات بیشتری را برای قبولی در این آزمون ها در اختیار داشته باشید.

مقالات مرتبط

مشکل تایپ فارسی در فتوشاپ

معدل لازم برای رشته گرافیک

کلاس نقاشی

نحوه گذاشتن لوکیشن در بیو اینستاگرام

نرم افزار ساخت تیزر تبلیغاتی - بهترین اپلیکیشن ساخت تیزر

مدل های رنگی در فتوشاپ

آموزش طراحی لوگو با فتوشاپ

چگونه نوار ابزار فتوشاپ را فعال و یا غیر فعال کنیم - نحوه برگرداندن نوار ابزار فتوشاپ

مقایسه فتوشاپ و ایلوستریتور

معرفی کامل نرم افزار فتوشاپ