اگر به دنبال نرم افزار ساخت تیزر تبلیغاتی و همینطور بهترین اپلیکیشن ساخت تیزر هستید این مقاله برای شماست! در این مقاله به صورت جامع با انواع نرم افزار های مناسب برای ساخت یک تیزر تبلیغاتی حرفه ای و در عین حال اسان را برای شما عزیزان قرار داده ایم، همینطور ما در این مقاله سعی کرده ایم تمامی نرم افزار هایی که به کمک آن ها میتوانید تیزر های تبلیغاتی و همینطور اینستاگرامی را تدوین کنید معرفی کرده ایم پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

بهترین نرم افزار ساخت تبلیغات و ساخت تیزر تبلیغاتی

قبل از شروع بررسی نرم افزار ساخت تیزر و نرم افزار ساخت کلیپ تبلیغاتی بیایید کمی با تیزر تبلیغاتی و کاربرد آن در فضای مجازی و همینطور اهمیت ساخت تیزر تبلیغاتی برای برند ها و شرکت ها صحبت کنیم.

امروزه تبلیغات به عنوان یک عنصر کلیدی در اطلاع رسانی، ترغیب و یادآوری مشتریان در مورد محصولات، برندها و شرکت ها شناخته می شود. انواع مناسب و صحیح تبلیغات و استفاده از رسانه های مناسب برای انتقال محتوای تبلیغاتی به مخاطبان موثر است. مشتریان بازار هدف به کمک تیزر های تبلیغاتی شما می توانند مرحله معرفی یا رشد چرخه عمر محصول را با سرعت بالایی طی کنند.

در بین انواع تبلیغات (رسانه ای، محیطی، چاپی و ...) تیزرهای تلویزیونی زیرمجموعه ای از تبلیغات رسانه ای هستند که بیشترین و بهترین تاثیر را روی مخاطب دارند.

برخی تیزرها از یک قالب خاص و برخی از چندین قالب استفاده می کنند. آنچه مهم است این است انتخاب قالبی است که بتواند پیام آگهی را به درستی منتقل کند و ارتباط نزدیکی با بیننده برقرار کند. انتخاب کردن یک الگو در ساخت تیزر تبیلغاتی بستگی به این دارد که چگونه و برای چه هدفی می خواهیم از آن استفاده کنیم.

تیزر در انگلیسی چیزی است که کنجکاوی فرد را تحریک می کند، پس در طی ساخت تیزر تبلیغاتی باید این نکته را در نظر داشته باشیم که چه چیزی در محصول و یا برند ما میتواند در مخاطب حس کنجکاوی را ایجاد کند.

در اصطلاح فنی، تیزرهای تبلیغاتی ممکن است حتی محصول را مستقیماً معرفی نکنند، اما ممکن است بینندگان را به خود جذب کرده و کنجکاو برای دیدن آگهی بعدی که محصول را معرفی می کند کند.

بهترین نرم افزار ساخت تبلیغات

حال که با اهمیت تیزر آشنا شدیم بیایید با یکدیگر بهترین نرم افزار های ساخت تیزر تبلیغاتی را بررسی کنیم.

  • نرم افزار ساخت تیزر ادوبی پریمیر پرو 

این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزار های ساخت تیزر تبلیغاتی می باشد که شما در آن میتوانید به راحتی تیزر تبلیغاتی خود را تدوین کرده و از آن خروجی بگیرید، این نرم افزار به دلیل حرفه ای و پیشرفته بودن آن در عرصه ی تدوین ویدیو ازجمله بهترین افکت ها و ترنزیشن ها را دارا می باشد که تیزر شما را به بهترین شکل ممکن به مخاطب به نمایش میگذارد. نرم افزار پریمیر نه تنها یک نرم افزار عالی برای ساخت تیزر می باشد بلکه یکی از پولساز ترین نرم افزار های سال 2021 اعلام شده است، به همین دلیل پیشنهاد میکنیم برای یادگیری کامل نرم افزار پریمیر به صورت فیلم اموزشی پکیج جامع فیلم آموزش پریمیر به زبان فارسی  را مشاهده کنید.

  • نرم افزار ساخت تیزر ادوبی افتر افکت

نرم افزار ساخت تیزر افتر افکت یکی دیگر از بهترین نرم افزار های تیزر سازی می باشد که شما میتوانید علاوه بر تدوین ویدیو های مورد نظرتان با آن انیمیشن سازی نیز بکنید! همانطور که میدانید انیمیشن در تیزر تبیلغاتی تاثیر بسیار زیادی را روی مخاطبین خواهد گذاشت. پس اگر میخواهید تیزر تبلیغاتی خود را به حالت انیمیشنی بسازید افتر افکت بهترین گزینه خواهد بود. برای مشاهده پکیج فیلم های آموزشی صفر تا صد نرم افزار افتر افکت پیشنهاد میکنیم فیلم آموزش افترافکت مقدماتی تا پیشرفته تله تیچرز را مشاهده کنید.

فواید استفاده از  انیمیشن در تیزر سازی

یکی از بارز ترین فواید استفاده از انیمیشن ها در ساخت تیزر های تبلیغاتی متحرک بودن اشیاء داخل ویدیو می باشد، تجربه ثابت کرده است که تساویر متحرک داخل ویدیو ها بیشتر کاربران و مخاطبین را جذب خود میکند، به همین دلیل امروزه تیزر های انیمیشنی جایگزین دیگر تیزرذ ها شده اند و بیشترین کاربرد و بیشترین محبوبیت را در بین مردم جهان دارند، به همین دلیل بهتر است حتما از انیمیشن ها در تیزر تبلیغاتی خود استفاده کنید.

نرم افزار ساخت ویدیو تبلیغاتی

در این بخش ادامه نرم افزار های ساخت تیزر تبلیغاتی را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار داده ایم.

  • برنامه ساخت تیزر اینشات

اگر با اینستاگرام آشنا باشید که قطعا هستید! غیر ممکن است برنامه اینشات را نشناسید و حداقل یکبار از آن استفاده نکرده باشید. همین برنامه که ابتدا به عنوان ساخت ویدیو های تولد و بسیار ساده مورد استفاده قرار میگرفت امروزه یکی از برترین نرم افزار های ساخت تیزر تبلیغاتی به حساب می آید، چرا؟ بیایید کمی این برنامه مرموز را بیشتر بشکافیم. 

برنامه اینشات راحتی اگر تلفن همراهتان نوکیا باشد😝هم میتوانید به راحتی باز کرده و ویدیو های مورد نظرتان را بسازید پس این آپشن در دسترس بودنش یکی از بهترین ویژگی های این برنامه می باشد.

آسانی این برنامه هم یکی دیگر از ویژگی های بارز اینشات می باشدبه طوری که حتی یک نوجو.ان 14 ساله هم میتواند به آسانی از این برنامه استفاده کرده و با آن تیزر های تبلیغاتی را تدوین کند.

  • برنامه ساخت تیزر تبلیغاتی Viva Video

از آنجا که اینستاگرام بیش از 400 میلیون کاربر دارد كه روزانه 80 میلیون پست به اشتراک می گذارند، همین ویژگی اینستاگرام را به یک بستر جذاب برای تبلیغ كنندگان تبدیل می كند پس ساخت تیزر تبلیغاتی میتواند کمک بسیار زیادی در دیده شدن کسب و کار شما کند. برنامه ویوا ویدو یک برنامه برای ساخت تیزر تبلیغاتی رایگان می باشد که شما میتوانید بدون پرداخت هزینه ای تیزر تبلیغاتی مورد نظرتان را تدوین کرده و بسازید.

برنامه Viva Video

 سکس از قدیمی ترین برنامه های ساخت تیزر برای گوشی های اندروید می باشد که میتوان گفت اولین برنامه ساخت ویدیو با گوشی ویوا ویدیو بوده است. کار با این برنامه بسیار آسان بوده و به راحتی می توانید در کمتر از نیم ساعت یک تیزر تبلیغاتی جذاب را با آن تدوین کنید.

نرم افزار ساخت کلیپ تبلیغاتی

از دیگر نرم افزار هایی که برای ساخت کلیپ تبلیغاتی میتوانید از آن ها استفاده کنید نرم افزار های فتوشاپ و ایلوستریتور می باشند. این دو نرم افزار میتواند به شما کمک بزرگی در طراحی عکس ها و همینطور کاراکتر هایی که میخواهید در تیزر تبلیغاتی خود از آن ها استفاده کنید دارند. به طوری که شما میتوانید ابتدا تصاویر مورد نیازتان را با نرم افزار فتوشاپ طراحی کرده و سپس وارد نرم افزار های تدوین ویدیو و ساخت تیزر مانند پریمیر کنید. پیشنهاد میکنیم اگر با فتوشاپ اشنایی ندارید و میخواهید یادگیری این نرم افزار را از مبتدی شروع کنید پکیج فیلم آموزش فتوشاپ تله تیچرز را از دست ندهید.

 

مقالات مرتبط

مشکل تایپ فارسی در فتوشاپ

معدل لازم برای رشته گرافیک

آزمون آنلاین فتوشاپ فنی و حرفه ای

کلاس نقاشی

نحوه گذاشتن لوکیشن در بیو اینستاگرام

مدل های رنگی در فتوشاپ

آموزش طراحی لوگو با فتوشاپ

چگونه نوار ابزار فتوشاپ را فعال و یا غیر فعال کنیم - نحوه برگرداندن نوار ابزار فتوشاپ

مقایسه فتوشاپ و ایلوستریتور

معرفی کامل نرم افزار فتوشاپ